2018.05.18

Doskonały wynik PKO Banku Polskiego w Warsaw Corporate Film Festival

PKO Bank Polski zdobywcą pięciu nagród w konkursie Warsaw Corporate Film Festival. „Kluczowe decyzje” zajęły pierwsze miejsce w kategoriach komunikacja marketingowa B2C i efekty specjalne oraz drugie - za zdjęcia. Z kolei spot „Dowiedz się, co Maciek musiał zanim założył PKO Konto dla Młodych” był pierwszy w kategorii reżyseria i drugi w komunikacji marketingowej B2C. 

– Spot „Kluczowe decyzje” wprowadził nową platformę komunikacji Banku, będącego blisko ludzi w ważnych dla nich momentach i codziennych wyborach. Film łączy rodzinny przekaz z nowoczesną projekcją przyszłości. Przywołuje obrazy, które ich inspirują. Mówimy językiem w ich stylistyce i odwołujemy się do emocji, których chcą doświadczyć. Dzięki temu nasze kampanie na długo pozostają w ich sercach i umysłach – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego. 

„Kluczowe decyzje” wyreżyserował nominowany do Oscara reżyser i animator, Tomasz Bagiński. Do tej pory reklamę obejrzało blisko 6,5 mln ludzi. 

Spot „Dowiedz się, co Maciek musiał, zanim założył PKO Konto dla Młodych” wprowadził nową kampanię internetową Banku „Możesz wszystko, ale nie musisz”, skierowaną do młodych klientów. Scenariusz kampanii opiera się na autentyczności i relacjach bohatera – Macieja Musiała z grupą znajomych. Film wyreżyserował Mirosław Mamczur. 

Żeby móc komunikować się z młodymi, musimy być tam, gdzie oni – czyli w internecie, mówić ich językiem. W tym roku zrealizowaliśmy kampanię internetową „Możesz wszystko, ale nie musisz” z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Poprzez zabawne sceny pokazujemy atuty produktu dla młodzieży, czyli PKO Konta dla Młodych. Zależy nam na tworzeniu wizerunku marki, która ma dobre produkty dla młodych oraz otwarcie i bezpośrednio komunikuje się z nimi – dodaje Marek Kozłowski. 

Warsaw Corporate Film Festival to pierwszy w Polsce festiwal filmów korporacyjnych o zasięgu międzynarodowym podczas którego nagrodzono najlepsze filmy korporacyjne. 

Agnieszka Skalska specjalista w PKO Banku Polskim 

Czytaj także: 

Data Science w PKO Banku Polskim. Dowiedz się, na czym polega analiza Big Data w bankowości i dołącz do zespołu!
Kilimandżaro, alpaki i liczby 

PKO Bank Polski zwycięzcą rankingu prognoz makroekonomicznych Consensus Economics

loaderek.gifoverlay.png