2017.06.19

TANK Production -„Zawsze warto wiedzieć, co jest na czasie”

O produkcji filmów i 10-letnim doświadczeniu w pracy z klientem opowiedziała nam Magdalena Olak z firmy TANK Production. Agencja jest stałym klientem PKO Banku Polskiego i bardzo ceni sobie tę współpracę.

TANK Production

Na liście Państwa klientów odnaleźć można nazwy bardzo znanych firm. Jak długo trwało wyrobienie takiej marki?

TANK istnieje na  rynku reklamowym od 10 lat. Przed założeniem własnej firmy zdobywałam doświadczenie zawodowe, pracując w agencjach reklamowych jako producent  i szef działu produkcji oraz zarządzałam wewnętrznym domem produkcyjnym agencji Saatchi & Saatchi. Po paru latach pracy stwierdziłam, że warto by było rozpocząć własny biznes i tak się to właśnie zaczęło. Wyrobienie takiej marki, jaką jesteśmy dzisiaj zajęło nam około pięciu lat.

Czy mogą Państwo zdradzić z jakimi muzykami współpracowała Państwa firma?

Teledysków nie tworzymy już od jakiegoś czasu. Ostatnim zespołem, z jakim współpracowaliśmy, był „Hey” w 2015 roku. Na co dzień realizujemy reklamy, a w planach mamy projekt pełnometrażowy, który będzie koprodukcją z partnerem zagranicznym.

Czy trzeba oglądać dużo produkcji innych twórców, aby tworzyć w pełni wartościowe projekty?

Zawsze warto wiedzieć, co jest na czasie, dlatego stale jesteśmy na bieżąco i interesujemy się tym, co się dzieje zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Mamy w naszej firmie specjalne stanowisko – reserchear – do którego należy właśnie badanie rynku, sprawdzanie jakie filmy są nagradzane na festiwalach reklamowych, a także znajdowanie nowych reżyserów. To jest dla nas bardzo ważne.

Jak wygląda proces współpracy z klientem?

Współpraca z klientem przebiega różnie, ponieważ inaczej pracuje się z klientem nowym, który np. zgłasza się na jeden duży projekt skierowany na wiele rynków, a inaczej z takim, z którym się ma dłuższy kontrakt. Opiszę zatem najczęstszy schemat. Na początku dostajemy od agencji reklamowej scenariusz. Następnie szukamy reżysera, który naszym zdaniem najlepiej sprawdzi się w tym zadaniu i wysyłamy do działu kreatywnego jego portfolio, a tam oglądają poprzednie reklamy, które zrobił i decydują, czy go zatrudnić. Następnie, jeśli reżyser jest zaakceptowany, przygotowuje eksplikację reżyserską, gdzie przedstawia swoje pomysły na rozwinięcie scenariusza. Nasza firma przygotowuje dokładny kosztorys, w którym wymienione są wszystkie wydatki i osoby, które będą z nami współpracować. Zazwyczaj jest ich kilkadziesiąt. Po zaakceptowaniu kosztorysu organizujemy lokalizację, scenografa itd., czyli wszystkie rzeczy związane stricte z produkcją.

Jak to się stało, że strona internetowa polskiej firmy jest dostępna jedynie w języku angielskim?

Mamy dużo zleceń zagranicznych, a w naszej branży język angielski zna każdy, więc taka wersja językowa nie jest przeszkodą dla klientów polskich. Stwierdziliśmy, że tak będzie wygodniej komunikacyjnie, ponieważ nie sprawdziła nam się wersja dwujęzyczna. Poza tym, w przypadku naszej firmy, najważniejsza jest warstwa wizualna, która na naszej stronie jest mocno wyeksponowana. To właśnie konkretne przykłady naszych projektów przekonują klientów do kontaktu z nami. Nie potrzebujemy zbyt wiele tekstu, by przedstawić naszą markę.

Jakie wsparcie w prowadzeniu firmy otrzymują Państwo od PKO Banku Polskiego?

Obecnie, oprócz konta, mamy kredyt obrotowy na rachunku, karty kredytowe oraz konta walutowe w dolarach i w euro. Spodobała nam się oferta faktoringu, ale na razie z niej nie skorzystaliśmy. Chciałabym bardzo podkreślić, że jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta. Naszym opiekunem jest pani Urszula Stankiewicz, która udziela nam ogromnej pomocy i stale służy dobrą radą, za co jestem jej ogromnie wdzięczna.

