2018.04.13

Możesz wszystko, ale nie musisz!

Osiemnaste urodziny są przełomowym momentem w życiu każdego człowieka – nie tylko staje się pełnoletni ze wszystkimi wynikającymi z tego prawami i obowiązkami, ale także podejmuje ważne decyzje dotyczące przyszłości, w tym finansów. Niezwykle pomocne okazują się przy tym nowoczesne i przyjazne narzędzia, zwłaszcza konto bankowe czy aplikacja bankowości mobilnej.

1. PKO KONTO DLA MŁODYCH

Najlepszym na rynku produktem bankowym dla grupy wiekowej 18-26 lat jest PKO Konto dla Młodych. To nowoczesny, w pełni internetowy i mobilny rachunek osobisty. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie. Darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Aby otworzyć konto wraz z kartą, należy złożyć wniosek poprzez stronę www.pkobp.pl (wówczas umowę dostarczy kurier) lub odwiedzić dowolną placówkę PKO Banku Polskiego.

2. KARTA PŁATNICZA

Karta debetowa wydawana do PKO Konta dla Młodych jest rozliczana bezpośrednio w rachunku konta i z powodzeniem służy do codziennych zakupów. Jej właściciel sam określa, ile chce i może wydać. Karta umożliwia ponadto dokonywanie szybkich i wygodnych płatności zbliżeniowych – przy transakcjach do 50 zł bez podawania kodu PIN. Świetnie sprawdza się w kioskach, sklepach spożywczych czy przy płatnościach za bilety w automatach. Można też nią płacić w internecie, np. podpinając ją w sklepie z aplikacjami czy w serwisach VOD. Karta jest darmowa przy dokonaniu nią minimum 5 płatności w danym miesiącu. W przeciwnym razie kosztuje maksymalnie 5 zł za miesiąc. Wysokość opłaty zależy od liczby transakcji.

3. BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA IPKO

Korzystając z bankowości elektronicznej iPKO, można w wygodny sposób obsługiwać swój rachunek za pośrednictwem internetu i telefonu. Daje to możliwość zarządzania swoimi środkami przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie. Dodatkowo w wygodny sposób płaci się nią za zakupy w internecie lub doładowuje telefon komórkowy.

4. APLIKACJA MOBILNA IKO

Z aplikacji mobilnej IKO można korzystać 24 godziny na dobę. Umożliwia ona m.in. sprawdzenie stanu i historii konta. Służy do dokonywania przelewów, w tym również na numer telefonu. Z pomocą aplikacji można także wypłacać gotówkę z bankomatów i płacić w sklepach stacjonarnych – zbliżeniowo lub kodem BLIK. IKO pozwala ponadto szybko i wygodnie płacić za zakupy w internecie, zakładać lokaty, kupić ubezpieczenie podróżne i wziąć pożyczkę gotówkową, jak również sprawdzić bieżące kursy walut i lokalizację najbliższego oddziału Banku czy bankomatu.

5. AUTOOSZCZĘDZANIE

Usługa Autooszczędzanie to potężna pomoc w kontrolowaniu swojego budżetu. Wspiera realizację tych planów, które wymagają systematyczności i pilnowania wydatków. Można wybrać jeden z trzech sposobów zasilania oszczędności: przelew stałej kwoty (np. 5 zł), przelew procentowej wartości po każdej transakcji (np. 5 proc. płaconej kwoty), przelew końcówki kwoty zaokrąglonej do pełnych złotych. Dzieje się to również za każdym razem, gdy wykonana zostanie transakcja w IKO za pomocą karty do konta lub przelewu, w tym zlecenia. Usługę można bezpłatnie uruchomić w dowolnym oddziale PKO Banku Polskiego w całym kraju.

Karolina Tomczak
ekspert w PKO Banku Polskim

Czytaj także:

Maciej Musiał, a Ty możesz, czyli Konto dla Młodych

„Możesz wszystko, ale nie musisz” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego najlepsza w rankingu 100 banków na świecie 

    • Z Banku

      02018.05.25

      Platynowa karta kredytowa PKO Banku Polskiego najtańsza na rynku

      Platynowa karta kredytowa od zawsze kojarzyła się z luksusem i produktem przeznaczonym dla najbogatszych. Dziś możesz mieć ja również ty! PKO Bank Polski obniżył cenę dla nowo wydawanych platynowych kart kredytowych do 250 zł rocznie, przy jednoczesnym zachowaniu bogatego zestawu usług dodatkowych dostępnych dla posiadaczy tych kart.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.25

      Data scientist – matematyk, programista i biznesmen w jednym

      Czym jest Big Data w bankowości, jakie cechy posiada specjalista data science oraz co trzeba zrobić, aby dołączyć do zespołu Banku? Na takie pytania odpowiedzi uzyskali studenci Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych, którzy 23 maja wzięli udział w warsztacie „Big Data w PKO Banku Polskim”.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.25

      „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” – szansa rozwoju dla innowacyjnych przedsiębiorców

      „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” to autorski program akceleracyjny skierowany do start-upów oferujących nowatorskie podejście do tradycyjnych rozwiązań finansowych. Bank poszukuje również młodych firm chętnych do współpracy przy testowaniu środowiska API, które niedługo będzie służyć rozwojowi całego rynku usług fintech w Polsce. Młode firmy biorące udział w „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” otrzymają wsparcie w postaci zaplecza technologicznego i wiedzy. Start-upy, które przejdą proces rekrutacji, mogą także liczyć na wsparcie banku w procesie skalowania ich biznesu.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.24

      PKO Bank Polski otrzymał statuetkę „Lamparta 2018” za budowanie wizerunku marki nowoczesnego banku. Głosami oddanymi przez konkurencję w badaniu Kantar TNS zajął 2 miejsce.

      Celem działań PKO Banku Polskiego – zarówno biznesowych jak i społecznych – jest utrwalanie wizerunku marki jako polskiej, przyjaznej i godnej zaufania instytucji finansowej. Bank od lat rozwija relacje z otoczeniem, prowadząc aktywne działania na rzecz społeczeństwa i z jego udziałem. Wspiera wydarzenia i projekty edukacyjne, obywatelskie, kulturalne i charytatywne. W każdym obszarze działania PKO Bank Polski wykorzystuje najnowsze technologie. Tworząc i rozbudowując nowoczesne platformy komunikacji zwiększa dynamikę oraz efektywność dialogu, wzmacnia wizerunek i umacnia pozycję lidera polskiej bankowości.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.23

      Wciąż się uczę

      Za swój największy sukces zawodowy uważa zespół, którym kieruje. Ludzi zaangażowanych, godnych zaufania, kreatywnych i otwartych na zmiany. Iwona Michalska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Dąbrowie Górniczej i jednocześnie trener wewnętrzny, w banku pracuje od 23 lat. Swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zarządzania ludźmi chętnie dzieli się z innymi profesjonalistami z branży HR.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.22

      Dobry start w 2018 rok. Najlepsze wyniki wśród banków

      PKO Bank Polski rozpoczął ten rok doskonałymi wynikami finansowymi. Zysk netto za I kw. 2018 r. wzrósł o ponad 44 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Przyczynił się do tego dalszy dynamiczny rozwój działalności biznesowej.

      więcej
    Pokaż więcej