100-lecie Banku. Nasze placówki – Oddział 6 w Łodzi
Położony jest na granicy dużego osiedla mieszkaniowego i dzielnicy przemysłowej na Bałutach. Oddział 6 PKO Banku Polskiego w Łodzi od lat cieszy się wielkim zaufaniem lokalnej społeczności. „Wszyscy są dla nas ważni i wyjątkowi” – mówi o klientach Dorota Ossowska, dyrektor placówki.
Oddział 6 PKO Banku Polskiego w Łodzi to placówka z tradycjami. Istnieje od ponad ćwierćwiecza, na przestrzeni lat zmieniał się wraz z otaczającą go rzeczywistością. Nigdy nie zmieniło się jedno – przywiązanie klientów do oddziału oraz profesjonalizm, którym odznacza się załoga. Oddział ten jest dziś jednym z większych w regionie łódzkim – zatrudnia 38 pracowników. Placówka osiąga znakomite wyniki – dba o jakość obsługi i pracy. W oddziale jest mała rotacja pracowników, co pokazuje, że atmosfera jest bardzo dobra.
Tradycja i przywiązanie
– Obsługujemy klientów wszystkich biznesów. I wszyscy są dla nas ważni i wyjątkowi. Wielu z nich jest z nami od początku. Ze względu na bardzo mocne relacje z klientami z obszaru bankowości osobistej i firmowej nie zauważamy właściwie ich migracji do innych banków. Szczególnie kluczowi są niezwykle lojalni i zadowoleni ze współpracy z nami. Jest to z pewnością także efektem stabilności kadry, doradców w obszarze obsługi firm i bankowości osobistej, a także hipotek. Kredyty na zakup mieszkania czy budowę domu brali rodzice, a teraz ich dzieci. Rewelacyjnie działają także rekomendacje i polecenia – zauważa Dorota Ossowska, dyrektor oddziału.
Placówka znajduje się na granicy dużego osiedla mieszkaniowego i dzielnicy przemysłowej na Bałutach. Z tego wynika jego silna pozycja w obsłudze firm, ale także duży ruch transakcyjny, co jest wyzwaniem szczególnie w dniach wypłat rent i emerytur.
– Radzimy sobie z tym całkiem dobrze, klienci nas lubią, a my dbamy o bezpieczeństwo naszych seniorów – wspólnie z policją organizowaliśmy spotkania edukacyjne w oddziale, ograniczyliśmy wiele razy wyłudzenia „na wnuczka”, prowadzimy stały instruktaż z bezpiecznego korzystania z kart itd. – dodaje dyrektor Oddziału 6 PKO Banku Polskiego w Łodzi.
Pracownicy – ich talenty i zalety
Różnorodność wieku, doświadczeń, temperamentów oraz płci – to zalety, które podkreśla dyrektor Ossowska. Pracownicy odznaczają się niezwykłym szacunkiem dla klientów, cierpliwością i gotowością do zmian. Dodatkowo cechuje ich duża elastyczność działań, czyli dopasowywanie rozwiązań do indywidualnego klienta. Wielokrotnie pracownicy Banku podejmują decyzje w oparciu o znajomość konkretnej osoby. A to nie wszystko. W oddziale panuje też dobra, niemal rodzinna atmosfera. To zasługa dobrze zgranego zespołu, w którym przyjaźnie nie są jedynie pozorne.
– Pracuję w tym zespole 3 lata, a czuję się tak, jakbym znała się z większością koleżanek i kolegów wiele, wiele lat. Wiem sporo o ich radościach i problemach – podsumowuje Dorota Ossowska.
Doskonałe wyniki
Pracownicy oraz dyrektor Oddziału 6 mają również powody do dumy. O profesjonalizmie zespołu świadczą licznie zdobywane nagrody m.in.: Lider jakości 2018. Pracownicy są też laureatami konkursów SKO, PKO Leasing, Smak sukcesu Master Card, Kwartału z Wiedzą z PKO TFI, Kwartału z Wiedzą z Ubezpieczeniami, Akademii Jakości kredytów hipotecznych.
Dyrektor oddziału zauważa, że najbardziej cieszy ją zaufanie, którym obdarzają ją pracownicy, świetna komunikacja oraz relacje, jakie zostały wypracowane w zespole – są one bardzo bliskie, wręcz przyjacielskie.
– To jeszcze bardziej nas zobowiązuje, żeby odnosić się do siebie odpowiedzialnie i z szacunkiem. Jestem dumna z wysokich kompetencji i zaangażowania niemal wszystkich moich współpracowników. Z ich determinacji, ducha walki, chęci rozwoju i doskonalenia się – o swoich współpracownikach opowiada Dorota Ossowska. – Nie mogę zapomnieć także o tym, co jest podstawowym zadaniem naszej pracy. Szczycimy się dobrym wynikiem na działalności biznesowej, który razem wypracowujemy, efektywnością i jakością obsługi, o którą dbamy. To jest duży oddział i odpowiedzialność jest naprawdę ogromna. Mam olbrzymią satysfakcję, że wspólnie, z pełną świadomością i uwagą, wykonujemy naszą pracę bardzo dobrze – mówi dyrektor Oddziału 6 PKO Banku Polskiego.
