Wybiegany rekord w Poznaniu!

17. PKO Poznań Półmaraton za nami – z rekordem frekwencji, niespodziankami sportowymi i dużym zaangażowaniem pracowników banku.
około min czytania

12 619 zawodniczek i zawodników przekroczyło linię mety – to rekordowa liczba w historii półmaratonu w stolicy Wielkopolski. Zwycięzcą został Oqbe Kibrom Ruesom z Erytrei z czasem 01:02:23, a wśród kobiet triumfowała Ukrainka Viktoriia Kaliuzhna (01:12:05), która w emocjonującym stylu dogoniła faworytkę biegu Beatrice Chepkemoi Mutai.

W klasyfikacji mężczyzn podium uzupełnili: pacemaker i zarazem drugi na mecie Brian Limo z Kenii (01:02:30) oraz Kamil Jastrzębski (01:05:16), najlepszy z Polaków. Wśród kobiet trzecia była Maryna Nemchenko, a najwyżej sklasyfikowaną Polką została Sabina Jarząbek – czwarta.

Najbardziej rozbiegany bank w Polsce

Sekcja biegowa naszego banku po raz kolejny udowodniła, że wśród pracowników nie brakuje sportowego ducha. W półmaratonie pobiegło aż 50 naszych koleżanek i kolegów!

Jako sponsor tytularny zadbaliśmy o wyjątkowe aktywności – zarówno dla zawodników, jak i kibiców:

  • w strefie dziecięcej najmłodsi mogli stworzyć swój medal, numer startowy, transparenty czy torby, a także zmierzyć się z torem przeszkód i sprawdzić wiedzę w quizie o bieganiu.
  • w strefie zdrowia dostępne były nogawki limfatyczne, zdrowe przekąski i przestrzeń do regeneracji po biegu.

Na miejscu byli z nami również przedstawiciele PKO Banku Polskiego – Ewa Przybył, dyrektor Regionalnego Oddziału Detalicznego w Poznaniu oraz Iwona Muszyńska, dyrektor Biura Wsparcia Biznesu, które wręczały nagrody najlepszym biegaczom.

Półmaraton to nie tylko sport – to także biznes i relacje z klientami

W czasie wydarzenia po raz testowaliśmy nowe rozwiązania w zakresie sprzedaży kont osobistych „na selfie”. Dzięki zaangażowaniu pracowników udało się założyć kilkadziesiąt rachunków i umówić blisko pięćdziesiąt spotkań w naszych oddziałach – wszystko z wykorzystaniem tabletów oraz kodów QR.

– Te doświadczenia wymagają odwagi, otwartości i elastyczności. Rozmowy z potencjalnymi klientami poza murami placówek to ważna kompetencja, którą chcemy rozwijać. Dzięki tej imprezie przetestowaliśmy nowe podejście do promocji oferty i zdobyliśmy wiedzę, która na pewno zaprocentuje – mówi Dawid Świtała, starszy specjalista w Regionalnym Oddziale Detalicznym w Poznaniu.

Dziękujemy wszystkim zaangażowanym zespołom! Szczególne podziękowania kierujemy do: PSD Biuro Klienta Podstawowego, DSW Formacja Obsługi Klienta Detalicznego i PTU Biuro Operacji w Poznaniu. Ich wsparcie – zarówno przed wydarzeniem, jak i w trakcie – było kluczowe dla sukcesu tego projektu.