PKO Bank Polski trzykrotnie nagrodzony w konkursie Szpalty Roku 2016
PKO Bank Polski trzykrotnie na podium tegorocznej edycji Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Bank otrzymał złoto za unikatowy na rynku projekt Bankowiki oraz brąz: za kampanię PR „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia” oraz za Bankomanię.
„Złotą Szpaltę” otrzymała Bankowiki PKO Banku Polskiego – interaktywny leksykon haseł ekonomicznych. Była bezkonkurencyjna w kategorii Content marketing – finanse i ubezpieczenia tegorocznego konkursu Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. Jury zwróciło szczególną uwagę na wyjątkowość projektu, jego unikalną formułę, profesjonalizm przygotowania, a także nienarzucającą się formę prezentacji. Bankowiki udowadnia, że tematyka finansowa może być równie atrakcyjna w warstwie merytorycznej, jak i wizualnej. Projekt pokazuje, jak kreatywnie używać różnych form contentu – wskazywało jury.
W tej samej kategorii Bank otrzymał także „Brązową Szpaltę” za kampanię PR i propagowanie idei i filozofii oszczędzania prowadzone pod hasłem „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia”: poprzez zwracanie szczególnej uwagi na edukację w zakresie możliwości i skuteczności długoterminowego oszczędzania oraz odkładanie na emeryturę, a także wskazywanie różnorodność produktów i usług finansowych, które mogą być pomocne.
Jury konkursu doceniło pozytywne, intrygująco zdefiniowanie tematy, wielokanałowe dotarcie oraz wysokiej jakości content.
Po raz kolejny doceniono także portal Bankomania, który w kategorii: Portal tematyczny dla klientów tym roku wyróżniono „Brązową Szpaltą”. Uznanie jury zyskała wysoka jakość edukacyjna i merytoryczna, spójnie łącząca potrzeby klientów oraz cele strategii marki.
– W najważniejszej dla nas kategorii czyli „finanse i ubezpieczenia” byliśmy bezkonkurencyjni! To pokazuje, że nasze projekty są nie tylko innowacyjne, ale także, jak w przypadku Bankowiki, nawet krok przed innymi. Cieszymy się z uznania profesjonalistów, którzy docenili nasze przedsięwzięcia kompleksowo – zarówno wymiar merytoryczny, jak i różnorodny koncept wizualny. To dla nas ważne, tym bardziej, że wszystkie działania inicjujemy sami! – podkreśla Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.
Bankowiki to przygotowane na wzór Wikipedii kompendium (ponad 1 tys.) pojęć ekonomicznych. Unikalne na rynku rozwiązanie jest integralną częścią edukacyjno-informacyjnego portalu Bankomania.pkobp.pl, przewodnika po świecie finansów. Dzięki elektronicznemu formularzowi każdy może zaproponować rozwinięcie haseł lub nowe terminy, które mogą być komentowane przez internautów. Część z nich ilustrują materiały wideo.
Informacyjno-edukacyjny portal Bankomania, kierowany do wszystkich osób chcących poznać bliżej świat finansów, ma coraz więcej czytelników (w ciągu roku wzrost odsłon o 500 proc.). Odbiorcy aktywnie reagują na prowadzone na portalu działania komunikacyjne. Profesjonaliści zaś doceniają go za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i wiedzy eksperckiej, a także zastosowanie rozwiązań edytorskich i multimedialnych wpływających na spójny przekaz i wizerunek PKO Banku Polskiego.
- Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego są doceniane i nagradzane. We wcześniejszych edycjach konkursu Szpalty Roku Bank doceniony został nie tylko za realizowane projekty, ale również za całokształt, wielokierunkowość i spójność komunikacji. W konkursie Biuletynów Firmowych 2015 agencji wydawniczej Agape uznanie zyskał portal Bankomania, a Bankowiki znalazło się w tegorocznym raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2015” przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Czytaj także:
PKO Bank Polski laureatem Lamparta 2016
Bankowiki PKO Banku Polskiego dobrą praktyką 2015 roku
Pliki do pobrania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?