Rozmawiała
Kalina Reps

  • Firma TANK PRODUCTION SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, jest klientem naszego Banku od 2015 roku. Współpracujemy w segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw, jak również w zakresie obsługi indywidualnej właścicieli firmy.  Z dużym zainteresowaniem obserwujemy i jednocześnie wspieramy kolejne projekty inwestycyjne naszego klienta. Fakt, że uczestniczymy w realizowaniu ambitnych planów Magdaleny Olak, która od lat  buduje obraz renomowanej firmy dla klientów, specjalizującą się w produkcji kampanii reklamowych i teledysków, to dla nas wielka satysfakcja.

    Urszula Stankiewicz
    doradca Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Warszawie

  • PROSTA POŻYCZKA DLA FIRM

    • Od 5000 zł do 500 000 zł
    • Wypłata możliwa nawet w dniu wypełnienia wniosku
    • Na dowolny cel Twojej działalności gospodarczej

    Wypełnij formularz – oddzwonimy


Czytaj także:

Techjet – cięcie wodą to nasza pasja

Wikpol - nowoczesne systemy pakowania

    • Bankofirma

      02017.10.16

      Nanores. Diamentowa nanotechnologia w Polsce

      O tym, że diamenty kryją wiele tajemnic, a prowadzenie biznesu wymaga jednocześnie podejmowania szybkich decyzji i morza cierpliwości rozmawiamy z Pawłem Modrzyńskim, prezesem firmy Nanores wspieranej przez program akceleracyjny MIT Enterprise Forum, w którym PKO Bank Polski jest jednym z partnerów strategicznych.

      więcej
    • Bankofirma

      02017.10.16

      Przedsiębiorco, nadchodzą zmiany! Przygotuj się na Jednolity Plik Kontrolny (JPK)!

      Jesteś podatnikiem VAT, prowadzisz małą firmę i zatrudniasz w niej mniej niż 10 osób? Przygotuj się na zmiany! Od nowego roku będziesz składał co miesiąc nowe zeznanie. Chodzi o Jednolity Plik Kontrolny (JPK) dla potrzeb ewidencji VAT.

      więcej
    • Bankofirma

      02017.10.03

      Kapitał na rozruch – kredyty i pożyczki dla przedsiębiorców

      Drogi do osiągnięcia sukcesu w biznesie są często kręte i pełne wybojów. Pierwszą poważną przeszkodą może być brak wystarczających środków na rozpoczęcie działalności. Warto więc sprawdzić, jakie są proste i szybkie sposoby finansowania firm.

      więcej
    • Bankofirma

      02017.10.03

      Małe firmy na start-up! Konta i kredyty dla firm w PKO Banku Polskim

      Start-upy są dziś rekordowo popularne. Młodzi przedsiębiorcy, stawiający pierwsze kroki w prowadzeniu działalności gospodarczej, szukają przede wszystkim źródeł finansowania. Jak wygląda praktyka? Jakie problemy napotkają na starcie?

      więcej
    • Bankofirma

      02017.09.19

      Z garażu na światowe rynki

      Produkty dolnośląskiej spółki Sweet World znane są w blisko 50 krajach na całym świecie. Mimo dużej konkurencji na rynku właściciele firmy myślą o dalszej ekspansji. Oferta najwyższej jakości, gwarancja szybkiej dostawy oraz promocja marki na zagranicznych targach i udział w misjach gospodarczych – to narzędzia, które pozwolą osiągnąć ten cel.

      więcej
    • Bankofirma

      02017.09.04

      Budynki przyjazne dla środowiska

      To jak dużym obciążeniem dla środowiska będzie powstający obiekt, zależy od technologii wykorzystanych przy jego budowie. Przekonanie, że powinniśmy następnym pokoleniom zostawić naszą planetę w możliwie najlepszym stanie skłoniło właścicieli poznańskiej firmy Proeko do poszukiwania rozwiązań, które pozwolą tworzyć możliwie najbardziej energooszczędne instalacje we wszelakiego rodzaju budynkach.

      więcej
    Pokaż więcej