100-lecie Banku. Nasze placówki – Oddział 6 w Łodzi
Położony jest na granicy dużego osiedla mieszkaniowego i dzielnicy przemysłowej na Bałutach. Oddział 6 PKO Banku Polskiego w Łodzi od lat cieszy się wielkim zaufaniem lokalnej społeczności. „Wszyscy są dla nas ważni i wyjątkowi” – mówi o klientach Dorota Ossowska, dyrektor placówki.

Oddział 6 PKO Banku Polskiego w Łodzi to placówka z tradycjami. Istnieje od ponad ćwierćwiecza, na przestrzeni lat zmieniał się wraz z otaczającą go rzeczywistością. Nigdy nie zmieniło się jedno – przywiązanie klientów do oddziału oraz profesjonalizm, którym odznacza się załoga. Oddział ten jest dziś jednym z większych w regionie łódzkim – zatrudnia 38 pracowników. Placówka osiąga znakomite wyniki – dba o jakość obsługi i pracy. W oddziale jest mała rotacja pracowników, co pokazuje, że atmosfera jest bardzo dobra.
Tradycja i przywiązanie
– Obsługujemy klientów wszystkich biznesów. I wszyscy są dla nas ważni i wyjątkowi. Wielu z nich jest z nami od początku. Ze względu na bardzo mocne relacje z klientami z obszaru bankowości osobistej i firmowej nie zauważamy właściwie ich migracji do innych banków. Szczególnie kluczowi są niezwykle lojalni i zadowoleni ze współpracy z nami. Jest to z pewnością także efektem stabilności kadry, doradców w obszarze obsługi firm i bankowości osobistej, a także hipotek. Kredyty na zakup mieszkania czy budowę domu brali rodzice, a teraz ich dzieci. Rewelacyjnie działają także rekomendacje i polecenia – zauważa Dorota Ossowska, dyrektor oddziału.
Placówka znajduje się na granicy dużego osiedla mieszkaniowego i dzielnicy przemysłowej na Bałutach. Z tego wynika jego silna pozycja w obsłudze firm, ale także duży ruch transakcyjny, co jest wyzwaniem szczególnie w dniach wypłat rent i emerytur.
– Radzimy sobie z tym całkiem dobrze, klienci nas lubią, a my dbamy o bezpieczeństwo naszych seniorów – wspólnie z policją organizowaliśmy spotkania edukacyjne w oddziale, ograniczyliśmy wiele razy wyłudzenia „na wnuczka”, prowadzimy stały instruktaż z bezpiecznego korzystania z kart itd. – dodaje dyrektor Oddziału 6 PKO Banku Polskiego w Łodzi.
Pracownicy – ich talenty i zalety
Różnorodność wieku, doświadczeń, temperamentów oraz płci – to zalety, które podkreśla dyrektor Ossowska. Pracownicy odznaczają się niezwykłym szacunkiem dla klientów, cierpliwością i gotowością do zmian. Dodatkowo cechuje ich duża elastyczność działań, czyli dopasowywanie rozwiązań do indywidualnego klienta. Wielokrotnie pracownicy Banku podejmują decyzje w oparciu o znajomość konkretnej osoby. A to nie wszystko. W oddziale panuje też dobra, niemal rodzinna atmosfera. To zasługa dobrze zgranego zespołu, w którym przyjaźnie nie są jedynie pozorne.
– Pracuję w tym zespole 3 lata, a czuję się tak, jakbym znała się z większością koleżanek i kolegów wiele, wiele lat. Wiem sporo o ich radościach i problemach – podsumowuje Dorota Ossowska.
Doskonałe wyniki
Pracownicy oraz dyrektor Oddziału 6 mają również powody do dumy. O profesjonalizmie zespołu świadczą licznie zdobywane nagrody m.in.: Lider jakości 2018. Pracownicy są też laureatami konkursów SKO, PKO Leasing, Smak sukcesu Master Card, Kwartału z Wiedzą z PKO TFI, Kwartału z Wiedzą z Ubezpieczeniami, Akademii Jakości kredytów hipotecznych.
Dyrektor oddziału zauważa, że najbardziej cieszy ją zaufanie, którym obdarzają ją pracownicy, świetna komunikacja oraz relacje, jakie zostały wypracowane w zespole – są one bardzo bliskie, wręcz przyjacielskie.
