Sprawdźcie nowy serwis mobilny iPKO!
Nowa wersja serwisu mobilnego iPKO jest już dostępna. Oprócz zmian w warstwie graficznej, łatwo dostrzec kilka dodatkowych funkcji, które ułatwią korzystanie z usług PKO Banku Polskiego w telefonie. Wygodniejsza nawigacja, szybki podgląd historii transakcji oraz możliwość spłaty karty kredytowej to tylko niektóre zalety nowego rozwiązania.
Wygląd serwisu mobilnego iPKO nawiązuje do stylistyki aktualnych stron PKO Banku Polskiego – pkobp.pl i ipko.pl oraz aplikacji mobilnej IKO.
Nowy serwis mobilny to:
Nowa strona logowania – znajduje się pod adresem https://m.ipko.pl. Można się do niej zalogować używając dotychczasowego loginu i hasła.
Nowa strona główna - to tutaj, po zalogowaniu, prezentowane będą kluczowe informacje o posiadanych produktach. Oznacza to, że nowe rozwiązanie jest dynamiczne i dopasowane do potrzeb klientów.
Nowa nawigacja – dodatkowe menu boczne, tzw. „hamburger”, zawierające skróty do funkcji serwisu. Użytkownicy mogą również skorzystać z przycisku „wstecz” w przeglądarce, który umożliwia powrót do poprzednio oglądanych ekranów, bez utraty danych czy sesji logowania do serwisu.
Historia transakcji – dostępna po wejściu w szczegóły konta.
Spłata karty kredytowej - możliwość dokonania spłaty wybranej kwoty zadłużenia na karcie kredytowej.
Blokowanie karty płatniczej – zgubiliście lub straciliście kartę? Teraz możecie
szybko i sprawnie zablokować ją online bez konieczności kontaktu z pracownikiem infolinii Banku lub wizyty w oddziale.
Otwieranie lokat i szybki kontakt z infolinią w celu zakupu produktów – dodatkowo daje także możliwość szybkiego kontaktu z konsultantem bądź zamówienia rozmowy zwrotnej.
WAŻNE: Przypominamy o zasadach bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości internetowej i mobilnej
- Przed zalogowaniem do serwisu internetowego lub mobilnego iPKO upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane, a adres strony zaczyna się od „https”. Dla serwisu mobilnego - https://m.ipko.pl i https://www.ipko.pl dla pełnej wersji serwisu internetowego.
- Pamiętaj, że logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu jednorazowego. W sytuacji, gdy działanie serwisu Cię niepokoi, przerwij logowanie i skontaktuj się z infolinią: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub z dowolnym oddziałem PKO Banku Polskiego - więcej
Monika Kowalska
ekspert w Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Płatności mobilne IKO – szybko i bezpiecznie
Obrazek bezpieczeństwa? – dowiedz się więcej
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?