Wsiadł do autobusu człowiek z …IKO!
Wsiadasz do autobusu pełnego pasażerów. Z oddali dostrzegasz wolne miejsce. Idziesz w jego stronę i nagle zatrzymuje Cię głośne: „Bileciki do kontroli!”. Usiądź wygodnie! Przecież Twój bilet jest już w aplikacji IKO. 2022-11-08PKO Bank Polski nieustannie ulepsza naszą rzeczywistość. Do niedawna kupowanie biletów na przejazd komunikacją miejską w głównej mierze kojarzone było z kartonikami z kiosków, punktów sprzedaży, automatów na przystankach czy u kierowcy – zawsze „za odliczoną kwotę”. Od kilku lat bilet możesz kupić wygodnie i bez kolejki w okienku… aplikacji IKO w twoim smartfonie. Na niej się (nie) przejedziesz!
IKO niezawodnym biletomatem
Wiele funkcji w jednym miejscu? Proszę bardzo! Aplikacja PKO Banku Polskiego to wyjątkowo wygodne narzędzie, które naprawdę usprawnia życie. A jedną z funkcji jest właśnie możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w większości miast w Polsce.
Jak „skasować” bilet? (wymagane w niektórych miastach)
1. Wybierz opcję Skasuj bilet. Znajdziesz ją na ekranie potwierdzającym zakup nowego biletu lub w Szczegółach wcześniej kupionego biletu.
2. Przełączymy Cię do czytnika kodów QR w aplikacji IKO – skieruj aparat telefonu na kod QR w pojeździe i poczekaj na ekran z potwierdzeniem skasowania.
3. Masz 20 sekund na „skasowanie” biletu. Jeżeli nie uda Ci się w tym czasie – musisz odczekać 3 minuty i znów pojawi się taka możliwość.
Najlepszy towarzysz podróży!
Bilet czasowy w aplikacji IKO ma jeszcze jedną dodatkową funkcję – 2 minuty przed końcem jego ważności, otrzymujesz w telefonie powiadomienie, że za chwilę musisz wysiadać lub przedłużyć czas przejazdu. Wystarczy wejść w Szczegóły aktywnego biletu i wybrać Przedłuż ważność biletu. Możesz wybrać taki sam lub zupełnie inny rodzaj biletu.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz tutaj.
PKO Bank Polski sprawdza się również w autobusie, tramwaju, metrze!