100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koniecpolu
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koniecpolu rozpoczął działalność 1 lipca 1992 r. Miejsce dla placówki w tym mieście znalazł dyrektor Oddziału 2 w Częstochowie.
Siedziba Oddziału 1 początkowo znajdowała się w dużym, dwupiętrowym budynku zlokalizowanym poza głównym rynkiem miasta. W samo jego centrum trafiła w 2005 r. i funkcjonuje tam do dziś.
Placówka obsługuje klientów w różnym wieku – od dzieci po osoby starsze. Jak zauważają pracownicy, obecnie klienci są o wiele bardziej wymagający niż przed laty, oczekując nowoczesnego i indywidualnego podejścia, kompleksowych rozwiązań oraz wachlarza możliwości. Są dobrze zorientowani w ofertach innych banków i zjawiają się w oddziale PKO Banku Polskiego, by uzyskać dla siebie jak najlepsze warunki.
– Jesteśmy bankiem, który obsługuje klienta detalicznego oraz firmy, w większości zlokalizowane w gminie Koniecpol. Dla nas, pracowników, klient jest najważniejszy, dlatego obsługujemy go zgodnie ze standardami, jakie obowiązują w całym PKO Banku Polskim. Nasza oferta jest bardzo szeroka, dlatego pracownicy starają się, aby klienci w jak największym stopniu byli zaznajomieni z produktami, korzystali z aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu iPKO – zauważa Anna Wątor, dyrektor Oddziału 1.
Najlepszą reklamą dla oddziałów takich jak ten w Koniecpolu są rekomendacje usług przekazywane przez klientów rodzinie i znajomym. – W tak małych miejscowościach osoby poszukujące banku zazwyczaj stawiają na placówki polecane im przez najbliższych. To nie liczba dostępnych usług, jakość aplikacji czy oprocentowanie konta są najważniejsze, chociaż gdy przychodzi do negocjacji umów, klienci bardzo chętnie poznają warunki naszych usług. Bardzo istotne jest zdanie przyjaciół, znajomych czy rodziny. Działa to zarówno w przypadku klientów detalicznych, jak i firmowych – podkreśla dyrektor oddziału.
– Wszystkie zawiłości posiadania i korzystania z naszych usług nie stanowią dla klientów żadnego problemu, gdyż bliskie relacje, które łączą ich z naszymi pracownikami, wpływają na jakość komunikacji i zwiększają śmiałość w zadawaniu pytań. Znaczna część klientów to osoby dobrze znane naszym pracownikom- wszak Koniecpol to mała miejscowość – dodaje Anna Wątor.
Oddział obsługuje średnio ponad 100 klientów dziennie. Są to osoby, które cenią sobie pomoc pracowników Banku i chętnie przychodzą do placówki, aby osobiście załatwiać swoje bankowe sprawy.
Bartłomiej Pobocha
Czytaj także:
100-lecie Banku. Nasze placówki – Oddział 1 w Górze
100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 w Bolesławcu
100-lecie Banku. Nasze placówki – Oddział 1 w Głownie
Pliki do pobrania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?