– To jeszcze bardziej nas zobowiązuje, żeby odnosić się do siebie odpowiedzialnie i z szacunkiem. Jestem dumna z wysokich kompetencji i zaangażowania niemal wszystkich moich współpracowników. Z ich determinacji, ducha walki, chęci rozwoju i doskonalenia się – o swoich współpracownikach opowiada Dorota Ossowska. – Nie mogę zapomnieć także o tym, co jest podstawowym zadaniem naszej pracy. Szczycimy się dobrym wynikiem na działalności biznesowej, który razem wypracowujemy, efektywnością i jakością obsługi, o którą dbamy. To jest duży oddział i odpowiedzialność jest naprawdę ogromna. Mam olbrzymią satysfakcję, że wspólnie, z pełną świadomością i uwagą, wykonujemy naszą pracę bardzo dobrze – mówi dyrektor Oddziału 6 PKO Banku Polskiego.
 Maria Skibińska – dyrektor Oddziału 24 PKO Banku Polskiego w Łodzi (placówka wspierana przez Oddział 6)
Maria Skibińska – dyrektor Oddziału 24 PKO Banku Polskiego w Łodzi (placówka wspierana przez Oddział 6)
Z Oddziałem 6 w Łodzi związana jestem od początku jego istnienia tzn. od 26 lat. Przypominam sobie wspaniałych ludzi, którzy potrafili zarówno pracować, jak i wspaniale się bawić. Do tej pory wspominamy nasze wspólne wyjazdy „w Polskę”, które miałam przyjemność organizować. Góry świętokrzyskie – ulewny deszcz padał cały pierwszy dzień, a my w pelerynach i mokrych butach chodzimy po szlakach. Jura Krakowsko-Częstochowska – piękna pogoda, zabawa i nocleg w domkach kempingowych pod starym zamczyskiem. To tylko niektóre ze wspomnień.
 Beata Brzezińska – doradca firm
Beata Brzezińska – doradca firm
Cieszę się, że mam przyjemność pracować w największym banku w Polsce i jego Oddziale 6 w Łodzi od dnia otwarcia tej placówki, czyli już 26 lat. Miałam okazję przeżyć wiele zmian w zakresie świadczonych usług bankowych, które były nieustanie wzbogacane o innowacyjne produkty. Mam na swoim koncie wiele nagród, sukcesów i fantastycznych wspomnień. Czuję ogromną satysfakcję również z tego, że pomimo upływu tylu lat nadal współpracuję z firmami, które w tym czasie rozpoczynały swój biznes, a przy wsparciu partnera, jakim był PKO Bank Polski, stały się świetnie prosperującymi przedsiębiorstwami. Wymienię tu choćby Bag-Druk produkującą papierowe torebki, papier, tekturę falistą, itp.; Przedsiębiorstwo Transportu i Sprzętu Budowlanego – odpowiedzialne za roboty budowlane; Lumier P.P.H.U. Tomasz Słaboszewski – hurtownia artykułów elektrycznych.
Małgorzata Smolarek – starszy doradca Bankowości Osobistej
 Jak twierdził Platon, najważniejszy w każdym działaniu jest początek. Tę samą zasadę można odnieść do rozwijania ścieżki kariery, którą rozpoczęłam w 2000 r. od stanowiska Kasjera, następnie Doradcy Klienta Podstawowego, a obecnie zajmując stanowisko Doradcy Klienta Zamożnego w Zespole Bankowości Osobistej.To właśnie tutaj, w pracy na obecnym stanowisku, najcenniejsze są relacje z klientami, gdzie w oparciu o wzajemne zaufanie oraz przekonanie, że rozumiem ich potrzeby, wychodzę naprzeciw ich oczekiwaniom i zbudowałam trwałe Relacje Biznesowe. Jednakże nie tylko indywidualny wysiłek czy predyspozycje pozwalają na osiąganie sukcesów na polu biznesowym, to dobra współpraca całego zespołu, który działając jak jeden organizm potrafi realizować z sukcesem cele biznesowe.Jak każdy człowiek, my – doradcy również musimy się zresetować: zimą uwielbiam pływanie, latem jazdę na rowerze i weekendowe wypady za miasto.
