PKO Bank Polski Instytucją Roku 2017
W III edycji rankingu Instytucja Roku prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, PKO Bank Polski został uhonorowany statuetkami w dwóch kategoriach: „Przyjazne otwarcie konta firmowego” i „Przyjazne otwarcie konta przez internet” – dla klientów indywidualnych. Nagrodę specjalną otrzymało także Biuro Prasowe PKO Banku Polskiego.
– PKO Bank Polski od lat wdraża nowe technologie pomagające przedsiębiorcom rozwijać swój biznes. Nagroda w kategorii „Przyjazne otwarcie konta firmowego” to dowód, że jesteśmy partnerem dla firm, cechuje nas kompleksowa oferta, wysoka jakość obsługi oraz przyjazna i nowoczesna bankowość elektroniczna, za co ceni nas już ponad 438 tys. polskich przedsiębiorstw. Swoim klientom oferujemy nie tylko kompleksowe usługi finansowe, ale także profesjonalne doradztwo i szereg usług dodatkowych, ułatwiających codzienną pracę w firmie – mówi Anna Podgórska, dyrektor Departament Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski skutecznie wspiera polską przedsiębiorczość i umacnia pozycję czołowego partnera dla mikro, małych i średnich firm. Już co piąta firma zmieniająca bank, decyduje się na PKO Bank Polski, gdzie może liczyć, m.in. na korzystne warunki pożyczek oraz kredytów obrotowych i inwestycyjnych. Analizując potrzeby rynkowe w ostatnim czasie, Bank włączył do oferty nowe produkty – Leasing na Start oraz Pożyczkę na Start.
PKO Bank Polski prowadzi obecnie ponad 7 mln rachunków dla klientów indywidualnych. To efekt zróżnicowanej oferty dostosowanej do preferencji klientów oraz ułatwień w ich zakładaniu – zarówno w oddziale, jak i przez internet.
– W PKO Banku Polskim szybko reagujemy na trendy. Naszym celem jest systematyczne zwiększanie komfortu korzystania z usług i produktów oraz stałe podnoszenie poziomu obsługi. Jednym z tego przejawów jest oferowanie możliwości zakładania konta przez internet. Przyznanie nam nagrody za tę funkcjonalność, potwierdza fakt, że nasze rozwiązania doceniają zarówno klienci, jak i eksperci z branży – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.
W rankingu Instytucja Roku 2017, portal mojebankowanie.pl wyróżnił nagrodą specjalną także Biuro Prasowe PKO Banku Polskiego. Doceniono je za jakość i atrakcyjność informacji prasowych, tempo reakcji na potrzeby mediów – tradycyjnych i społecznościowych oraz kulturę kontaktów z dziennikarzami.
Ranking Instytucja Roku to badanie przedsiębiorstw z branż bankowej, ubezpieczeniowej i telefonii. Niezależni eksperci dokonują oceny i nagradzają firmy za rozwiązania przyjazne klientom. W ubiegłym roku, PKO Bank Polski otrzymał tytuł Instytucja Roku 2016 w kategorii specjalnej za najlepszą jakość obsługi na infolinii.
Edyta Skorupska
ekspert w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
PKO Bank Polski z najlepszym Biurem Prasowym Roku 2017
Podsumowanie Roku Giełdowego 2017 - nagrody dla PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski Pracodawcą Godnym Zaufania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?