2018.04.17

Wspieramy firmy od startu! Najnowsza kampania PKO Banku Polskiego dla firm

Dla początkującego przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów rozpoczęcia działalności jest wybór odpowiedniej oferty finansowania. W odpowiedzi na te potrzeby PKO Bank Polski wspólnie z PKO Leasing, w nowej kampanii reklamowej zachęca przedsiębiorców do skorzystania z konkretnych produktów: Pożyczki na Start do 100 tys. zł na dowolny cel oraz leasingu do 120 tys. zł na pojazdy do 3,5t!

Początki w biznesie nigdy nie są proste. Młodzi przedsiębiorcy muszą poznać wiele tajników prowadzenia własnego biznesu oraz rozwiązywać na co dzień mnóstwo problemów związanych z nowym modelem pracy. PKO Bank Polski postanowił oszczędzić początkującym rekinom biznesu nerwów związanych z poszukiwaniem źródeł finansowania. Nowa kampania PKO Banku Polskiego podpowiada, jakie produkty bankowe będą najodpowiedniejszymi na start.

Na start – pożyczka!

Postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom osób rozpoczynających działalność i przygotować prostą ofertę finansową, która ułatwi im start w biznesie. Pożyczka na Start to szybki sposób na uzyskanie nawet do 100 tys. zł na założenie i rozwój firmy. To realne wsparcie, dzięki któremu zwiększamy szansę na sukces nowego przedsięwzięcia. Jako bank chcemy towarzyszyć naszym klientom w nowych wyzwaniach i dawać najlepsze na rynku rozwiązania finansowe – podkreśla Anna Podgórska, p.o. dyrektora Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Pożyczka na Start posiada cechy szczególnie cenione przez młodych przedsiębiorców: łatwość i szybkość w pozyskaniu pieniędzy, elastyczność w spłacie oraz wydatkowaniu środków. Maksymalny okres kredytowania to 60 miesięcy, a najwyższa kwota to100 tys. zł. Sam decydujesz o dogodnej dla siebie formie spłaty: do wyboru masz raty równe lub malejące, a podczas trwania umowy możesz skorzystać m.in. z „wakacji kredytowych”. Dodatkowo po 12 miesiącach zyskujesz możliwość jednorazowego obniżenia marży o 1 pkt proc. Firmy mogą skorzystać z gwarancji BGK w ramach programu gwarancji de minimis, do 60 proc. wartości udzielonej pożyczki oraz z ubezpieczenia spłaty rat na wypadek czasowej niezdolności lub przestoju w działalności gospodarczej.

Korzystny leasing

Wspólnie z bankiem ofertę finansowania nowych firm udostępnia również PKO Leasing. Dzięki produktowi Leasing na Start, także nowo założone przedsiębiorstwa mogą uzyskać finansowanie nawet do 120 tys. zł na nowe lub używane auto. Dodatkowo, możliwe jest sfinansowanie komputerów i telefonów do wartości 10 tys. zł. Leasing na Start dostępny jest zarówno w oddziałach PKO Leasing, jak i placówkach banku.

Dla wielu osób pomysł na założenie firmy to kluczowa, życiowa decyzja. Oferta finansowania od pierwszego dnia działalności to nie tylko szansa na pozyskanie niezbędnych narzędzi do pracy. To również okazja, żeby wyprzedzić konkurencję już na starcie. Mamy nadzieję, że oferta finansowania leasingiem, tak popularna w Polsce, w szczególności wśród małych i średnich firm, znajdzie uznanie również wśród osób, które dopiero zaczynają przygodę z prowadzeniem firmy – mówi Anna Wiśniewska, Dyrektor Departamentu Produktów i Procesów PKO Leasing.

Kampania przygotowana została w nowej platformie komunikacji, podkreślającej znaczenie banku w podejmowaniu kluczowych decyzji. Bohater spotu postanawia porzucić dotychczasową pracę w korporacji i uruchomić własny biznes związany z hodowlą alpak. Od tego momentu rozpoczyna przygodę z własną firmą, która skutkuje koniecznością podjęcia kolejnych kluczowych decyzji: zakupu maszyn produkcyjnych oraz auta – wszystko sfinansowane za pomocą szybkiej Pożyczki na Start i Leasingu na Start już od 1 dnia działalności.

Spoty będą emitowane w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona będzie kampania w internecie i prasie. Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa, natomiast banery reklamowe w sieci zostały opracowane przez agencję Artegence. Media zaplanował i zakupił Havas Media Group.

Otwieranie firmy w kilka minut

PKO Bank Polski wspiera młodych przedsiębiorców już na etapie zakładania działalności gospodarczej. Jako pierwszy wprowadził nowatorską usługę rejestracji nowej firmy w CEIDG z możliwością jednoczesnego założenia konta firmowego przez bankowość elektroniczną iPKO. Proces ten jest całkowicie zdalny, a wypełnienie wniosku zajmuje kilka minut, co zdecydowanie oszczędza czas przedsiębiorcy. Dodatkowo podczas rejestracji swojej firmy klient jednocześnie wnioskuje o wpis do rejestru REGON, dokonuje zgłoszenia do naczelnika urzędu skarbowego (NIP) i zgłoszenia płatnika składek do ZUS. Potwierdzenie rejestracji firmy i założenie rachunku następuje przez Profil Zaufany.

