Serwis internetowy
Aby skorzystać z serwisu, trzeba się zalogować. Do pierwszego logowania używamy numeru klienta i jednorazowego hasła otrzymanego w kopercie lub przez SMS. Następnie zmieniamy je na własne – powinno zawierać od 8 do 16 znaków, w tym cyfry lub litery oraz znaki specjalne. W serwisie iPKO zmienimy numer telefonu, adres korespondencyjny, adres mailowy i numer dowodu osobistego.
Serwis telefoniczny
W tym serwisie również potrzebne będą numer klienta i hasło, ale może ono składać się wyłącznie z cyfr! Aby je nadać lub zmienić, wystarczy z pomocą konsultanta przejść proces weryfikacji i złożyć odpowiednią dyspozycję. Po zalogowaniu do bankowości telefonicznej można m.in. zaktualizować adres korespondencyjny i numer telefonu.
Oddział banku
Koniecznie trzeba zabrać ze sobą dowód osobisty lub inny dokument, który posłuży do weryfikacji tożsamości. Tylko na tej podstawie doradca może wprowadzić aktualizację w bazie danych. Zmiany trzeba dodatkowo potwierdzić podpisem. W oddziale można zmienić wszystkie dane teleadresowe.
Agnieszka Todorowska,
Dysponent w PKO Banku Polskim