Jak twierdził Platon, najważniejszy w każdym działaniu jest początek. Tę samą zasadę można odnieść do rozwijania ścieżki kariery, którą rozpoczęłam w 2000 r. od stanowiska Kasjera, następnie Doradcy Klienta Podstawowego, a obecnie zajmując stanowisko Doradcy Klienta Zamożnego w Zespole Bankowości Osobistej.To właśnie tutaj, w pracy na obecnym stanowisku, najcenniejsze są relacje z klientami, gdzie w oparciu o wzajemne zaufanie oraz przekonanie, że rozumiem ich potrzeby, wychodzę naprzeciw ich oczekiwaniom i zbudowałam trwałe Relacje Biznesowe. Jednakże nie tylko indywidualny wysiłek czy predyspozycje pozwalają na osiąganie sukcesów na polu biznesowym, to dobra współpraca całego zespołu, który działając jak jeden organizm potrafi realizować z sukcesem cele biznesowe.Jak każdy człowiek, my – doradcy również musimy się zresetować: zimą uwielbiam pływanie, latem jazdę na rowerze i weekendowe wypady za miasto.
Tomasz Zimicz – starszy doradca Bankowości Osobistej
 Pracę w PKO Banku Polskim rozpocząłem w 2013 r. jako kasjer-dysponent. Moja filozofia pracy, wtedy z klientem detalicznym, a dziś z klientem zamożnym, oparta jest przede wszystkim na dialogu. Rozmawiam z klientem o jego doświadczeniu inwestycyjnym, poziomie akceptacji ryzyka, celu i horyzoncie inwestycyjnym – na tej podstawie mogę stwierdzić, jaki sposób inwestowania będzie w jego przypadku najbardziej wskazany. Moja pomoc polega przede wszystkim na fachowych konsultacjach, budowaniu długotrwałych relacji, które pozwalają jak najlepiej poznać potrzeby i oczekiwania klienta. Chętnie dzielę się z klientami moją wiedzą i doświadczeniem w zakresie obecnej sytuacji na rynkach kapitałowych, co jest przez nich pozytywnie odbierane i świadczy o moim wysokim poziomie kompetencji. W mojej codziennej pracy ogromne znaczenie ma również zespół, z którym mam szczęście pracować. Bez wsparcia i motywacji koleżanek nie doszedłbym tak daleko, dlatego należą się im szczególne podziękowania.
Pracę w PKO Banku Polskim rozpocząłem w 2013 r. jako kasjer-dysponent. Moja filozofia pracy, wtedy z klientem detalicznym, a dziś z klientem zamożnym, oparta jest przede wszystkim na dialogu. Rozmawiam z klientem o jego doświadczeniu inwestycyjnym, poziomie akceptacji ryzyka, celu i horyzoncie inwestycyjnym – na tej podstawie mogę stwierdzić, jaki sposób inwestowania będzie w jego przypadku najbardziej wskazany. Moja pomoc polega przede wszystkim na fachowych konsultacjach, budowaniu długotrwałych relacji, które pozwalają jak najlepiej poznać potrzeby i oczekiwania klienta. Chętnie dzielę się z klientami moją wiedzą i doświadczeniem w zakresie obecnej sytuacji na rynkach kapitałowych, co jest przez nich pozytywnie odbierane i świadczy o moim wysokim poziomie kompetencji. W mojej codziennej pracy ogromne znaczenie ma również zespół, z którym mam szczęście pracować. Bez wsparcia i motywacji koleżanek nie doszedłbym tak daleko, dlatego należą się im szczególne podziękowania.
Bartłomiej Pobocha
Czytaj także:
100-lecie Banku. Nasze placówki – Oddział 1 we Wrocławiu
Cztery asy biznesu. Prowadź firmę, korzystając z najlepszych produktów Banku
Jeden procentuje dla wielu
Pliki do pobrania
- Bankofinanse02019.07.15- Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?więcej- 15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu. 
- Z Banku02019.07.15- 100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstokuwięcej- Największy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów. 
- Z Banku02019.07.11- Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowewięcej- Co Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”. 
- Bankofinanse02019.07.11- Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKOwięcej- Aż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności. 
- Bankofinanse02019.07.11- e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatnościwięcej- Tradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę. 
- Bankofinanse02019.07.11- Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?więcej- Musisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy? 
 










 
  
  
 





