Dużo za zero – nowa kampania i promocja konta dla młodych
W PKO Banku Polskim ruszyła kampania konta dla młodych pod hasłem „Dużo za zero”, w ramach której za założenie konta i wykonanie co najmniej jednej płatności kartą wydaną do konta w promocyjnym okresie można otrzymać 10 biletów do sieci kin Cinema City albo Helios.
Dla osób, które pomiędzy 1 września a 16 października otworzą PKO Kontodla Młodych wraz z kartą debetową, Bank przygotował 10 tysięcy wejściówek do sieci kin Cinema City i Helios. Po otworzeniu konta, wystarczy do 10 listopada dokonać przynajmniej jednej transakcji kartą debetową, a także zarejestrować się na stronie pkobp.pl/kinoza0, wybierając przy tym preferowaną sieć kin. Po spełnieniu tych warunków, w systemie bankowości elektronicznej iPKO w zakładce wiadomości znajdzie się 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios.
PKO Bank Polski stawia na młodych i także dla młodych się zmienia. Poprzez tego rodzaju promocje chcemy ich jeszcze bardziej zachęcić do bankowania razem z nami. PKO Konto dla Młodych to produkt znakomicie do nich dopasowany – nie dość, że jest bezpłatne, to jeszcze zostało wyposażone w nowoczesny serwis internetowy, aplikację mobilną umożliwiającą między innymi płacenie w sklepach tradycyjnych i internetowych oraz naklejki do wygodnych płatności zbliżeniowych – podkreśla Jarosław Olbromski, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.
W ramach kampanii promującej PKO Konto dla Młodych w dwóch lokalizacjach w Warszawie powstają murale z grafiką przedstawiającą zero złotych, będące jednocześnie tłem spotu z udziałem Martina Stankiewicza, jednego z najpopularniejszych przedstawicieli polskiej vlogosfery. Spot będzie emitowany w popularnych serwisach wideo, mediach społecznościowych i serwisach rozrywkowych, a także wyświetlany w wybranych kinach. Nieodzownym elementem kampanii są również działania w mobile oraz wyszukiwarce Google.
PKO Konto dla Młodych to nowoczesne, w pełni internetowe i mobilne konto osobiste przeznaczone dla osób w wieku 18-26 lat. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie. Darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie.
Oferta Banku dla młodych jest doceniana zarówno przez rynek, jak i przez klientów. W tegorocznym badaniu „Milion Polaków” przeprowadzonym przez porównywarkę Comperia.pl oraz Związek Banków Polskich przy wsparciu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych, młodzi klienci zadeklarowali, że najczęściej wybierają właśnie PKO Bank Polski. Niemal co piąty młody Polak w wieku 18-24 lat ma rachunek w PKO Banku Polskim, a o ich wyborze decyduje przede wszystkim brak opłat, funkcjonalny dostęp do serwisu internetowego i nowoczesnej aplikacji mobilnej.
Karolina Tomczak
Departament Komunikacji Korporacyjnej
Czytaj także:
Młodzi najczęściej wybierają PKO Bank Polski
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?