2017.06.19

TANK Production -„Zawsze warto wiedzieć, co jest na czasie”

O produkcji filmów i 10-letnim doświadczeniu w pracy z klientem opowiedziała nam Magdalena Olak z firmy TANK Production. Agencja jest stałym klientem PKO Banku Polskiego i bardzo ceni sobie tę współpracę.

TANK Production

Na liście Państwa klientów odnaleźć można nazwy bardzo znanych firm. Jak długo trwało wyrobienie takiej marki?

TANK istnieje na  rynku reklamowym od 10 lat. Przed założeniem własnej firmy zdobywałam doświadczenie zawodowe, pracując w agencjach reklamowych jako producent  i szef działu produkcji oraz zarządzałam wewnętrznym domem produkcyjnym agencji Saatchi & Saatchi. Po paru latach pracy stwierdziłam, że warto by było rozpocząć własny biznes i tak się to właśnie zaczęło. Wyrobienie takiej marki, jaką jesteśmy dzisiaj zajęło nam około pięciu lat.

Czy mogą Państwo zdradzić z jakimi muzykami współpracowała Państwa firma?

Teledysków nie tworzymy już od jakiegoś czasu. Ostatnim zespołem, z jakim współpracowaliśmy, był „Hey” w 2015 roku. Na co dzień realizujemy reklamy, a w planach mamy projekt pełnometrażowy, który będzie koprodukcją z partnerem zagranicznym.

Czy trzeba oglądać dużo produkcji innych twórców, aby tworzyć w pełni wartościowe projekty?

Zawsze warto wiedzieć, co jest na czasie, dlatego stale jesteśmy na bieżąco i interesujemy się tym, co się dzieje zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Mamy w naszej firmie specjalne stanowisko – reserchear – do którego należy właśnie badanie rynku, sprawdzanie jakie filmy są nagradzane na festiwalach reklamowych, a także znajdowanie nowych reżyserów. To jest dla nas bardzo ważne.

Jak wygląda proces współpracy z klientem?

Współpraca z klientem przebiega różnie, ponieważ inaczej pracuje się z klientem nowym, który np. zgłasza się na jeden duży projekt skierowany na wiele rynków, a inaczej z takim, z którym się ma dłuższy kontrakt. Opiszę zatem najczęstszy schemat. Na początku dostajemy od agencji reklamowej scenariusz. Następnie szukamy reżysera, który naszym zdaniem najlepiej sprawdzi się w tym zadaniu i wysyłamy do działu kreatywnego jego portfolio, a tam oglądają poprzednie reklamy, które zrobił i decydują, czy go zatrudnić. Następnie, jeśli reżyser jest zaakceptowany, przygotowuje eksplikację reżyserską, gdzie przedstawia swoje pomysły na rozwinięcie scenariusza. Nasza firma przygotowuje dokładny kosztorys, w którym wymienione są wszystkie wydatki i osoby, które będą z nami współpracować. Zazwyczaj jest ich kilkadziesiąt. Po zaakceptowaniu kosztorysu organizujemy lokalizację, scenografa itd., czyli wszystkie rzeczy związane stricte z produkcją.

Jak to się stało, że strona internetowa polskiej firmy jest dostępna jedynie w języku angielskim?

Mamy dużo zleceń zagranicznych, a w naszej branży język angielski zna każdy, więc taka wersja językowa nie jest przeszkodą dla klientów polskich. Stwierdziliśmy, że tak będzie wygodniej komunikacyjnie, ponieważ nie sprawdziła nam się wersja dwujęzyczna. Poza tym, w przypadku naszej firmy, najważniejsza jest warstwa wizualna, która na naszej stronie jest mocno wyeksponowana. To właśnie konkretne przykłady naszych projektów przekonują klientów do kontaktu z nami. Nie potrzebujemy zbyt wiele tekstu, by przedstawić naszą markę.

Jakie wsparcie w prowadzeniu firmy otrzymują Państwo od PKO Banku Polskiego?

Obecnie, oprócz konta, mamy kredyt obrotowy na rachunku, karty kredytowe oraz konta walutowe w dolarach i w euro. Spodobała nam się oferta faktoringu, ale na razie z niej nie skorzystaliśmy. Chciałabym bardzo podkreślić, że jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta. Naszym opiekunem jest pani Urszula Stankiewicz, która udziela nam ogromnej pomocy i stale służy dobrą radą, za co jestem jej ogromnie wdzięczna.