Po założeniu działalności przedsiębiorca może korzystać również z innych udogodnień z zakresu e-administracji dostępnych w iPKO lub poprzez Profil Zaufany (eGO) – m.in. dostępu do PUE ZUS, zgłoszenia zbioru danych osobowych do GIODO, rejestracji kasy fiskalnej, dostępu do Portalu Podatkowego, zmiany danych firmy w CEIDG, zawieszenia i wznowienia działalności gospodarczej.

Kompleksowa oferta Grupy PKO dla biznesu

PKO Bank Polski wraz ze spółkami Grupy Kapitałowej obsługuje blisko pół miliona firm, rolników, wspólnot mieszkaniowych, deweloperów, zarządców nieruchomości i organizacji pozarządowych. Zapewnia kompleksową ofertę rachunków, usług bankowości elektronicznej iPKO oraz iPKO Biznes, internetową wymianę walut iPKO Dealer, lokaty, karty debetowe, obciążeniowe i kredytowe, terminale płatnicze, innowacyjny program lojalnościowy ZenCard, różne formy finansowania działalności: pożyczki, kredyty obrotowe i inwestycyjne, leasing operacyjny i finansowy wraz z atrakcyjną paletą ubezpieczeń i produktów dodatkowych, wynajem długoterminowy, faktoring z regresem oraz bez regresu z ubezpieczeniem, zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym. Średnio co 8 minut udzielany jest produkt kredytowy dla firm na średnią kwotę 186 tys. zł, a co 5 minut otwierany jest nowy rachunek lub lokata.

Małgorzata Witkowska
specjalista w PKO Banku Polskim

Czytaj także: 

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego najlepsza w rankingu 100 banków na świecie

Kredyt na klik – Big Data w scoringu kredytowym

Data Science Program – inwestycja w rozwój zawodowy pracowników

    • Bankofirma

      02019.07.04

      Okna, drzwi i bramy z Białegostoku. W Pafo-Bud stawiają na jakość

      Konkretny w rozmowie, skuteczny w biznesie. Taki jest Dariusz Matyszewski, udziałowiec firmy Pafo-Bud z Białegostoku, która od ponad 20 lat produkuje okna, drzwi i bramy. W swoich działaniach spółka stawia na jakość towaru i usługi przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.07.04

      Przejdź płynnie do faktoringu

      Po faktoring sięga coraz większa grupa przedsiębiorców. Nie wszyscy jednak jeszcze wiedzą, jakie mogą mieć korzyści z umowy faktoringu. Nie chodzi tylko o płynność finansową firmy – faktoring to również możliwość zabezpieczenia się przed nieuczciwymi partnerami i ich weryfikacja jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.07.01

      Maciejowy Sad – kiedy rodzinna pasja, staje się biznesem

      Maciejowy Sad to idealny przykład, jak rodzinną pasję przekuwać w rodzinny biznes. Przed laty Jerzy Karczewski na lutyńskiej ziemi w okolicach Wrocławia założył sad. Później opiekę nad gospodarstwem przekazał synowi Maciejowi. W 2010 r. postanowili zwiększyć dostępność tłoczonych soków, żeby szersze grono konsumentów mogło skosztować ich produktów.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.06.28

      Pizza była mało znana. „Pruszynka” to zmieniła

      Kiedy Piotr Pruszyński w 1998 r. otworzył swoją pierwszą pizzerię „Pruszynka” w Białymstoku, wielu ludzi w regionie nie wiedziało, czym jest pizza i co po złożeniu zamówienia otrzymają na talerzu. Dziś przedsiębiorca posiada pięć lokali, które z powodzeniem zaspokajają apetyty mieszkańców miasta.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.06.13

      Pensjonat i hotelik w mazurskim stylu. Goście przyjeżdżają nawet trzy razy w roku

      Goście z Europy Zachodniej zamiast dużych hoteli wolą mniejsze i kameralne obiekty, gdzie mają bezpośredni kontakt z właścicielami. Znajdują to u nas w Pensjonaciku Cyklada i Mazurskiej Chacie – przekonuje Jacek Jaworski, który wraz z żoną Izabelą prowadzi obiekty wypoczynkowe na uboczu Mikołajek w okolicach Jeziora Mikołajskiego. Małżeństwo przygotowuje właśnie Pawilon SPA z sauną i jacuzzi, bo ciągle chce rozwijać ofertę dla turystów.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.06.11

      Let’s Fintech with PKO Bank Polski – rozumiemy potrzeby innowacyjnych firm

      PKO Bank Polski rozwija projekt Let’s Fintech, dzięki któremu współpracuje ze startupami i angażuje się w wyszukiwanie najbardziej perspektywicznych rozwiązań technologicznych dostępnych na rynku. O pracy zespołu, wdrożeniach i poszukiwaniu kolejnych projektów mówi Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim

      więcej
    Pokaż więcej
loaderek.gifoverlay.png