Nowa odsłona programu partnerskiego PKO Banku Polskiego i klubów Ekstraklasy

Nowa odsłona programu partnerskiego i wdrożenie kart z nowymi wizerunkami to kolejny etap współpracy między PKO Bankiem Polskim, a klubami Ekstraklasy.
około min czytania

Tym razem sponsor tytularny  najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce zdecydował się umocnić współpracę z klubami i kibicami, wprowadzając na rynek specjalną promocję, dzięki której zyskają jedni i drudzy. Jednocześnie odświeżone zostały wizerunki kart płatniczych z klubowymi herbami.

Program Partnerski to szereg korzyści dla klubów, kibiców i banku. Polega na zaangażowaniu klubu w promocję produktów bankowych i otrzymaniu za to odpowiedniej prowizji. Środki mogą zostać przeznaczane na rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe lub na inne działania prorozwojowe w klubach.

Na czym polega promocja?

Wystarczy założyć jedno z trzech kont osobistych przez stronę internetową klubu. Po podpisaniu umowy z PKO Bankiem Polskim, każdy otrzyma voucher do Sklepu Kibica, a na klubowe konto wpłynie prowizja za daną usługę. Produkty objęte promocją to: PKO Konto za Zero (od 18 roku życia, 0 złotych za prowadzenie konta), PKO Konto dla Młodych (18-26 lat) i PKO Konto bez Granic (stałe miesięczne opłaty i wiele korzyści). Promocja trwa od 2 listopada do 31 grudnia 2022 roku.

Jednocześnie bank we współpracy z klubami, wprowadził na rynek odświeżone Oficjalne Karty Ekstraklasy. Do najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w kraju awansowały trzy nowe drużyny - Widzew Łódź, Korona Kielce i Miedź Legnica. Pogoń Szczecin i Warta Poznań świętują 75- i 110-lecie powstania. Te elementy sprawiły, że nowe karty wspomnianych klubów stały się naturalnym  elementem procesu współpracy z bankiem i promocji klubów. Z kolei po zdobyciu ósmego mistrzowskiego tytułu, Lech Poznań zaprojektował nową, mistrzowską kartę. Kilka innych klubów, m. in. Śląsk Wrocław, Górnik Zabrze i Piast Gliwice postawiło na zupełnie nowe grafiki kart. Oficjalna Karta Ekstraklasy znacząco wpływa na identyfikację kibiców z poszczególnymi drużynami.

Partnerstwo tytularne najlepszych rozgrywek piłkarskich w Polsce to jeden z naszych wyjątkowych projektów sponsorskich, gdzie sport łączy się z biznesem. Jesteśmy mocno zaangażowani we współpracę z klubami, której efektem jest m.in. wprowadzenie do sprzedaży Oficjalnej Karty Ekstraklasy – karty płatniczej z herbem każdego klubu. To dla nas piąty sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce, kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Mamy nadzieję, że nowe wizerunki kart, stworzone wspólnie z klubami, będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród kibiców, w końcu to jedyny taki produkt na rynku – mówi Robert Lubański, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim.

O tym, jak ważny dla banku jest kontakt z kibicami świadczy rozwój kanałów „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w mediach społecznościowych oraz projekt „Kanapa Kibica”, dzięki któremu fani najlepszej polskiej ligi piłkarskiej mogą oglądać mecze prosto z murawy. To działania, które integrują kibiców na każdym stadionie w kraju. Klienci banku mogą także szybko, wygodnie i bezpiecznie kupować bilety na wybrane mecze ekstraklasy za pomocą bankowości elektronicznej w serwisie iPKO. To kolejna nowość w ofercie Oficjalnego Banku Ekstraklasy.

PKO Banki Polski został Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy w sezonie 2018/2019. Rok później został Partnerem Tytularnym rozgrywek. Głównym celem tej współpracy jest pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce. Bank na bieżąco śledzi rozwój młodzieżowców, przyznając na zakończenie każdego miesiąca wyróżnienia najlepszym. Bank, podążając za rynkowymi trendami, angażuje się również w esport w ramach projektu PKO Bank Polski Ekstraklasa Games. To turniej esportowy organizowany przez piłkarską Ekstraklasę w grę FIFA 23.

Natalia Bąk
ekspert w PKO Banku Polskim