Poznaliśmy laureatów konkursu „Faktoriada” w segmencie firm

Sportowcy mają Olimpiadę, a my… „Faktoriadę”! To konkurs dla pracowników PKO Banku Polskiego, a dokładniej doradców i dyrektorów sprzedaży z segmentu firm. Jego celem jest m.in. szerzenie wiedzy o produktach PKO Faktoring.
około min czytania

Rywalizacja trwała od 1 lipca 2024 r. Uczestnicy do samego finału wykazywali się wytrwałością i sportowym duchem. Zwieńczeniem konkursu była uroczysta gala, która odbyła się w czwartek 21 listopada.

W malowniczym Sopocie poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji „Faktoriady”

Nagrody osobiście wręczyli im Bartłomiej Magdzicki – Dyrektor Departamentu Bankowości Firm, Piotr Mierzejewski – Prezes Zarządu PKO Faktoring oraz Anna Nalborska – Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Spółce.

Sukces w biznesie, podobnie jak w sporcie, wymaga determinacji, współpracy i ciągłego doskonalenia. „Faktoriada” to dowód na to, że kiedy łączymy wiedzę, pasję i zaangażowanie, możemy osiągać wyjątkowe rezultaty, a przy tym inspirować się nawzajem do dalszych wyzwań – mówi Alicja Oderkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży dla Firm w PKO Faktoring, która współpracowała z uczestnikami konkursu.

Mistrzowie „Faktoriady” otrzymali puchary.

Podczas gali wręczone zostały również platynowe oraz srebrne faktury

Wyróżniono nimi najlepszych pod względem oddziałów ze sprzedażą faktoringu oraz liczby nowych umów.

Platynowe faktury odebrały:

  • Iwona Kubańska – Dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej w Krakowie
  • i Justyna Wilczyńska – Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży,

a srebrne:

  • Krzysztof Garbacz, Dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej w Łodzi,
  • Katarzyna Kujawiak – Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży,
  • Zbigniew Bohdziewicz – Dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej w Białymstoku
  • oraz Anna Ćwiklińska – Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży.

Niezwykle inspirującym punktem gali było wystąpienie gościa specjalnego. Irena Kamińska-Radomska, ekspertka z zakresu etykiety oraz właścicielka firmy szkoleniowej „The Protocol School of Poland”, opowiedziała o m.in. etykiecie biznesu. Uczestnicy wydarzenia otrzymali też wyjątkowy prezent, a mianowicie najnowsze wydanie jej książki „Kultura biznesu. Normy i formy” z podpisem autorki.