Nowe iPKO - przyjazne i czytelne (cz. 2)
Odnowione iPKO umożliwia dostosowanie serwisu do indywidualnych potrzeb i upodobań. Dzięki nowym funkcjom można np. nadawać nazwy swoim rachunkom, lokatom i kredytom (klikając w kafelek "Szczegóły"), a także do konkretnego odbiorcy przypisać grafikę lub zdjęcie (tzw. awatar).
Po kliknięciu w awatara można zrealizować przelew. Awatary pojawiają się na liście odbiorców zdefiniowanych i w historii rachunku, ale historię rachunku można także wyświetlić tradycyjnie - w postaci tabeli lub wykresu. Z tego poziomu można zlecić kolejny przelew do konkretnego odbiorcy - wystarczy kliknąć w wykonaną już operację i złożyć dyspozycję "wykonaj ponownie".
Czytaj także: Nowe iPKO - przyjazne i czytelne (cz. 1)
Odbiorcy
Jest to podręczna książka adresowa pozwalająca zachować podstawowe dane odbiorców, do których najczęściej wykonuje się przelewy. W nowym iPKO na liście odbiorców znajdują się płatności zdefiniowane wcześniej - w dotychczasowym systemie. Ale pozycje te można aktualizować, modyfikować i usuwać.
Operacje dodawania, zmiany lub usunięcia wymagają jedynie potwierdzenia kodem jednorazowym (SMS, kod zdrapka lub token). Realizacja przelewu, z wykorzystaniem danych odbiorcy zdefiniowanego, może wymagać potwierdzenia kodem jednorazowym lub nie - decyduje o tym właściciel rachunku, wskazując odpowiednią opcję.
Karty - pod kontrolą
Korzystając z usług nowego iPKO, łatwo można zarządzać także swoją kartą debetową i kredytową. W zakładce "Karty" znajdują się informacje o wszystkich kartach wydanych do rachunku, dacie ważności i danych posiadacza. Oczywiście można też sprawdzić wszystkie operacje dokonane za ich pomocą. Serwis umożliwia nadanie/zmianę numeru PIN i modyfikacje limitów transakcyjnych (dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych). Można też zmienić adres korespondencyjny i zarządzać rachunkami kart powiązanych (wydawanych do rachunków walutowych). W przypadku utraty karty w nowym iPKO można ją unieważnić i zamówić nową, ustalając adres, na który ma ona zostać przesłana.
Nowe iPKO - cały panel główny.
iPKO jeszcze się zmieni
Nowe iPKO będzie się jeszcze rozwijać. Na początek wdrożone zostały funkcjonalności najczęściej wykorzystywane przez klientów. W kolejnych etapach dołączane będą następne, m.in. pożyczka gotówkowa online. Już wkrótce aktywne będą także zakładki: "Ubezpieczenia", "Inwestycje", "IKO " oraz "Oferta dla Ciebie". Można z nich korzystać już teraz, ale w dotychczasowym serwisie. Z nowego iPKO łatwo się do niego dostać - w dowolnym momencie i za pomocą jednego kliknięcia. Przekierowanie następuje automatycznie, podczas tej samej sesji, bez konieczności ponownego logowania się.
Roman Grzyb
Ekspert PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Nowe iPKO dostępne dla wszystkich
Bank na jedno kliknięcie
Nowe technologie
02018.07.25Suma haszowa, czyli wstęp do blockchaina
więcejSuma haszowa stoi na straży informacji, które są przechowywane i przetwarzane w bazach opartych o łańcuch bloków.
Nowe technologie
02016.10.17Proste kroki do Profilu Zaufanego
więcejUtworzenie Profilu Zaufanego i podpisywanie wniosków oraz dokumentów jest bardzo proste. W kilku krokach można to zrobić za pośrednictwem bankowego serwisu transakcyjnego.
Nowe technologie
02015.11.16Nowe IKO - moc mobilnej bankowości
więcejPKO Bank Polski, lider bankowości mobilnej, wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Wygodna, intuicyjna nawigacja zgodna z najnowszymi trendami, dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu – to tylko niektóre z jej zalet. Użytkownicy IKO zyskują dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta ponad 370 tysięcy osób.
Nowe technologie
02015.07.29Wypłaty BLIK dostępne już w ponad 11 tys. bankomatów
więcejSieć bankomatów Euronet obsługujących wypłaty BLIK powiększyła się o blisko 850 maszyn. Bankomaty umieszczone są w oddziałach: Alior Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Idea Banku oraz mBanku na terenie całej Polski.
Nowe technologie
02015.07.27„B” jak bezpieczna bankowość
więcej„Bankowali bezpiecznie”, czyli jak? Nie dali złowić się w sieć phishingu i nie padli ofiarą cyberprzestępców. Wypełnili bezbłędnie nasz test wiedzy, zwyciężyli i zdobyli nagrody. Znamy już laureatów konkursu „Bankuj bezpiecznie”. Jakie są ich rady dotyczące korzystania z bankowości?
Nowe technologie
02015.07.24Bank chce chodzić za nami krok w krok
więcejBanki chcą błyskawicznie reagować na potrzeby swoich klientów, a często nawet wyjść im naprzeciw. To od nas zależy, jak blisko zwiążemy się ze swoim bankiem.