Dzień dobry Biznes – eksperckie wsparcie dla Twojej firmy
4 września br. startuje kolejna edycja bezpłatnych szkoleń Dzień dobry Biznes skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Zainteresowanie poprzednimi seriami to dowód, że polscy przedsiębiorcy chętnie korzystają z możliwości doszkalania i z entuzjazmem podchodzą do spotkań, w czasie których mogą nie tylko posłuchać prelegentów, ale również bezpośrednio zasięgnąć porady każdego z ekspertów.
Do tej pory PKO Bank Polski przy współpracy z Polskim Towarzystwem Gospodarczym zorganizował dwa cykle szkoleń Dzień dobry Biznes – każdy po 12 spotkań w miastach w całej Polsce. Zaprezentowano m.in. nowe regulacje prawne związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz ciekawe rozwiązania marketingowe dla firm. Ponadto, uczestnicy aktywnie korzystali z możliwości przeprowadzenia indywidualnych rozmów z ekspertami w zakresie leasingu, faktoringu, ubezpieczeń, ekspansji zagranicznej czy bankowych produktów finansowych.
– Na bieżąco rozpoznajemy potrzeby polskich przedsiębiorców. Oprócz dopasowanych produktów bankowych oferujemy merytoryczne wsparcie w prowadzaniu biznesu. Eksperci dzielą się cennym know-how, przedstawiają sprawdzone rozwiązania i pomagają zrozumieć potrzeby klientów. Dają wiedzę i narzędzia, które wymiernie wpływają na prowadzony biznes. Celem jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców. O dobre, profesjonalne szkolenie nie jest trudno w dużym mieście, ale dla przedsiębiorców z mniejszych miejscowości możliwości podnoszenia kwalifikacji bardzo często stanowią problem. Stąd dobór małych miast, w których organizowane są spotkania Dzień dobry Biznes – mówi Piotr Podstawek, dyrektor Biura Strategii i Segmentacji Marketingowej.
Tym razem szkolenia odbędą się pod hasłem „Siła marki w MŚP” i będą dotyczyły świadomego budowania oraz wykorzystywania marki w promowaniu firmy. Warsztaty podzielono na 4 części, m.in. dotyczące sukcesji przy zmianie formy prawnej lub sprawdzonych sposobów obsługi klienta w internecie. Dodatkowo, eksperci z ZenCard – spółki z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego – zaprezentują uniwersalny sposób na budowanie lojalności klienta.
W bezpłatnych szkoleniach Dzień dobry Biznes mogą wziąć udział przedsiębiorcy, którzy zarejestrują się na stronie www.dziendobrybiznes.pl. Spotkania odbędą się w 12 miastach: Ełku (04.09), Płocku (05.09), Tczewie (06.09), Wadowicach (11.09), Lwówku Śląskim (12.09), Czechowicach-Dziedzicach (13.09), Gnieźnie (18.09), Stargardzie (19.09), Żyrardowie (20.09), Puławach (25.09), Krośnie (26.09) oraz Pruszkowie (27.09).
W pierwszych dwóch cyklach wzięło udział blisko 1000 uczestników – przedstawicieli małych i średnich firm, mogących pochwalić się już znaczącym dorobkiem biznesowym. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się popularny ostatnio temat RODO. Organizacja szkoleń Dzień dobry Biznes to element strategii PKO Banku Polskiego, która w dużej mierze skupia się na wsparciu firm z sektora MŚP.
Kompleksowa oferta dla biznesu w PKO Banku Polskim
W PKO Banku Polskim mikro, małe i średnie firmy korzystają z szerokiej oferty pożyczek oraz kredytów obrotowych i inwestycyjnych. Dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszą się Pożyczka MSP, kredyt inwestycyjny i obrotowy.
