2018.07.16

Nowości w iPKO

Serwis PKO Banku Polskiego rozwija się i wprowadza nowe udogodnienia dla klientów. W iPKO klienci mogą korzystać już z nowego wyglądu formatek najpopularniejszych funkcji serwisu związanych z wykonywaniem płatności. Teraz formularze są bardziej przyjazne i intuicyjne dla klientów.

Nowy wygląd w serwisie internetowym mają formatki przelewu krajowego, podatkowego, zagranicznego, własnego i z karty oraz spłata karty. Nową odsłonę ma też funkcja zleceń stałych i dodawania odbiorców.

Co się zmieniło?

Formularze przelewów są krótsze i bardziej przejrzyste: wszystkie potrzebne informacje są widoczne w 1, a nie w 2 kolumnach.

Nowa prezentacja graficzna: większe czcionki i przyciski, które ułatwiają szybkie wykonanie przelewu, ekrany przeglądania list odbiorców i zleceń stałych są bardziej czytelne

Widok odbiorców w nowoczesnej formie: łatwiejsze dodawanie i kadrowanie zdjęcie odbiorcy oraz dodatkowych personalizacji.

Przejrzysta prezentacja informacji, które pojawiają się podczas zlecania przelewu podatkowego i zagranicznego.

W Odbiorcach zdefiniowanych i płatnościach jest nowy format opcji „Więcej” prezentowany po prawej stronie każdego odbiorcy jako „Trzy kropki”. Aby zrobić przelew:

- wystarczy „kliknąć” w wybranego odbiorcę

- rozwinąć listę, klikając w „trzy kropki” po prawej stronie danego odbiorcy i wybrać w niej opcję „Przelew”

Joanna Fatek
starszy specjalista w PKO Banku Polskim

Czytaj także:

Kantor wymiany walut w PKO Banku Polskim dostępny 24/7 w iPKO i IKO

Bankuj bezpiecznie przez telefon! Jak korzystać z płatności zbliżeniowych i BLIKA?

Każdy dzień, miesiąc, rok z aplikacją IKO