2017.12.19

Nagrodziliśmy klientkę, która aktywowała 2-milionową aplikację IKO!

Liczba aktywnych aplikacji IKO przekroczyła pod koniec listopada 2 miliony. PKO Bank Polski postanowił z tej okazji nagrodzić klienta, który aktywował właśnie 2-milionową aplikację. Iwona Kardasz z Torunia odebrała nagrodę - telefon Samsung Galaxy S8.

W ciągu ostatniego roku IKO dwukrotnie urosło, a klienci zyskali wiele nowych funkcji i udogodnień, dzięki którym mogą wygodnie zarządzać swoimi finansami z poziomu komórki. Tylko w 2017 roku klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo dokonali za pomocą IKO 32 miliony transakcji.

Tak jak przed rokiem, z okazji osiągnięcia przełomowego i najlepszego na rynku wyniku aktywowanych aplikacji mobilnych, PKO Bank Polski nagrodził w grudniu klientkę, która aktywowała 2-milionową aplikację IKO. Iwona Kardasz odebrała telefon Samsung Galaxy S8 w oddziale PKO Banku Polskiego w Toruniu.

- Aplikacja IKO jest bardzo użyteczna i intuicyjna w obsłudze. Szybko i wygodnie mogę sprawdzić stan moich środków na koncie. Korzystam też z BLIKA, dzięki któremu mogę na przykład wypłacić gotówkę bez użycia karty – podkreśliła nagrodzona klientka.

IKO nie schodzi z podium wśród najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji bankowości mobilnej – jest na pierwszym miejscu w trzech głównych sklepach z aplikacjami: Google Play, App Store oraz Windows Phone Store. Oceny IKO są w nich dziś średnio na poziomie 4,7 gwiazdek na 5 możliwych. Bardzo dobra ocena IKO jest tym bardziej wymierna, iż jest to średnia z ponad 140 tysięcy opinii różnych klientów z całej Polski.

W 2017 roku aplikacja IKO została wzbogacona między innymi o płatności zbliżeniowe dla kart Mastercard, płatność kodem BLIK z aplikacji IKO w urzędach w całej Polsce, zakupy w internecie bez kodu BLIK (BLIK One Click), czasową blokadę karty, a także nowe rodzaje przelewów: natychmiastowy w ramach Expres Elixir, zagraniczne, podatkowe czy z karty kredytowej.

Dalszy rozwój kanałów internetowego i mobilnego to istotny element strategii PKO Banku Polskiego na lata 2016-2020. Zakłada ona między innymi wzbogacanie dostępnych funkcji oraz rozszerzanie oferty usług dostępnych zdalnie, z naciskiem na zwiększenie aktywności klientów w kanałach cyfrowych.

Karolina Tomczak
ekspert w PKO Banku Polskim

Czytaj także:

Dużo płacisz kartą, telefonem IKO? Zarządzaj limitami

Każdy dzień, miesiąc, rok z aplikacją IKO

IKO - bankowość mobilna nr 1 w Polsce

loaderek.gifoverlay.png