Rozmawiała
Kalina Reps

  • Firma TANK PRODUCTION SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, jest klientem naszego Banku od 2015 roku. Współpracujemy w segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw, jak również w zakresie obsługi indywidualnej właścicieli firmy.  Z dużym zainteresowaniem obserwujemy i jednocześnie wspieramy kolejne projekty inwestycyjne naszego klienta. Fakt, że uczestniczymy w realizowaniu ambitnych planów Magdaleny Olak, która od lat  buduje obraz renomowanej firmy dla klientów, specjalizującą się w produkcji kampanii reklamowych i teledysków, to dla nas wielka satysfakcja.

    Urszula Stankiewicz
    doradca Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Warszawie

  • PROSTA POŻYCZKA DLA FIRM

    • Od 5000 zł do 500 000 zł
    • Wypłata możliwa nawet w dniu wypełnienia wniosku
    • Na dowolny cel Twojej działalności gospodarczej

    Wypełnij formularz – oddzwonimy


Czytaj także:

Techjet – cięcie wodą to nasza pasja

Wikpol - nowoczesne systemy pakowania

    • Bankofirma

      02018.12.06

      Rzucili wszystko i wyjechali w Bieszczady. Stworzyli Bjorkowo – niepowtarzalne miejsce rodzinnego wypoczynku

      Mirosław Szulc i Joanna Zwolińska-Szulc porzucili korporacyjną karierę w konsultingu. Dwa lata temu postanowili, że się usamodzielnią. „Po okresie fascynacji miastami i pracą w wielkim biznesie przyszedł czas na zmiany. Na zbliżenie się do natury. Poszukiwanie wewnętrznego spokoju, czystego powietrza i powrotu do sportu” – wspominają w rozmowie z Bankomanią. Przy wsparciu PKO Banku Polskiego zbudowali Bjorkowo – swoje miejsce na ziemi w sercu Bieszczad, do którego zapraszają dziś gości z całego kraju (i nie tylko).

      więcej
    • Bankofirma

      02018.12.06

      Księgowość w firmie – tradycyjnie czy online?

      Utrzymywanie porządku w dokumentach finansowych i należyte wywiązywanie się obowiązków wobec fiskusa to poważne wyzwania stojące przed każdym przedsiębiorcą. Początkujący właściciele firm zazwyczaj nie mogą sobie pozwolić na zatrudnienie księgowego na etat, więc są szczególnie narażeni na błędy rachunkowe, które mogą słono kosztować. Sposobem na uniknięcie problemów jest skorzystanie ze wsparcia księgowego online lub powierzenie firmowych rozliczeń specjalistom z biura rachunkowego na zasadach outsourcingu.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.22

      Rusza szał przedświątecznych zakupów – nie odsyłaj swoich klientów z kwitkiem!

      Mikołaje na sklepowych witrynach, dekoracje na ulicach i w galeriach handlowych, do tego świąteczne promocje w sklepach i coraz większe tłumy – ruszył bardzo gorący okres w handlu. Świąteczna atmosfera zaczyna się w Polsce z roku na rok coraz wcześniej i to już nikogo nie dziwi. Coraz bardziej dziwi natomiast informacja, że sklep nie przyjmuje płatności kartą lub telefonem.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.21

      Zaczyna się już na plantacjach ziemniaków. Poznaj Super Anioła z Łomży

      Produkują skrobię ziemniaczaną, syrop glukozowy czy grysik – grupa PEPEES jest łomżyńskim Super Aniołem. Firma została nagrodzona podczas lokalnego plebiscytu, którego sponsorem jest PKO Bank Polski.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.19

      Przyjmuj płatności kartą. Z Programem Polska Bezgotówkowa to nic nie kosztuje

      Klienci coraz częściej pytają o możliwość uregulowania należności kartą, a ty wciąż odmawiasz? Wyjdź naprzeciw ich oczekiwaniom i zamów terminal płatniczy PKO Banku Polskiego w ramach programu Polska Bezgotówkowa. W pierwszym roku nie zapłacisz prowizji od wykonanych transakcji. Posiadanie i użytkowanie terminala płatniczego również będzie bezpłatne.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.07

      Dodaje smaku od 28 lat! Anioł Biznesu w kategorii „Firma z sercem” dla Zakładów Spożywczych BONA

      Historia tego biznesu rozpoczyna się od... majonezu. To był pierwszy produkt, który zjechał z taśm produkcyjnych firmy BONA w 1990 r. Później ofertę uzupełniono o musztardy i sosy. Dziś spółka produkuje ponad 100 rodzajów produktów spożywczych i dostarcza je nie tylko do klientów w Polsce, ale również w krajach Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, a nawet w Afryce i na Bliskim Wschodzie.

      więcej
    Pokaż więcej