2018.03.08

W ZenCard można płacić gotówką

ZenCard, należące do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, wprowadziło nowe rozwiązanie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać także klienci dokonujący płatności gotówkowych, a nie tylko kartą.

ZenCard to technologia marketingu transakcyjnego, która pozwala sieciom handlowym, sklepom i punktom usługowym nagradzać klienta za transakcje wykonane przy użyciu karty płatniczej dowolnego banku. Spółka współpracuje ze sklepami z wielu branż oraz restauracjami i hotelami. Technologia została także wykorzystana m.in. w kampanii promocyjnej sieci hurtowni Makro dla posiadaczy kart Visa.

Pod koniec lutego spółka ZenCard wprowadziła udogodnienie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać klienci dokonujący płatności gotówką. Mechanizm jest prosty i działa podobnie jak w przypadku kart płatniczych. Przy rejestracji do programu należy wybrać opcję gotówkową. Natomiast przy kolejnej płatności wystarczy wpisać numer telefonu podany na etapie rejestracji. System automatycznie rozpozna klienta i poinformuje go o nagrodach oraz zebranych punktach.

– Możliwość płatności gotówką z jednoczesnym zachowaniem wszystkich funkcji naszej technologii zapewni klientom sklepów maksymalną wygodę z ich korzystania, a sprzedawcom pozwoli dopasować się do preferencji kupujących. Od teraz ZenCard daje możliwość nagradzania klienta za transakcje, jakie wykonuje przy użyciu dowolnej karty płatniczej czy gotówki – mówi Krzysztof Klimczak, współzałożyciel ZenCard.

ZenCard to system do tworzenia programów lojalnościowych, które działa na terminalach płatniczych. Powstał w 2013 r. W 2017 roku fintechowa spółka stała się częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

Jan Kasprzycki

Czytaj także:

Załatwisz to na bank – Profil Zaufany eGO

Dobre, bo polskie. Stawiamy na nowoczesny patriotyzm ekonomiczny

Kapitał na rozruch – kredyty i pożyczki dla przedsiębiorców