Twoje potrzeby na pierwszym planie. Tym razem na tapet wzięliśmy oszczędzanie

W najnowszym spocie promujemy usługi dodatkowe, z których mogą korzystać klienci PKO Banku Polskiego, m.in. autooszczędzanie.
około min czytania

Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, w ramach której za otwarcie konta w PKO Banku Polskim można otrzymać do 500 zł zwrotu na rachunek.

 

 

Uruchomienie funkcji autooszczędzania umożliwia odkładanie pieniędzy na trzy proste sposoby. Wystarczy w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie transakcyjnym iPKO wybrać, czy odkładana ma być:

  • stała kwota od każdej transakcji,
  • procent od każdej transakcji,
  • czy też kwota ma zostać zaokrąglona w górę do pełnych złotych (od 1 do 99 gr). Wówczas różnica między kwotą do zapłaty a zaokrągleniem zostanie odłożona na konto. Na przykład klient płaci w sklepie 9,10 zł, bank zaokrągla transakcję do 10 zł - na wskazane konto trafi 90 gr. Zaoszczędzone w ten sposób małe kwoty zasilają wybrane przez klienta konto.

Jednocześnie najnowszej kampanii towarzyszy promocja, która potrwa do końca grudnia. W ramach tej promocji młodzi klienci do 18. roku życia, którzy otworzą Konto Dziecka lub Konto dla Młodych, mogą dostać 25 zł zwrotu na rachunek w każdym miesiącu przez 10 miesięcy. Łącznie można otrzymać nawet 250 zł. Z kolei klienci pełnoletni, którzy otworzą konto w PKO Banku Polskim mogą otrzymać nawet do 500 zł zwrotu na konto przy spełnieniu określonych warunków. Warunki promocji znajdują się w regulaminach promocji na stronie banku w zakładce Promocje.

Bank stale rozszerza swoje usługi i narzędzia do codziennych potrzeb i oczekiwań klientów. Za pomocą aplikacji mobilnej IKO i serwisu transakcyjnego iPKO można wykonać zdecydowaną większość czynności bankowych, jak przelew, wniosek o pożyczkę, otwarcie rachunku lub lokaty. Tymi kanałami klient może również załatwić wiele codziennych spraw, jak np. doładować telefon, czy kupić kartę podarunkową lub różne rodzaje ubezpieczenia.

W aplikacji IKO w kilku prostych krokach klient kupi bilet komunikacji miejskiej, zapłaci za parking czy przejazd autostradą. Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego jest najpopularniejszą aplikacją bankową w Polsce, ma ponad 100 funkcji. Użytkownicy mają też możliwość m.in.: przelewu split payment, korzystania z trybu ciemnego, z BLIKA zbliżeniowego oraz z usługi z zakresu płatności odroczonych „PKO Płacę później”. Za pomocą serwisu transakcyjnego można złożyć wniosek o świadczenie 300+ lub 800+, czy zamówić raport BIK.