„W PKO Banku Polskim trwają przymiarki do inwestowania” – rusza nowa kampania promocyjna

PKO Bank Polski rusza z nową kampanią promującą inwestowanie. Wykorzystując motyw kieszeni w modnej, nieco ekstrawaganckiej marynarce Szymona Majewskiego spoty pokazują, jak proste może być inwestowanie, gdy korzysta się z dopasowanych do swoich potrzeb produktów finansowych. Inwestowanie w PKO jest dla każdego i można je rozpocząć już od 100 zł.
około min czytania

•    3 listopada wystartowała nowa kampania PKO Banku Polskiego promująca inwestowanie.
•    W kampanii występuje Szymon Majewski, który pokazuje, jak proste, dostępne i… modne może być inwestowanie.


W PKO każdy może znaleźć taką formę inwestowania, lokowania oszczędności, która najlepiej pasuje do jego potrzeb i możliwości.
Bohaterem kampanii jest Szymon Majewski, a głównym motywem – nietypowa, ekstrawagancka marynarka z wieloma kieszeniami. Kieszenie stanowią metaforę różnych form lokowania i inwestowania oszczędności w PKO.

Inwestowanie, podobnie jak oszczędzanie, nie jest trudne ani zarezerwowane dla wybranych. W PKO Banku Polskim można zacząć od małych kroków – od „małych kieszeni” – i stopniowo budować swoją przyszłość finansową

– mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.


Zobacz spot kampanii


Dla każdego odpowiednia kieszeń


W ofercie PKO każdy może znaleźć taką formę lokowania oszczędności i inwestowania, która najlepiej pasuje do jego potrzeb i możliwości – od tradycyjnych sposobów oszczędzania, takich jak automatyczne oszczędzanie na koncie osobistym, lokaty kilkumiesięczne lub roczne, programy systematycznego oszczędzania, po fundusze inwestycyjne, lokaty strukturyzowane, bezpośrednie inwestowanie na giełdzie z wykorzystaniem rachunku inwestycyjnego i usług maklerskich czy zakup obligacji skarbowych.
Dla osób chcących oszczędzać na lepszą emeryturę –  bank oferuje konta IKE i IKZE. To atrakcyjne formy gromadzenia środków na życie po zakończeniu kariery zawodowej, dające możliwość skorzystania z ulg podatkowych. Te rozwiązania dostępne są w aplikacji mobilnej IKO, serwisie internetowym iPKO oraz w placówkach banku.


Kampania potrwa do 14 grudnia, w telewizji i internecie w tym Tik Tok, Google, YT. Kampania jest realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Warsaw oraz domem mediowym Havas Media.