2018.05.24

PKO Bank Polski otrzymał statuetkę „Lamparta 2018” za budowanie wizerunku marki nowoczesnego banku. Głosami oddanymi przez konkurencję w badaniu Kantar TNS zajął 2 miejsce.

Celem działań PKO Banku Polskiego – zarówno biznesowych jak i społecznych – jest utrwalanie wizerunku marki jako polskiej, przyjaznej i godnej zaufania instytucji finansowej. Bank od lat rozwija relacje z otoczeniem, prowadząc aktywne działania na rzecz społeczeństwa i z jego udziałem. Wspiera wydarzenia i projekty edukacyjne, obywatelskie, kulturalne i charytatywne. W każdym obszarze działania PKO Bank Polski wykorzystuje najnowsze technologie. Tworząc i rozbudowując nowoczesne platformy komunikacji zwiększa dynamikę oraz efektywność dialogu, wzmacnia wizerunek i umacnia pozycję lidera polskiej bankowości.

Zmiana wizerunku szczególnie w przypadku tak dużej organizacji wymaga czasu. Organizatorzy konkursu, wręczając nagrodę podkreślili, że Bank staje się coraz bardziej nowoczesną instytucją również w obszarze komunikacji marketingowej i społecznej oraz zwrócili uwagę na spoty telewizyjne, działalność poprzez media społecznościowe, lokalną i Fundacji Banku.

Jesteśmy świadomi siły oraz wartości marki PKO Banku Polskiego i nieustannie wykorzystujemy jej zalety do rozwoju potencjału biznesowego. Satysfakcja klientów oraz budowanie z nimi trwałych relacji są główną siłą napędową wzrostu PKO Banku Polskiego. Szczególną wartością tej nagrody jest to, że zwycięzcy są wyłaniani w drodze głosowania konkurencji – powiedział Piotr Podstawek, dyrektor Biura Strategii i Segmentacji Marketingowej.

PKO Bank Polski w tym roku wdrożył nową platformę komunikacji marketingowej, którą rozpoczął spot wizerunkowy „Kluczowe decyzje”, wyreżyserowany przez nominowanego do nagrody Oscara Tomasza Bagińskiego. Do tej pory reklamę obejrzało blisko 6,5 mln osób. Teraz Bank promuje produkty dla MSP w ramach kampanii „Wspieramy firmy od startu”.

Żeby móc komunikować się z młodymi, Bank jest tam, gdzie oni – czyli w Internecie i mówi ich językiem. W tym roku zrealizował kampanię internetową „Możesz wszystko, ale nie musisz” z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Poprzez zabawne sceny pokazuje atuty produktu dla młodzieży, czyli PKO Konta dla Młodych.

PKO Bank Polski jest najbardziej medialną marką w branży bankowej. Transparentnie i efektywnie komunikuje się z otoczeniem, m.in. poprzez Centrum Prasowe, Centrum Analiz, media własne oraz serwisy społecznościowe. Jest obecny m.in. na Twitterze, Facebooku, Instagramie, Wykopie. Do aktywnego dialogu z otoczeniem wykorzystuje czaty, responsywną stronę internetową, portal edukacyjny Bankomania a także transmisje online z ważnych wydarzeń korporacyjnych.

Nagrody „Lamparta” przyznawane są za najbardziej podziwiane kreacje wizerunku marek bankowych i ubezpieczeniowych. Laureaci są wyłaniani na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli.

Czytaj także:

Wciąż się uczę

Dobry start w 2018 rok. Najlepsze wyniki wśród banków

Doskonały wynik PKO Banku Polskiego w Warsaw Corporate Film Festival

loaderek.gifoverlay.png