Maria Skibińska – dyrektor Oddziału 24 PKO Banku Polskiego w Łodzi (placówka wspierana przez Oddział 6)
Z Oddziałem 6 w Łodzi związana jestem od początku jego istnienia tzn. od 26 lat. Przypominam sobie wspaniałych ludzi, którzy potrafili zarówno pracować, jak i wspaniale się bawić. Do tej pory wspominamy nasze wspólne wyjazdy „w Polskę”, które miałam przyjemność organizować. Góry świętokrzyskie – ulewny deszcz padał cały pierwszy dzień, a my w pelerynach i mokrych butach chodzimy po szlakach. Jura Krakowsko-Częstochowska – piękna pogoda, zabawa i nocleg w domkach kempingowych pod starym zamczyskiem. To tylko niektóre ze wspomnień.
Beata Brzezińska – doradca firm
Cieszę się, że mam przyjemność pracować w największym banku w Polsce i jego Oddziale 6 w Łodzi od dnia otwarcia tej placówki, czyli już 26 lat. Miałam okazję przeżyć wiele zmian w zakresie świadczonych usług bankowych, które były nieustanie wzbogacane o innowacyjne produkty. Mam na swoim koncie wiele nagród, sukcesów i fantastycznych wspomnień. Czuję ogromną satysfakcję również z tego, że pomimo upływu tylu lat nadal współpracuję z firmami, które w tym czasie rozpoczynały swój biznes, a przy wsparciu partnera, jakim był PKO Bank Polski, stały się świetnie prosperującymi przedsiębiorstwami. Wymienię tu choćby Bag-Druk produkującą papierowe torebki, papier, tekturę falistą, itp.; Przedsiębiorstwo Transportu i Sprzętu Budowlanego – odpowiedzialne za roboty budowlane; Lumier P.P.H.U. Tomasz Słaboszewski – hurtownia artykułów elektrycznych.
Małgorzata Smolarek – starszy doradca Bankowości Osobistej
Jak twierdził Platon, najważniejszy w każdym działaniu jest początek. Tę samą zasadę można odnieść do rozwijania ścieżki kariery, którą rozpoczęłam w 2000 r. od stanowiska Kasjera, następnie Doradcy Klienta Podstawowego, a obecnie zajmując stanowisko Doradcy Klienta Zamożnego w Zespole Bankowości Osobistej.To właśnie tutaj, w pracy na obecnym stanowisku, najcenniejsze są relacje z klientami, gdzie w oparciu o wzajemne zaufanie oraz przekonanie, że rozumiem ich potrzeby, wychodzę naprzeciw ich oczekiwaniom i zbudowałam trwałe Relacje Biznesowe. Jednakże nie tylko indywidualny wysiłek czy predyspozycje pozwalają na osiąganie sukcesów na polu biznesowym, to dobra współpraca całego zespołu, który działając jak jeden organizm potrafi realizować z sukcesem cele biznesowe.Jak każdy człowiek, my – doradcy również musimy się zresetować: zimą uwielbiam pływanie, latem jazdę na rowerze i weekendowe wypady za miasto.
Tomasz Zimicz – starszy doradca Bankowości Osobistej
Pracę w PKO Banku Polskim rozpocząłem w 2013 r. jako kasjer-dysponent. Moja filozofia pracy, wtedy z klientem detalicznym, a dziś z klientem zamożnym, oparta jest przede wszystkim na dialogu. Rozmawiam z klientem o jego doświadczeniu inwestycyjnym, poziomie akceptacji ryzyka, celu i horyzoncie inwestycyjnym – na tej podstawie mogę stwierdzić, jaki sposób inwestowania będzie w jego przypadku najbardziej wskazany. Moja pomoc polega przede wszystkim na fachowych konsultacjach, budowaniu długotrwałych relacji, które pozwalają jak najlepiej poznać potrzeby i oczekiwania klienta. Chętnie dzielę się z klientami moją wiedzą i doświadczeniem w zakresie obecnej sytuacji na rynkach kapitałowych, co jest przez nich pozytywnie odbierane i świadczy o moim wysokim poziomie kompetencji. W mojej codziennej pracy ogromne znaczenie ma również zespół, z którym mam szczęście pracować. Bez wsparcia i motywacji koleżanek nie doszedłbym tak daleko, dlatego należą się im szczególne podziękowania.
Bartłomiej Pobocha
Czytaj także:
100-lecie Banku. Nasze placówki – Oddział 1 we Wrocławiu
Cztery asy biznesu. Prowadź firmę, korzystając z najlepszych produktów Banku
Jeden procentuje dla wielu
Pliki do pobrania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?