2017.06.19

TANK Production -„Zawsze warto wiedzieć, co jest na czasie”

O produkcji filmów i 10-letnim doświadczeniu w pracy z klientem opowiedziała nam Magdalena Olak z firmy TANK Production. Agencja jest stałym klientem PKO Banku Polskiego i bardzo ceni sobie tę współpracę.

TANK Production

Na liście Państwa klientów odnaleźć można nazwy bardzo znanych firm. Jak długo trwało wyrobienie takiej marki?

TANK istnieje na  rynku reklamowym od 10 lat. Przed założeniem własnej firmy zdobywałam doświadczenie zawodowe, pracując w agencjach reklamowych jako producent  i szef działu produkcji oraz zarządzałam wewnętrznym domem produkcyjnym agencji Saatchi & Saatchi. Po paru latach pracy stwierdziłam, że warto by było rozpocząć własny biznes i tak się to właśnie zaczęło. Wyrobienie takiej marki, jaką jesteśmy dzisiaj zajęło nam około pięciu lat.

Czy mogą Państwo zdradzić z jakimi muzykami współpracowała Państwa firma?

Teledysków nie tworzymy już od jakiegoś czasu. Ostatnim zespołem, z jakim współpracowaliśmy, był „Hey” w 2015 roku. Na co dzień realizujemy reklamy, a w planach mamy projekt pełnometrażowy, który będzie koprodukcją z partnerem zagranicznym.

Czy trzeba oglądać dużo produkcji innych twórców, aby tworzyć w pełni wartościowe projekty?

Zawsze warto wiedzieć, co jest na czasie, dlatego stale jesteśmy na bieżąco i interesujemy się tym, co się dzieje zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Mamy w naszej firmie specjalne stanowisko – reserchear – do którego należy właśnie badanie rynku, sprawdzanie jakie filmy są nagradzane na festiwalach reklamowych, a także znajdowanie nowych reżyserów. To jest dla nas bardzo ważne.

Jak wygląda proces współpracy z klientem?

Współpraca z klientem przebiega różnie, ponieważ inaczej pracuje się z klientem nowym, który np. zgłasza się na jeden duży projekt skierowany na wiele rynków, a inaczej z takim, z którym się ma dłuższy kontrakt. Opiszę zatem najczęstszy schemat. Na początku dostajemy od agencji reklamowej scenariusz. Następnie szukamy reżysera, który naszym zdaniem najlepiej sprawdzi się w tym zadaniu i wysyłamy do działu kreatywnego jego portfolio, a tam oglądają poprzednie reklamy, które zrobił i decydują, czy go zatrudnić. Następnie, jeśli reżyser jest zaakceptowany, przygotowuje eksplikację reżyserską, gdzie przedstawia swoje pomysły na rozwinięcie scenariusza. Nasza firma przygotowuje dokładny kosztorys, w którym wymienione są wszystkie wydatki i osoby, które będą z nami współpracować. Zazwyczaj jest ich kilkadziesiąt. Po zaakceptowaniu kosztorysu organizujemy lokalizację, scenografa itd., czyli wszystkie rzeczy związane stricte z produkcją.

Jak to się stało, że strona internetowa polskiej firmy jest dostępna jedynie w języku angielskim?

Mamy dużo zleceń zagranicznych, a w naszej branży język angielski zna każdy, więc taka wersja językowa nie jest przeszkodą dla klientów polskich. Stwierdziliśmy, że tak będzie wygodniej komunikacyjnie, ponieważ nie sprawdziła nam się wersja dwujęzyczna. Poza tym, w przypadku naszej firmy, najważniejsza jest warstwa wizualna, która na naszej stronie jest mocno wyeksponowana. To właśnie konkretne przykłady naszych projektów przekonują klientów do kontaktu z nami. Nie potrzebujemy zbyt wiele tekstu, by przedstawić naszą markę.

Jakie wsparcie w prowadzeniu firmy otrzymują Państwo od PKO Banku Polskiego?

