2016.09.21

Sprawdźcie nowy serwis mobilny iPKO!

Nowa wersja serwisu mobilnego iPKO jest już dostępna. Oprócz zmian w warstwie graficznej, łatwo dostrzec kilka dodatkowych funkcji, które ułatwią korzystanie z usług PKO Banku Polskiego w telefonie. Wygodniejsza nawigacja, szybki podgląd historii transakcji oraz możliwość spłaty karty kredytowej to tylko niektóre zalety nowego rozwiązania.

Wygląd serwisu mobilnego iPKO nawiązuje do stylistyki aktualnych stron PKO Banku Polskiego – pkobp.pl i ipko.pl oraz aplikacji mobilnej IKO.

Nowy serwis mobilny to:

Nowa strona logowania – znajduje się pod adresem https://m.ipko.pl. Można się do niej zalogować używając dotychczasowego loginu i hasła.
 
Nowa strona główna  - to tutaj, po zalogowaniu, prezentowane będą kluczowe informacje o posiadanych produktach. Oznacza to, że nowe rozwiązanie jest dynamiczne i dopasowane do potrzeb klientów.
 
Ekran główny
 
Nowa nawigacja – dodatkowe menu boczne, tzw. „hamburger”, zawierające skróty do funkcji serwisu. Użytkownicy mogą również skorzystać z przycisku „wstecz” w przeglądarce, który umożliwia  powrót do poprzednio oglądanych ekranów, bez utraty danych czy sesji logowania do serwisu.

Menu

Historia transakcji – dostępna po wejściu w szczegóły konta.

Historia transakcji

Spłata karty kredytowej - możliwość dokonania spłaty wybranej kwoty zadłużenia na karcie kredytowej.

Spłata karty kredytowej

Blokowanie karty płatniczej – zgubiliście  lub straciliście kartę? Teraz możecie
szybko i sprawnie zablokować ją online bez konieczności kontaktu z pracownikiem infolinii Banku lub wizyty w oddziale.

Otwieranie lokat i szybki kontakt z infolinią w celu zakupu produktów – dodatkowo  daje także możliwość szybkiego kontaktu z konsultantem bądź zamówienia rozmowy zwrotnej.

Otwieranie lokat

WAŻNE: Przypominamy o zasadach bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości internetowej i mobilnej

  • Przed zalogowaniem do serwisu internetowego lub mobilnego iPKO upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane, a adres strony zaczyna się od „https”. Dla serwisu mobilnego - https://m.ipko.pl i https://www.ipko.pl dla pełnej wersji serwisu internetowego.
  • Pamiętaj, że logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu jednorazowego. W sytuacji, gdy działanie serwisu Cię niepokoi, przerwij logowanie i skontaktuj się z infolinią: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub z dowolnym oddziałem PKO Banku Polskiego - więcej

Monika Kowalska
ekspert w Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej PKO Banku Polskiego

Czytaj także:

Płatności mobilne IKO – szybko i bezpiecznie

Obrazek bezpieczeństwa? – dowiedz się więcej

loaderek.gifoverlay.png