2018.02.09

Aplikacja mobilna iPKO biznes i token dla korporacji: aktywacja

Chcesz wprowadzić nowe technologie w życie firmy? Bankuj poprzez nowy system transakcyjny iPKO biznes i aplikację mobilną.

Nowy serwis iPKO biznes jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania finansami firm i instytucji. Wśród nowych możliwości serwisu transakcyjnego znajdują się: dwie wersje językowe, personalizacja ustawień, a nawet integracja danych w ramach większych grup kapitałowych. Dostęp do finansów firmy jest możliwy nie tylko z komputera, ale również z telefonu lub tabletu – poprzez aplikację mobilną.

Co daje aplikacja mobilna iPKO biznes?

Aplikacja zapewnia szybki dostęp do transakcji, umożliwia ich podpisywanie, podgląd do listy rachunków i dostępnych środków, historii rachunku oraz transakcji oczekujących na realizację i odrzuconych.

Aby zarządzać finansami firmy przez telefon, wystarczy zainstalować aplikację na swoim telefonie z systemem operacyjnym iOS lub Android. Przed pobraniem i aktywacją aplikacji iPKO biznes należy upewnić się, że telefon spełnia wymagania techniczne i ma dostęp do internetu. Aplikację iPKO można pobrać wyłącznie w oficjalnych sklepach App Store i Google Play.  

Aktywacja aplikacji iPKO biznes

Po pomyślnie zakończonej instalacji trzeba uruchomić aplikację iPKO Biznes i wybrać Aktywuj aplikacje iPKO biznes.

Do zalogowania wystarczą dane służące do logowania do serwisu internetowego iPKO biznes, czyli indywidualny Identyfikator użytkownika, hasło z tokena i hasło.

W tym miejscu wystarczy nadać swój numer PIN.

Ostatnim krokiem jest aktywacja aplikacji w serwisie internetowym iPKO biznes, gdzie należy wybrać Aplikacje mobilne w zakładce Ustawienia. Tutaj jest generowany kod aktywacyjny, który należy wprowadzić w aplikacji mobilnej. Od tej chwili zarządzanie finansami firmy może odbywać się z poziomu smartfona.

 

Autoryzacja transakcji z użyciem tokena mobilnego

Token mobilny to jedna z funkcji aplikacji mobilnej iPKO biznes. Dzięki niej w łatwy sposób można autoryzować transakcję zainicjowaną w iPKO biznes. Wystarczy tylko PIN do tokena i gotowe.

Token mobilny może być również używany w iPKO biznes jako narządzie autoryzacyjne zarówno do logowania, jak i autoryzacji dyspozycji. Dostęp do tokena mobilnego chroniony jest hasłem PIN. Aby go ustawić, w momencie instalacji, użytkownik iPKO biznes otrzymuje PIN inicjalny (przysyłany w formie SMS, który jest ważny 24 godziny). Można go zmienić na indywidualny PIN podczas pierwszego uruchomienia tokena.

  

Korzystanie z tokena jest możliwe po uruchomieniu aplikacji mobilnej iPKO Biznes i wybraniu opcji: Token mobilny. W tym miejscu należy wpisać wcześniej ustalony PIN indywidualny. Po zalogowaniu widoczne są opcje: Hasło i Kod. Po kliknięciu wybranej pozycji wyświetli się 8-cyfrowe hasło do logowania w serwisie lub 8-cyfrowy kod do autoryzacji transakcji.

Jeżeli jesteś zainteresowany zmianą typu narzędzia uwierzytelniającego, skontaktuj się ze swoim doradcą, który udzieli informacji na temat warunków skorzystania z tej możliwości oraz przygotuje wszelkie niezbędne dokumenty. 

Małgorzata Witkowska
specjalista w PKO Banku Polskim

 

Czytaj także:

Otwórz firmę w kilka minut przez serwis transakcyjny iPKO

Co przedsiębiorca może załatwić przez internet

Blisko 40 proc. małych i średnich firm wybiera PKO Bank Polski

    • Bankofirma

      02018.12.06

      Rzucili wszystko i wyjechali w Bieszczady. Stworzyli Bjorkowo – niepowtarzalne miejsce rodzinnego wypoczynku

      Mirosław Szulc i Joanna Zwolińska-Szulc porzucili korporacyjną karierę w konsultingu. Dwa lata temu postanowili, że się usamodzielnią. „Po okresie fascynacji miastami i pracą w wielkim biznesie przyszedł czas na zmiany. Na zbliżenie się do natury. Poszukiwanie wewnętrznego spokoju, czystego powietrza i powrotu do sportu” – wspominają w rozmowie z Bankomanią. Przy wsparciu PKO Banku Polskiego zbudowali Bjorkowo – swoje miejsce na ziemi w sercu Bieszczad, do którego zapraszają dziś gości z całego kraju (i nie tylko).

      więcej
    • Bankofirma

      02018.12.06

      Księgowość w firmie – tradycyjnie czy online?

      Utrzymywanie porządku w dokumentach finansowych i należyte wywiązywanie się obowiązków wobec fiskusa to poważne wyzwania stojące przed każdym przedsiębiorcą. Początkujący właściciele firm zazwyczaj nie mogą sobie pozwolić na zatrudnienie księgowego na etat, więc są szczególnie narażeni na błędy rachunkowe, które mogą słono kosztować. Sposobem na uniknięcie problemów jest skorzystanie ze wsparcia księgowego online lub powierzenie firmowych rozliczeń specjalistom z biura rachunkowego na zasadach outsourcingu.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.22

      Rusza szał przedświątecznych zakupów – nie odsyłaj swoich klientów z kwitkiem!

      Mikołaje na sklepowych witrynach, dekoracje na ulicach i w galeriach handlowych, do tego świąteczne promocje w sklepach i coraz większe tłumy – ruszył bardzo gorący okres w handlu. Świąteczna atmosfera zaczyna się w Polsce z roku na rok coraz wcześniej i to już nikogo nie dziwi. Coraz bardziej dziwi natomiast informacja, że sklep nie przyjmuje płatności kartą lub telefonem.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.21

      Zaczyna się już na plantacjach ziemniaków. Poznaj Super Anioła z Łomży

      Produkują skrobię ziemniaczaną, syrop glukozowy czy grysik – grupa PEPEES jest łomżyńskim Super Aniołem. Firma została nagrodzona podczas lokalnego plebiscytu, którego sponsorem jest PKO Bank Polski.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.19

      Przyjmuj płatności kartą. Z Programem Polska Bezgotówkowa to nic nie kosztuje

      Klienci coraz częściej pytają o możliwość uregulowania należności kartą, a ty wciąż odmawiasz? Wyjdź naprzeciw ich oczekiwaniom i zamów terminal płatniczy PKO Banku Polskiego w ramach programu Polska Bezgotówkowa. W pierwszym roku nie zapłacisz prowizji od wykonanych transakcji. Posiadanie i użytkowanie terminala płatniczego również będzie bezpłatne.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.07

      Dodaje smaku od 28 lat! Anioł Biznesu w kategorii „Firma z sercem” dla Zakładów Spożywczych BONA

      Historia tego biznesu rozpoczyna się od... majonezu. To był pierwszy produkt, który zjechał z taśm produkcyjnych firmy BONA w 1990 r. Później ofertę uzupełniono o musztardy i sosy. Dziś spółka produkuje ponad 100 rodzajów produktów spożywczych i dostarcza je nie tylko do klientów w Polsce, ale również w krajach Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, a nawet w Afryce i na Bliskim Wschodzie.

      więcej
    Pokaż więcej