„PKO Płacę później” dla klientów PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie klientów finansowaniem płatności za zakupy w formule "kup teraz, zapłać później", wprowadza usługę „PKO Płacę później”. 2022-11-28Usługa jest stopniowo udostępniana klientom. Osoba korzystająca z „PKO Płacę później” będzie mogła zrobić zakupy w ramach określonego przez bank limitu i spłacić je po 30 dniach - pieniądze automatycznie zostaną pobrane z rachunku w PKO Banku Polskim. Rozwiązanie będzie dostępne we wszystkich sklepach w Polsce i na świecie akceptujących BLIKA (internetowych i stacjonarnych) oraz w sklepach internetowych przy wyborze metody płatności „Płacę z iPKO” (pay-by-link). To pierwsza taka usługa wprowadzana samodzielnie przez bank w Polsce.
Obsługa „PKO Płacę później” jest prosta i przyjazna dla klientów. W serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO przy aktywacji tej usługi wszystkie pola z danymi wypełniane będą automatycznie, klient powinien tylko zaakceptować niezbędne zgody, złożyć wniosek i potwierdzić aktywację.
Wprowadzenie przez PKO Bank Polski rozwiązania z zakresu płatności odroczonych „PKO Płacę później” jest kolejnym krokiem w cyfrowym rozwoju naszej oferty i spełnieniem oczekiwań klientów, którzy cenią sobie wygodę oraz intuicyjną dostępność produktów i usług bankowych. Dostarczamy polskim rodzinom atrakcyjne i bezpieczne narzędzie zapewniające natychmiastowe finansowanie ich potrzeb. To bardzo użyteczne rozwiązanie, dzięki któremu można zrobić zakupy i jednocześnie nie obciążać swojego domowego budżetu, dopóki nie zyska się pewności, że zamówienie spełnia oczekiwania. Jednocześnie PKO Bank Polski jako największy bank w Polsce i lider innowacyjnych rozwiązań, wpisując się w światowe trendy rynku e-commerce, wyznacza tu standardy rynkowe - jest pierwszym bankiem w Polsce oferującym takie własne rozwiązanie i jednym z nielicznych na świecie z ofertą typu „buy now, pay later”. Zapraszamy przedstawicieli branży e-commerce do udziału w tym projekcie – podkreśla Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami Zarządu.
-
wygoda – usługa jest dostępna w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO, które klient dobrze zna; nie musi zakładać dodatkowych kont w innych aplikacjach czy serwisach,
-
automatyczna spłata – klient nie musi pamiętać o dacie spłaty, odpowiednia kwota za zakupy jest pobierana automatycznie po 30 dniach ze wskazanego w czasie aktywacji rachunku,
-
brak opłat – klient nie płaci oprocentowania oraz innych kosztów związanych z udzieleniem lub spłatą limitu na czas; robi zakupy nawet gdy nie ma wystarczającej kwoty na swoim koncie,
-
łatwy dostęp – usługa jest dostępna we wszystkich kanałach bankowych, czyli w aplikacji mobilnej IKO, serwisie internetowym iPKO, można ją też aktywować w dowolnym oddziale banku oraz na infolinii,
-
szeroka sieć sklepów – metoda płatności jest dostępna zarówno w sklepach internetowych jak i stacjonarnych, zakupy w sklepie stacjonarnym klient może zrobić korzystając z BLIKA, w sklepie internetowym korzystając z „Płacę z iPKO” lub BLIKA (nie ma możliwości płatności „PKO Płacę później” w przypadku transakcji BLIK wykonywanych w trybie automatycznego potwierdzania).
Piotr Wardziak
ekspert w PKO Banku Polskim