PKO Bank Polski trzykrotnie nagrodzony w konkursie Szpalty Roku 2016
PKO Bank Polski trzykrotnie na podium tegorocznej edycji Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Bank otrzymał złoto za unikatowy na rynku projekt Bankowiki oraz brąz: za kampanię PR „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia” oraz za Bankomanię.

„Złotą Szpaltę” otrzymała Bankowiki PKO Banku Polskiego – interaktywny leksykon haseł ekonomicznych. Była bezkonkurencyjna w kategorii Content marketing – finanse i ubezpieczenia tegorocznego konkursu Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. Jury zwróciło szczególną uwagę na wyjątkowość projektu, jego unikalną formułę, profesjonalizm przygotowania, a także nienarzucającą się formę prezentacji. Bankowiki udowadnia, że tematyka finansowa może być równie atrakcyjna w warstwie merytorycznej, jak i wizualnej. Projekt pokazuje, jak kreatywnie używać różnych form contentu – wskazywało jury.
W tej samej kategorii Bank otrzymał także „Brązową Szpaltę” za kampanię PR i propagowanie idei i filozofii oszczędzania prowadzone pod hasłem „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia”: poprzez zwracanie szczególnej uwagi na edukację w zakresie możliwości i skuteczności długoterminowego oszczędzania oraz odkładanie na emeryturę, a także wskazywanie różnorodność produktów i usług finansowych, które mogą być pomocne.
Jury konkursu doceniło pozytywne, intrygująco zdefiniowanie tematy, wielokanałowe dotarcie oraz wysokiej jakości content.
Po raz kolejny doceniono także portal Bankomania, który w kategorii: Portal tematyczny dla klientów tym roku wyróżniono „Brązową Szpaltą”. Uznanie jury zyskała wysoka jakość edukacyjna i merytoryczna, spójnie łącząca potrzeby klientów oraz cele strategii marki.
– W najważniejszej dla nas kategorii czyli „finanse i ubezpieczenia” byliśmy bezkonkurencyjni! To pokazuje, że nasze projekty są nie tylko innowacyjne, ale także, jak w przypadku Bankowiki, nawet krok przed innymi. Cieszymy się z uznania profesjonalistów, którzy docenili nasze przedsięwzięcia kompleksowo – zarówno wymiar merytoryczny, jak i różnorodny koncept wizualny. To dla nas ważne, tym bardziej, że wszystkie działania inicjujemy sami! – podkreśla Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.
Bankowiki to przygotowane na wzór Wikipedii kompendium (ponad 1 tys.) pojęć ekonomicznych. Unikalne na rynku rozwiązanie jest integralną częścią edukacyjno-informacyjnego portalu Bankomania.pkobp.pl, przewodnika po świecie finansów. Dzięki elektronicznemu formularzowi każdy może zaproponować rozwinięcie haseł lub nowe terminy, które mogą być komentowane przez internautów. Część z nich ilustrują materiały wideo.
Informacyjno-edukacyjny portal Bankomania, kierowany do wszystkich osób chcących poznać bliżej świat finansów, ma coraz więcej czytelników (w ciągu roku wzrost odsłon o 500 proc.). Odbiorcy aktywnie reagują na prowadzone na portalu działania komunikacyjne. Profesjonaliści zaś doceniają go za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i wiedzy eksperckiej, a także zastosowanie rozwiązań edytorskich i multimedialnych wpływających na spójny przekaz i wizerunek PKO Banku Polskiego.
- Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego są doceniane i nagradzane. We wcześniejszych edycjach konkursu Szpalty Roku Bank doceniony został nie tylko za realizowane projekty, ale również za całokształt, wielokierunkowość i spójność komunikacji. W konkursie Biuletynów Firmowych 2015 agencji wydawniczej Agape uznanie zyskał portal Bankomania, a Bankowiki znalazło się w tegorocznym raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2015” przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Czytaj także:
PKO Bank Polski laureatem Lamparta 2016
Bankowiki PKO Banku Polskiego dobrą praktyką 2015 roku
Pliki do pobrania
- Bankofinanse02019.07.15- Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?więcej- 15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu. 
- Z Banku02019.07.15- 100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstokuwięcej- Największy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów. 
- Z Banku02019.07.11- Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowewięcej- Co Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”. 
- Bankofinanse02019.07.11- Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKOwięcej- Aż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności. 
- Bankofinanse02019.07.11- e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatnościwięcej- Tradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę. 
- Bankofinanse02019.07.11- Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?więcej- Musisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy? 
 











 
  
  
  
 