Bank w ramach własnej Grupy Kapitałowej zapewnia firmom alternatywne formy finansowania inwestycyjnego – w formie leasingu finansowego oraz operacyjnego ruchomości i nieruchomości, wynajmu długoterminowego pojazdów i środków transportu, a także i finansowania obrotowego – w formie faktoringu z regresem, bez regresu z ubezpieczeniem, finansowania dostaw zarówno w obrocie krajowym, jak i zagranicznym, gdzie źródło spłaty może być oparte na wiarygodności dłużnika faktoranta. Klienci MŚP w PKO Banku Polskim mogą także skorzystać z dopuszczalnego salda debetowego, przyznawanego bez konieczności przedstawiania dokumentów finansowych, jedynie w oparciu o wpływy na rachunek.
Małgorzata Witkowska
specjalista w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
Przedsiębiorcy chcą się szkolić
Przepis na sukces
Leasing to nie tylko samochody!
Bankofirma
02019.07.04Okna, drzwi i bramy z Białegostoku. W Pafo-Bud stawiają na jakość
więcejKonkretny w rozmowie, skuteczny w biznesie. Taki jest Dariusz Matyszewski, udziałowiec firmy Pafo-Bud z Białegostoku, która od ponad 20 lat produkuje okna, drzwi i bramy. W swoich działaniach spółka stawia na jakość towaru i usługi przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Bankofirma
02019.07.04Przejdź płynnie do faktoringu
więcejPo faktoring sięga coraz większa grupa przedsiębiorców. Nie wszyscy jednak jeszcze wiedzą, jakie mogą mieć korzyści z umowy faktoringu. Nie chodzi tylko o płynność finansową firmy – faktoring to również możliwość zabezpieczenia się przed nieuczciwymi partnerami i ich weryfikacja jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.
Bankofirma
02019.07.01Maciejowy Sad – kiedy rodzinna pasja, staje się biznesem
więcejMaciejowy Sad to idealny przykład, jak rodzinną pasję przekuwać w rodzinny biznes. Przed laty Jerzy Karczewski na lutyńskiej ziemi w okolicach Wrocławia założył sad. Później opiekę nad gospodarstwem przekazał synowi Maciejowi. W 2010 r. postanowili zwiększyć dostępność tłoczonych soków, żeby szersze grono konsumentów mogło skosztować ich produktów.
Bankofirma
02019.06.28Pizza była mało znana. „Pruszynka” to zmieniła
więcejKiedy Piotr Pruszyński w 1998 r. otworzył swoją pierwszą pizzerię „Pruszynka” w Białymstoku, wielu ludzi w regionie nie wiedziało, czym jest pizza i co po złożeniu zamówienia otrzymają na talerzu. Dziś przedsiębiorca posiada pięć lokali, które z powodzeniem zaspokajają apetyty mieszkańców miasta.
Bankofirma
02019.06.13Pensjonat i hotelik w mazurskim stylu. Goście przyjeżdżają nawet trzy razy w roku
więcejGoście z Europy Zachodniej zamiast dużych hoteli wolą mniejsze i kameralne obiekty, gdzie mają bezpośredni kontakt z właścicielami. Znajdują to u nas w Pensjonaciku Cyklada i Mazurskiej Chacie – przekonuje Jacek Jaworski, który wraz z żoną Izabelą prowadzi obiekty wypoczynkowe na uboczu Mikołajek w okolicach Jeziora Mikołajskiego. Małżeństwo przygotowuje właśnie Pawilon SPA z sauną i jacuzzi, bo ciągle chce rozwijać ofertę dla turystów.
Bankofirma
02019.06.11Let’s Fintech with PKO Bank Polski – rozumiemy potrzeby innowacyjnych firm
więcejPKO Bank Polski rozwija projekt Let’s Fintech, dzięki któremu współpracuje ze startupami i angażuje się w wyszukiwanie najbardziej perspektywicznych rozwiązań technologicznych dostępnych na rynku. O pracy zespołu, wdrożeniach i poszukiwaniu kolejnych projektów mówi Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim