PKO Banki Polski zwycięzcą The Heart Innovation Awards 2017 w kategorii „Współpraca”
W pierwszej edycji konkursu The Heart Open Innovation Awards 2017 nagrodzona została współpraca PKO Banku Polskiego i spółki fintechowej ZenCard. Kapituła składająca się z przedstawicieli korporacji aktywnie działających w świecie start-upów doceniła kooperację prowadzącą do wdrożenia innowacji technologicznych, rozszerzenia oferty, tworzenia nowych doświadczeń klientów.
Jury nominowało Bank również w kategoriach ”Organizacja” - za zaangażowanie w rozwój ekosytemu start-upów oraz ”Korporacyjny inwestor” - za wspieranie młodych spółek technologicznych. Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji i Doświadczeń Klienta w PKO Banku Polskim, zdobył nominację w kategorii „Lider”.
PKO Bank Polski jako pierwsza polska instytucja finansowa, bezpośrednio zainwestował w start-up fintechowy firmę ZenCard, która dzięki temu dołączyła do Grupy Kapitałowej Banku. Oferuje ona zaawansowane narzędzia i wsparcie przy konstruowaniu programów lojalnościowych. W 2017 roku spółka przygotowała dwa duże projekty z ogólnopolskimi sieciami handlowymi - kampanię promocyjną dla Visy i Makro oraz współpracę z siecią drogerii Super-Pharm. Od początku tego roku przedsiębiorcy będący klientami PKO Banku Polskiego oraz korzystający z terminali eService mają do dyspozycji gotowe i kompleksowe narzędzie do podniesienia efektywności sprzedaży. Oferta ZenCard dla klientów firmowych Banku obejmuje doradztwo w zakresie przygotowania kampanii, indywidualnie przygotowywane regulaminy promocji, komunikację z klientami poprzez SMS, obsługę posprzedażową w postaci raportów z kampanii, szkolenie personelu, materiały marketingowe, a także zapewnienie zgodności z RODO. Mogą z niej skorzystać mikrofirmy, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz korporacje. Równolegle ZenCard rozpoczyna ekspansję zagraniczną. Działając wspólnie z OP Financial Group przetestuje, a następnie wdroży swoje rozwiązanie dla klientów biznesowych największego fińskiego banku.
– Jesteśmy dumni, że PKO Bank Polski został po raz pierwszy wyróżniony nagrodą w konkursie doceniającym współpracę ze środowiskiem start-upowym. Jestem przekonany, że nasze działania związane z realizowaniem dedykowanych programów akceleracyjnych oraz bezpośrednia współpraca ze start-upami w obszarze fintech ułatwi nam cyfrową transformację i zmianę na polskim rynku finansowym – powiedział Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji i Doświadczeń Klienta w PKO Banku Polskim.
– Nasza współpraca przynosi korzyści obu stronom i jest elementem dokonującej się na rynku ewolucji w podejściu do wdrażania nowych rozwiązań – dodał Jarosław Sygitowicz, wiceprezes Zarządu ZenCard.
PKO Bank Polski jest otwarty na współpracę z młodymi, innowacyjnymi spółkami technologicznymi. Będąc inicjatorem oraz partnerem programów takich jak MIT Enterprise Forum Poland, Bridge to MassChallenge Warsaw, The Heart Warsaw czy ScaleUP (realizowanego przez Ministerstwo Rozwoju) dostarcza uczestnikom zaplecze mentorskie oraz techniczne w postaci środowisk testowych, co stanowi unikalną szansę na zweryfikowanie przedstawianych pomysłów i ocenę wartości zarówno dla klientów, jak i dla biznesu. Oferowane przez Bank wsparcie, niejednokrotnie stanowiło punkt wyjścia dla przyszłych sukcesów młodych firm.
The Heart Open Innovation Awards 2017 to konkurs dla korporacji, które tworzą innowacje we współpracy z ekosystemem start-upów. Jego celem jest promocja firm, które aktywnie wykorzystują zewnętrzne źródła innowacji, budują partnerskie relacje i z sukcesami wdrażają najlepsze rozwiązania. Konkurs zorganizowany został przez The Heart Warsaw, europejskie centrum współpracy korporacji i startupów.
Agnieszka Skalska
specjalista w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
Rekrutacja do czwartej edycji MIT Enterprise Forum Poland rozpoczęta
Oferta ZenCard dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego – prosty sposób na organizację programów lojalnościowych i akcji promocyjnych
Kampania promocyjna ZenCard dla Visa i MAKRO zakończona sukcesem
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?