PKO Bank Polski Instytucją Roku 2017
W III edycji rankingu Instytucja Roku prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, PKO Bank Polski został uhonorowany statuetkami w dwóch kategoriach: „Przyjazne otwarcie konta firmowego” i „Przyjazne otwarcie konta przez internet” – dla klientów indywidualnych. Nagrodę specjalną otrzymało także Biuro Prasowe PKO Banku Polskiego.

– PKO Bank Polski od lat wdraża nowe technologie pomagające przedsiębiorcom rozwijać swój biznes. Nagroda w kategorii „Przyjazne otwarcie konta firmowego” to dowód, że jesteśmy partnerem dla firm, cechuje nas kompleksowa oferta, wysoka jakość obsługi oraz przyjazna i nowoczesna bankowość elektroniczna, za co ceni nas już ponad 438 tys. polskich przedsiębiorstw. Swoim klientom oferujemy nie tylko kompleksowe usługi finansowe, ale także profesjonalne doradztwo i szereg usług dodatkowych, ułatwiających codzienną pracę w firmie – mówi Anna Podgórska, dyrektor Departament Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski skutecznie wspiera polską przedsiębiorczość i umacnia pozycję czołowego partnera dla mikro, małych i średnich firm. Już co piąta firma zmieniająca bank, decyduje się na PKO Bank Polski, gdzie może liczyć, m.in. na korzystne warunki pożyczek oraz kredytów obrotowych i inwestycyjnych. Analizując potrzeby rynkowe w ostatnim czasie, Bank włączył do oferty nowe produkty – Leasing na Start oraz Pożyczkę na Start.
PKO Bank Polski prowadzi obecnie ponad 7 mln rachunków dla klientów indywidualnych. To efekt zróżnicowanej oferty dostosowanej do preferencji klientów oraz ułatwień w ich zakładaniu – zarówno w oddziale, jak i przez internet.
– W PKO Banku Polskim szybko reagujemy na trendy. Naszym celem jest systematyczne zwiększanie komfortu korzystania z usług i produktów oraz stałe podnoszenie poziomu obsługi. Jednym z tego przejawów jest oferowanie możliwości zakładania konta przez internet. Przyznanie nam nagrody za tę funkcjonalność, potwierdza fakt, że nasze rozwiązania doceniają zarówno klienci, jak i eksperci z branży – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.
W rankingu Instytucja Roku 2017, portal mojebankowanie.pl wyróżnił nagrodą specjalną także Biuro Prasowe PKO Banku Polskiego. Doceniono je za jakość i atrakcyjność informacji prasowych, tempo reakcji na potrzeby mediów – tradycyjnych i społecznościowych oraz kulturę kontaktów z dziennikarzami.
Ranking Instytucja Roku to badanie przedsiębiorstw z branż bankowej, ubezpieczeniowej i telefonii. Niezależni eksperci dokonują oceny i nagradzają firmy za rozwiązania przyjazne klientom. W ubiegłym roku, PKO Bank Polski otrzymał tytuł Instytucja Roku 2016 w kategorii specjalnej za najlepszą jakość obsługi na infolinii.
Edyta Skorupska
ekspert w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
PKO Bank Polski z najlepszym Biurem Prasowym Roku 2017
Podsumowanie Roku Giełdowego 2017 - nagrody dla PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski Pracodawcą Godnym Zaufania
- Bankofinanse02019.07.15- Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?więcej- 15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu. 
- Z Banku02019.07.15- 100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstokuwięcej- Największy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów. 
- Z Banku02019.07.11- Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowewięcej- Co Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”. 
- Bankofinanse02019.07.11- Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKOwięcej- Aż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności. 
- Bankofinanse02019.07.11- e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatnościwięcej- Tradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę. 
- Bankofinanse02019.07.11- Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?więcej- Musisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy? 
 













