Oddział PKO Banku Polskiego w nowej odsłonie

Od listopada klienci oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Aleksandrowie Kujawskim mogą korzystać z nowoczesnej i cyfrowej przestrzeni pod nowym adresem, przy ul. Narutowicza 11. Przestrzeń ma charakter uniwersalny – jest w niej miejsce na obsługę klientów (w tym również w kameralnych pokojach spotkań), nowoczesne urządzenie samoobsługowe oraz bankomat z funkcją wpłatomatu.
około min czytania

Oddział działa od 36 lat, a nowa lokalizacja oddalona jest o niecały kilometr od poprzedniej. Cała przestrzeń znajduje się na jednym poziomie, co stanowi duże ułatwienie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych czy rodziców z dziećmi w wózkach. Zadowolone będą także osoby przyjeżdżające autem, ponieważ przed placówką znajduje się teraz duży i wygodny parking. Mocną stroną jest także sąsiedztwo licznych punktów handlowo-usługowych, galerii handlowej, placówek oświatowych, szpitala, ZUS, Urzędu Miejskiego i innych.

Nasz oddział w Aleksandrowie Kujawskim to kolejna w tym roku placówka, która zmieniła adres lub została zmodernizowana. Jest to przykład, w jakim kierunku zmierzamy jako największy bank w Polsce. Z jednej strony unowocześniamy swoje oddziały aranżując wnętrze tak, aby było przyjazne i komfortowe dla klientów i pracowników. Z drugiej, mamy świadomość, że klienci coraz chętniej korzystają z kanałów zdalnych niż osobistych wizyt w placówce. Dlatego wyposażamy oddziały np. w stanowiska samoobsługowe, przy którym klienci proste czynności wykonają sami lub w asyście doradcy – podkreśla Zbigniew Kalwas, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego w Gdyni.

Na ścianach można dostrzec elementy zieleni oraz piękną, regionalną fototapetę przedstawiającą fragment lasu w promieniach słońca. Całości wizerunku dopełniają donice z kwiatami. Nie znajdziemy tu ulotek i plakatów – wszystko to, co wcześniej mogliśmy przeczytać na papierowych  ulotkach zamieszczone jest na ogólnodostępnym ekranie. Ważną częścią placówki jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta i sprawdzi saldo, historię rachunku itp.

PKO Bank Polski to marka ponadczasowa. Nasi klienci, mieszkańcy Aleksandrowa Kujawskiego i okolic wiedzą, że zawsze jesteśmy dla nich dostępni, służymy pomocą, wspieramy i edukujemy w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań bankowych. Jesteśmy stabilnym i pewnym partnerem z najlepszymi produktami. Nasi klienci nam ufają, doceniają zmiany zachodzące w PKO Banku Polskim i bardzo często wiążą się z nami na długie lata i całe pokolenia. Ciesz się, że od teraz możemy wykonywać naszą pracę w nowoczesnej i cyfrowej przestrzeni – podkreśla Magdalena Gębska-Adamczyk, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Aleksandrowie Kujawskim.  

Aleksandrow_Kujawski_Srodek.png

Klienci do swojej dyspozycji mają 11 osobowy zespół. Oprócz podstawowych produktów jak konto czy pożyczka gotówkowa, doradcy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, a także nieruchomości. Ważnym elementem ich pracy jest również edukacja klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dostępu do banku (np. aplikacja mobilna banku) czy przestrzeganie przed zagrożeniami z obszaru cyberbezpieczeństwa.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Kilka pytań do Magdaleny Gębskiej-Adamczyk:

W tym roku mija 37 lat odkąd oddział działa na lokalnym rynku. Jaką rolę pełnicie dla tutejszej społeczności?

Oddział PKO Banku Polskiego istnieje na lokalnym rynku od 37 lat, przez ten cały czas mieścił się w siedzibie przy ulicy Wojska Polskiego 29. Obecna modernizacja wiązała się ze zmianą miejsca obsługi klientów. Usytuowanie oddziału właśnie w tej lokalizacji umożliwia mieszkańcom szybkie załatwienie wszystkich niezbędnych spraw w jednym miejscu. W bliskiej odległości siedzibę mają władze miasta, szpital, punkty handlowo-usługowe. Dla mieszkańców naszego powiatu jesteśmy bankiem pierwszego wyboru, naszym klientom zapewniamy obsługę kompleksową, współpracujemy na różnych płaszczyznach z jednostkami samorządowymi, wspieramy przedsięwzięcia inwestycyjne lokalnych firm, obsługujemy liczne grono klientów indywidulanych oraz w jednym miejscu zaspokajamy potrzeby finansowe naszych klientów.

Na czym będziecie się koncentrować w pracy oddziału w nowej lokalizacji i nowej przestrzeni?

Priorytetem jest dla nas zadowolenie klientów, ich edukacja w zakresie wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań komunikacji z bankiem oraz komfort obsługi. Dla naszych klientów mamy do dyspozycji stanowisko samoobsługowe, pokoje spotkań, które zapewnią większy komfort obsługi oraz dwa bankomaty z wpłatomatami. Ważne jest dla nas, aby nowy oddział pozyskiwał nowych klientów, był partnerem dla firm oraz zaspokajał oczekiwania klientów we wszystkich liniach biznesowych.

Z czego jest Pani wyjątkowo dumna w prowadzeniu oddziału?

Moją dumą jest zespół, którym kieruję. To zaangażowany i doświadczony  w swoją prace team, który podchodzi indywidualnie do każdego klienta, stara się sprostać potrzebom oraz problemom z jakimi klienci do nas przychodzą. Wysoki standard obsługi, empatia i bogate doświadczenie sprawiają, iż wielokrotnie pozyskujemy klientów z rekomendacji oraz poleceń. Ważna jest dla mnie atmosfera w pracy, wzajemny szacunek, pomoc oraz zrozumienie. Dlatego przychodząc codziennie do pracy robimy to z przyjemnością, bo nie tylko razem staramy się sprostać oczekiwaniom klientów, ale również lubimy z sobą współpracować. Daje to nam energię do pracy i to jest moim największym sukcesem.

Jaki rodzaj klientów potrzebuje Waszego szczególnego wsparcia?

Każdy klient jest dla nas ważny i kluczowe dla nas jest profesjonalne podejście w obsłudze. Staramy się dbać o osoby starsze, edukujemy je w bezpiecznym korzystaniu z nowych rozwiązań przygotowanych przez bank oraz czuwamy nad bezpieczeństwem. Zależy nam na pozyskiwaniu młodych klientów, którzy dopiero wkraczają w świat finansów, dlatego organizujemy lekcje, gdzie pokazujemy nowoczesne formy bankowania oraz edukujemy.