Obecnie, oprócz konta, mamy kredyt obrotowy na rachunku, karty kredytowe oraz konta walutowe w dolarach i w euro. Spodobała nam się oferta faktoringu, ale na razie z niej nie skorzystaliśmy. Chciałabym bardzo podkreślić, że jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta. Naszym opiekunem jest pani Urszula Stankiewicz, która udziela nam ogromnej pomocy i stale służy dobrą radą, za co jestem jej ogromnie wdzięczna.

Rozmawiała
Kalina Reps

  • Firma TANK PRODUCTION SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, jest klientem naszego Banku od 2015 roku. Współpracujemy w segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw, jak również w zakresie obsługi indywidualnej właścicieli firmy.  Z dużym zainteresowaniem obserwujemy i jednocześnie wspieramy kolejne projekty inwestycyjne naszego klienta. Fakt, że uczestniczymy w realizowaniu ambitnych planów Magdaleny Olak, która od lat  buduje obraz renomowanej firmy dla klientów, specjalizującą się w produkcji kampanii reklamowych i teledysków, to dla nas wielka satysfakcja.

    Urszula Stankiewicz
    doradca Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Warszawie

  • PROSTA POŻYCZKA DLA FIRM

    • Od 5000 zł do 500 000 zł
    • Wypłata możliwa nawet w dniu wypełnienia wniosku
    • Na dowolny cel Twojej działalności gospodarczej

    Wypełnij formularz – oddzwonimy


Czytaj także:

Techjet – cięcie wodą to nasza pasja

Wikpol - nowoczesne systemy pakowania

    • Bankofirma

      02018.04.17

      Wspieramy firmy od startu! Najnowsza kampania PKO Banku Polskiego dla firm

      Dla początkującego przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów rozpoczęcia działalności jest wybór odpowiedniej oferty finansowania. W odpowiedzi na te potrzeby PKO Bank Polski wspólnie z PKO Leasing, w nowej kampanii reklamowej zachęca przedsiębiorców do skorzystania z konkretnych produktów: Pożyczki na Start do 100 tys. zł na dowolny cel oraz leasingu do 120 tys. zł na pojazdy do 3,5t!

      więcej
    • Bankofirma

      02018.04.11

      Ufać znaczy kontrolować. Daj pracownikowi kartę debetową

      Paliwo do służbowego auta, biznesowy lunch czy kilkudniowa delegacja – musisz zapewnić swojemu pracownikowi fundusze na ten cel. Trzymanie i rozliczanie gotówki w firmie rodzi mnóstwo problemów z kontrolą finansową – skorzystaj więc z karty do firmowego konta. A ponieważ ufać znaczy kontrolować, zamiast kredytowej wybierz kartę debetową.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.20

      Rodzinne firmy wchodzą w świat nowych technologii

      Rodzinne firmy, które powstawały w pierwszym etapie rodzącej się w Polsce przedsiębiorczości, czyli na początku lat 90., trafiają dziś poprzez sukcesję w ręce kolejnego pokolenia. Młodzi ludzie starają się modernizować biznesy zarządzane przez rodziców lub dziadków.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.20

      Na fali przedsiębiorczości. Weź udział w konkursie Gdyński Biznesplan

      Podobno w biznesie nie ma miejsca na spontaniczność. Działalność powinna być dobrze zaplanowana. Przed rozpoczęciem inwestowania wypadałoby zrobić rozeznanie rynku, określić szanse i zagrożenia. Wielu młodych przedsiębiorców doskonale zdaje sobie z tego sprawę, jednak brakuje im pieniędzy, know-how lub wsparcia w rozpoczęciu działania.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.13

      Pożyczaj i rozwijaj firmę – kredyty dla firm szansą na rozwój

      Polska gospodarka rośnie w tempie najszybszym od blisko dekady. Inwestycje w ostatnim kwartale 2017 r. przyspieszyły aż o 11 proc. Koszty kredytów dla firm pozostają na niskim poziomie, dlatego trudno wyobrazić sobie lepszy moment na zrealizowanie perspektywicznego i dochodowego projektu.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.08

      W ZenCard można płacić gotówką

      ZenCard, należące do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, wprowadziło nowe rozwiązanie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać także klienci dokonujący płatności gotówkowych, a nie tylko kartą.

      więcej
    Pokaż więcej