IKO to najlepszy mobilny bank
Od 2013 r. aplikacja IKO pozwala zarządzać kontem z telefonu. Można m.in. wykonywać przelewy, wypłacać gotówkę z bankomatów, skanować i opłacać faktury, złożyć wniosek o otwarcie konta czy płacić zbliżeniowo.
W tym roku IKO po raz drugi zostało uznane przez „Retail Banker International”, wydawany od ponad 30 lat brytyjski miesięcznik finansowy, za najlepszą aplikację bankową na świecie. Zostawiło w tyle rozwiązania takich światowych gigantów jak Bank of America, JP Morgan Chase czy Barclays. IKO stało się tak popularne, że w 2018 r. było już przeszło 3 mln aktywnych aplikacji, 60 tys. logowań na godzinę i 5,5 mln „tapnięć” na dobę.
Obecnie więcej użytkowników loguje się na konto przez IKO niż przez stronę internetową iPKO. Wchodzenie na konto mobilne staje się pewnym rytuałem dnia. Buduje to więź między Bankiem a klientem. Zdarzają się takie osoby, które po rozstaniu z PKO Bankiem Polskim wracają do niego właśnie dla aplikacji IKO. Bank odpowiada na potrzeby zgłaszane przez użytkowników IKO, a ich opinie wpływają na kierunki stałego udoskonalania aplikacji. Klienci, którzy korzystają z bankowości mobilnej, chwalą IKO za to, że jest przejrzyste, intuicyjne i bardzo funkcjonalne.
Bożena z Gliwic
Aplikację IKO wykorzystuję przede wszystkim do robienia przelewów i opłacania rachunków. Często sprawdzam też stan konta, a czasami także stan konta mojego dziecka i to, na co wykorzystuje swoje pieniążki. Korzystam z IKO od ok. 2 lat. Jest łatwe w obsłudze, jasne i przejrzyste. Kiedy czekam na przelew, wystarczy jeden ruch ręki i wiem, czy przyszedł. Kiedyś korzystałam też z dostępu do konta przez strony internetowe. Teraz już praktycznie tego nie robię – aplikacja daje znacznie większą wygodę.
Jeremi, student drugiego roku prawa z Warszaw
Z IKO mogę skorzystać w każdej chwili i w każdym miejscu, gdzie tylko smartfon ma zasięg sieci. Kiedyś logowałem się z laptopa albo z telefonu do serwisu iPKO, ale aplikacja IKO jest bardziej użyteczna. Po co mam wchodzić na konto przez www, jeśli mogę wszystko załatwić z poziomu aplikacji? To wygoda, a dla mnie już przyzwyczajenie. Aplikacji używam od początku studiów. Loguję się PIN-em, ale można też odciskiem palca – jak wygodniej. Oczywiście robię przelewy, opłacam rachunki. Czasem płacę też zbliżeniowo w sklepach. Oczywiście często sprawdzam stan konta.
Joanna z Kłodzka
IKO zapewnia mi wszystko, czego potrzebuję. Z telefonu wykonuję przelewy, płacę w sklepach. Właściwie chyba codziennie zaglądam na konto. Jeśli spodziewany przelew się opóźnia, mogę skontrolować zleceniodawcę, zadzwonić do niego i wypytać o powody. Korzystałam kiedyś z iPKO, ale teraz wolę aplikację na telefon. Używam jej od kilku lat i widzę, że grafika zmienia się pod kątem wyglądu, a liczba funkcji jest coraz większa. Jeśli szykują się jakieś prace serwisowe,to zawsze jestem uprzedzana. Aplikację IKO mają także moje dziecko i mąż. Mieszkam w Kłodzku, ale korzystam z oddziału w Polanicy. Nie muszę tam często jeździć, bo dostęp do konta mam zawsze i wszędzie.
Bogdan Kowalski
Czytaj także:
Sto lat śmiałych decyzji
Siódma edycja konferencji CEE Capital Markets
#zajmijstanowisko, czyli PKO Bank Polski na targach pracy
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?