2018.03.01

PKO Bank Polski Instytucją Roku 2017

W III edycji rankingu Instytucja Roku prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, PKO Bank Polski został uhonorowany statuetkami w dwóch kategoriach: „Przyjazne otwarcie konta firmowego” i „Przyjazne otwarcie konta przez internet” – dla klientów indywidualnych. Nagrodę specjalną otrzymało także Biuro Prasowe PKO Banku Polskiego.

PKO Bank Polski od lat wdraża nowe technologie pomagające przedsiębiorcom rozwijać swój biznes. Nagroda w kategorii „Przyjazne otwarcie konta firmowego” to dowód, że jesteśmy partnerem dla firm, cechuje nas kompleksowa oferta, wysoka jakość obsługi oraz przyjazna i nowoczesna bankowość elektroniczna, za co ceni nas już ponad 438 tys. polskich przedsiębiorstw. Swoim klientom oferujemy nie tylko kompleksowe usługi finansowe, ale także profesjonalne doradztwo i szereg usług dodatkowych, ułatwiających codzienną pracę w firmie – mówi Anna Podgórska, dyrektor Departament Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

PKO Bank Polski skutecznie wspiera polską przedsiębiorczość i umacnia pozycję czołowego partnera dla mikro, małych i średnich firm. Już co piąta firma zmieniająca bank, decyduje się na PKO Bank Polski, gdzie może liczyć, m.in. na korzystne warunki pożyczek oraz kredytów obrotowych i inwestycyjnych. Analizując potrzeby rynkowe w ostatnim czasie, Bank włączył do oferty nowe produkty – Leasing na Start oraz Pożyczkę na Start.

PKO Bank Polski prowadzi obecnie ponad 7 mln rachunków dla klientów indywidualnych. To efekt zróżnicowanej oferty dostosowanej do preferencji klientów oraz ułatwień w ich zakładaniu – zarówno w oddziale, jak i przez internet.

W PKO Banku Polskim szybko reagujemy na trendy. Naszym celem jest systematyczne zwiększanie komfortu korzystania z usług i produktów oraz stałe podnoszenie poziomu obsługi. Jednym z tego przejawów jest oferowanie możliwości zakładania konta przez internet. Przyznanie nam nagrody za tę funkcjonalność, potwierdza fakt, że nasze rozwiązania doceniają zarówno klienci, jak i eksperci z branży – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.

W rankingu Instytucja Roku 2017, portal mojebankowanie.pl wyróżnił nagrodą specjalną także Biuro Prasowe PKO Banku Polskiego. Doceniono je za  jakość i atrakcyjność informacji prasowych, tempo reakcji na potrzeby mediów – tradycyjnych i społecznościowych oraz kulturę kontaktów z dziennikarzami.

Ranking Instytucja Roku to badanie przedsiębiorstw z branż bankowej, ubezpieczeniowej i telefonii. Niezależni eksperci dokonują oceny i nagradzają firmy za rozwiązania przyjazne klientom. W ubiegłym roku, PKO Bank Polski otrzymał tytuł Instytucja Roku 2016 w kategorii specjalnej za najlepszą jakość obsługi na infolinii. 

Edyta Skorupska
ekspert w PKO Banku Polskim

Czytaj także:

PKO Bank Polski z najlepszym Biurem Prasowym Roku 2017

Podsumowanie Roku Giełdowego 2017 - nagrody dla PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski Pracodawcą Godnym Zaufania