Bank na telefon… lub kliknięcie
Klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z całodobowego Contact Center, poczty elektronicznej dostępnej w serwisie transakcyjnym oraz specjalnej zakładki na Facebooku.
Dla wielu klientów nadal najważniejszy jest osobisty lub telefoniczny kontakt z doradcą i konsultantem, ale widoczny jest trend wskazujący na wzrost znaczenia mediów społecznościowych.
Całą dobę, siedem dni w tygodniu
Najszybszym sposobem na uzyskanie niezbędnych informacji lub dokonanie zlecenia jest telefon do Contact Center PKO Banku Polskiego, lidera w jakości obsługi klientów. Pytania i dyspozycje przyjmowane są 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. W przypadku infolinii iPKO i Inteligo po wybraniu numeru zostaniemy poproszeni o zalogowanie się do serwisu telefonicznego za pomocą hasła – jeśli podczas połączenia dwukrotnie nie wprowadzimy danych logowania lub podamy je błędnie, zostaniemy przekierowani do konsultanta.
Dla osób preferujących kontakt e-mailowy idealnym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości ze strony internetowej www.pkobp.pl (formularz kontaktowy) lub z serwisu transakcyjnego iPKO i Inteligo (Centrum kontaktu – Napisz do nas).
Wielu młodych klientów wybiera media społecznościowe, a w szczególności Facebooka. Specjalnie dla nich PKO Bank Polski uruchomił aplikację umożliwiającą znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o produkty i usługi oraz przesłanie zgłoszenia lub zapytania do konsultantów infolinii.
Indywidualne podejście
Sprawy trudne wymagają osobistego podejścia i niestandardowych rozwiązań. Zajmuje się nimi rzecznik klienta. Reprezentuje on stanowisko klientów, uwzględnia ich sugestie, propozycje zmian itd. Prośbę i interwencje do rzecznika klienta można zgłosić:
pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: Rzecznik Klienta, PKO Bank Polski, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa,
- pocztą elektroniczną na adres: rzecznik.klienta@pkobp.pl,
- za pośrednictwem dowolnego oddziału,
- w sytuacjach szczególnych klienci mogą spotkać się z rzecznikiem.
– Moim zadaniem jest poszukiwanie niestandardowych rozwiązań, wypracowanie porozumienia satysfakcjonującego obie strony. Zmieniają się warunki rynkowe, sposoby kontaktu z Bankiem, ludzkie przyzwyczajenia, ale nie zmienia się jedno: oczekiwanie klientów, że Bank będzie instytucją zaufania publicznego, otwartą na dialog i współpracę – mówi Monika Poncyliusz, rzecznik klienta PKO Banku Polskiego.
Warto pamiętać, że w sprawach finansowych nie ma błahych tematów, a dialog to zawsze najlepszy sposób rozwiązywania problemów.
Najważniejsze numery telefonówInfolinia PKO Banku Polskiego:
- dla dzwoniących w kraju: 801 302 302
- dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych: (+48) 81 535 65 65
Kartolinia:
- dla dzwoniących w kraju: 801 124 365
- dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych: (+48) 81 535 60 50, (+48) 22 639 66 00
Dla użytkowników serwisów bankowości elektronicznej iPKO:
- dla dzwoniących w kraju: 801 307 307
- dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych: (+48) 81 535 60 60
Dla użytkowników serwisów bankowości elektronicznej Inteligo:
- dla dzwoniących w kraju: 800 121 121
- dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych: (+48) 81 535 67 89
Magdalena Lejman
ekspert PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Zawsze do usług
Contact Center PKO Banku Polskiego
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?
Bankofinanse
02019.07.09Lojalnie polecam – ZenCard bliżej klientów
więcejMobilna aplikacja ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych działające na terminalach płatniczych. Jej potencjał udowodniła ogólnopolska kampania, którą ZenCard przeprowadził z PKO Bankiem Polskim.
Bankofinanse
02019.07.04PKO Konto dla młodych – narodziny gwiazdy
więcejOsiemnaste urodziny są wyjątkową okazją, momentem, kiedy możemy decydować jakie konto wybierzemy na przyszłość. PKO Konto dla Młodych to świetny pakiet startowy. Jeśli dobrze zaczniemy, już na początku zyskamy przewagę.