Nowości w iPKO
Serwis PKO Banku Polskiego rozwija się i wprowadza nowe udogodnienia dla klientów. W iPKO klienci mogą korzystać już z nowego wyglądu formatek najpopularniejszych funkcji serwisu związanych z wykonywaniem płatności. Teraz formularze są bardziej przyjazne i intuicyjne dla klientów.
Nowy wygląd w serwisie internetowym mają formatki przelewu krajowego, podatkowego, zagranicznego, własnego i z karty oraz spłata karty. Nową odsłonę ma też funkcja zleceń stałych i dodawania odbiorców.
Co się zmieniło?
Formularze przelewów są krótsze i bardziej przejrzyste: wszystkie potrzebne informacje są widoczne w 1, a nie w 2 kolumnach.
Nowa prezentacja graficzna: większe czcionki i przyciski, które ułatwiają szybkie wykonanie przelewu, ekrany przeglądania list odbiorców i zleceń stałych są bardziej czytelne
Widok odbiorców w nowoczesnej formie: łatwiejsze dodawanie i kadrowanie zdjęcie odbiorcy oraz dodatkowych personalizacji.
Przejrzysta prezentacja informacji, które pojawiają się podczas zlecania przelewu podatkowego i zagranicznego.
W Odbiorcach zdefiniowanych i płatnościach jest nowy format opcji „Więcej” prezentowany po prawej stronie każdego odbiorcy jako „Trzy kropki”. Aby zrobić przelew:
- wystarczy „kliknąć” w wybranego odbiorcę
- rozwinąć listę, klikając w „trzy kropki” po prawej stronie danego odbiorcy i wybrać w niej opcję „Przelew”
Joanna Fatek
starszy specjalista w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
Kantor wymiany walut w PKO Banku Polskim dostępny 24/7 w iPKO i IKO
Bankuj bezpiecznie przez telefon! Jak korzystać z płatności zbliżeniowych i BLIKA?
Każdy dzień, miesiąc, rok z aplikacją IKO
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?