2017.02.16

Spot #MiłośćMamyZaZero wyróżniony przez Nowy Marketing

Serwis Nowy Marketing wyróżnił najnowszy spot reklamowy PKO Banku Polskiego z udziałem Martina Stankiewicza, jako jeden z najlepszych filmów walentynkowych. Reklama poruszyła już miliony internautów.

Motywem przewodnim popularnego spotu PKO Banku Polskiego jest sonda uliczna przeprowadzana przez Martina Stankiewicza, jednego z najpopularniejszych przedstawicieli polskiej vlogosfery. Pytanie było proste: „Kiedy powiedziałaś/łeś mamie, że ją kochasz”, ale odpowiedzi przysporzyły ankietowanym wiele kłopotów. Reakcje były różne. „To było dawno, wstyd się przyznać”, „Hm… w święta Bożego Narodzenia?”,  „Ojej, nie pamiętam, kilka lat temu”,  „Raczej nie za często” – szczerze odpowiadali zaskoczeni młodzi ludzie. W drugiej części reklamy przeprowadzono eksperyment. Respondenci zaprosili swoje mamy do kina. Panie były przekonane, że idą na zwykły seans. Tymczasem to, co wydarzyło się potem, przeszło ich najśmielsze oczekiwania. Jak to się zakończyło?

Spot reklamuje PKO Konto dla Młodych. Towarzyszy mu promocja, w której za otwarcie konta można otrzymać 10 kodów upoważniających do wymiany na bilety do kin Cinema City albo Helios. W puli jest 10 tys. biletów. Kampania trwa do 3 marca br. Spot emitowany jest w popularnych serwisach wideo, mediach społecznościowych i serwisach rozrywkowych, a także wyświetlany w wybranych kinach. Elementem kampanii są także działania w mobile oraz wyszukiwarce Google.

W ubiegłym roku Bank prowadził kampanię PKO Konto dla Młodych pod hasłem „Dużo za zero”, w której również wystąpił popularny Martin Stankiewicz. W ramach kampanii w dwóch lokalizacjach w Warszawie powstały murale z napisem „zero złotych” będące jednocześnie tłem spotu.

Oferta Banku dla młodych jest doceniana zarówno przez rynek, jak i przez klientów. Niemal co piąty młody Polak w wieku 18-24 lata ma rachunek w PKO Banku Polskim, a o ich wyborze decydują przede wszystkim brak opłat, funkcjonalny dostęp do serwisu internetowego i nowoczesnej aplikacji mobilnej IKO.

Przegląd najlepszych reklam na święto zakochanych 

Edyta Skorupska
ekspert PKO Banku Polskiego

Czytaj także:

Moda na dopasowane konto

Dużo za zero – nowa kampania i promocja konta dla młodych

loaderek.gifoverlay.png