Performance PKO Banku Polskiego Certyfikowanym Partnerem Google!

W Polsce taki status ma niespełna 600 agencji. Jesteśmy jedynym przedstawicielem naszego sektora w tym gronie. Na całym świecie tylko kilka banków otrzymało ten prestiżowy tytuł – to potwierdzenie skuteczności naszych kampanii.
około min czytania

3 mln leadów, które przełożyły się na 5,6 mld zł pożyczek, czyli 37% naszej sprzedaży – z takim wynikami zakończyliśmy 2023 r. Naszą niezwykłą efektywność sprzedaży w kanałach zdalnych i wsparcia oddziałów w pozyskiwaniu klientów docenił właśnie gigant z Mountain View.

Wizjonerzy cyfrowego świata

Zespół kampanii performance w Departamencie Usług Cyfrowych PKO Banku Polskiego od lutego 2024 r. może szczycić się tytułem Certyfikowanego Partnera Google w zakresie reklamy internetowej.  

To ogromny sukces zarówno dla zespołu, jak i dla całego banku. Zrobiliśmy kolejny krok milowy w naszej ciągłej podróży ku doskonałości. Potwierdziliśmy, że jesteśmy wizjonerami w naszej dziedzinie. Nie tylko śledzimy rynkowe tendencje, ale także aktywnie kształtujemy zmieniający się świat cyfrowy. Nasz cel jest jasny: jeszcze mocniej zintegrować skuteczność naszych działań z unikalnymi potrzebami naszych klientów – mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych.

W elitarnym gronie

Program Certyfikowanych Partnerów Google działa od 2013 roku. To prestiżowe wyróżnienie dla agencji i firm, które przewodzą swoim branżom pod względem efektywności i jakości marketingu internetowego oraz kampanii w Google. Wymagania Google wobec certyfikowanych agencji reklamowych są bardzo rygorystyczne. W Polsce ten status ma niespełna 600 agencji. Jesteśmy jedynym bankiem w tym gronie!

Jakim wyzwaniom musiał sprostać nasz zespół, aby zdobyć ten cenny status? Udział w programie wymaga przede wszystkim:

  • głębokiej znajomości systemu reklamowego,
  • skuteczności kampanii Google Ads na poziomie przynajmniej 70%.

Współpraca na medal

Ten egzamin zdaliśmy celująco.

Nasz zespół podniósł wynik jakościowy do co najmniej 92%. Niektóre kampanie mają nawet 100% efektywności. Wynik jakościowy potwierdza, że reklama trafia do osób faktycznie nią zainteresowanych. To zasługa wielu działań optymalizacyjnych, ale przede wszystkim ogromnego zaangażowania zespołu performance oraz świetnej współpracy z biznesami i zespołem CRM Internetowego w Departamencie Analityki Danych – podkreśla Krzysztof Łęgowski, dyrektor Biura Sprzedaży i Procesów Cyfrowych w Departamencie Usług Cyfrowych.

Dane własne stają się nowym świętym Graalem w naszej branży. To pokłosie likwidacji plików cookie stron trzecich (3rd party cookies).

Byliśmy do tej zmiany świetnie przygotowani – docieramy regularnie do ponad 5 mln użytkowników Google, Facebooka i Instagrama. Synergia oraz współpraca w realizacji kampanii wewnętrznych i zewnętrznych bezpośrednio przekłada się na sukces naszych działań sprzedażowych – dodaje Rafał Książek, kierownik Zespołu Rozwoju Sprzedaży Zewnętrznej i Marketingu Efektywnościowego.

Uzyskanie statusu Partnera Google to nie tylko prestiż, ale przede wszystkim potwierdzenie skuteczności, profesjonalizmu i ciężkiej zespołu. Dziękujemy!