Cyberbezpieczeństwo – „Zwolnij, aby wyprzedzić oszustów”

Wystartowała kampania edukacyjna hasłem kampanii: „Zwolnij, aby wyprzedzić oszustów”. Jej celem jest podniesienie świadomości bezpieczeństwa w świecie cyfrowym dla naszych klientów – szczególnie tych niedoświadczonych, dopiero wkraczających w świat cyfrowych finansów.
około min czytania

Kampania podzielona jest na 5 tygodni. W każdym z nich będzie szeroko komunikowane jedno z najczęstszych rodzajów cyberoszustw, które stanowią zagrożenie dla nas wszystkich. Od dziś, w każdy poniedziałek będą pojawiać się spoty i materiały do kolejnego zagadnienia:

  • Spoofing telefoniczny - podszywanie się pod pracownika banku,
  • Oszustwa związane z wyłudzaniem kodów BLIK,
  • Fałszywe linki w SMS,
  • Oszustwa obiecujące wysoki zysk poprzez fałszywe inwestycje,
  • Podszywanie się pod publiczne sieci Wi-Fi.

Do współpracy zaprosiliśmy portal Interia. Przygotowaliśmy poradnikowe artykuły, filmy oraz quizy, które będą dostępne na stronach: Interia.pl oraz pkobp.pl. Dodatkowo stworzyliśmy webinary, w których swoją wiedzą dzielą się eksperci, w tym eksperci naszego banku. Na prawdziwych przykładach wyjaśnią oni mechanizmy działania oszustów i edukują jak się przed nimi bronić.

Dowiedz się, co się kryje pod hasłem kampanii: „Zwolnij, aby wyprzedzić oszustów”.