PKO Bank Polski Instytucją Roku 2018

W 4. edycji rankingu „Instytucja Roku” prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, PKO Bank Polski zdobył trzy statuetki. Nagrodzony został za „najlepszą jakość obsługi klienta biznesowego” oraz 4. PKO Bieg Charytatywny w kategorii „Bank Odpowiedzialny Społecznie”. Ubiegłoroczny sukces powtórzyło Biuro Prasowe Banku.
około min czytania

Od 100 lat PKO Bank Polski konsekwentnie zmienia się, inwestuje w rozwój i odpowiedzialnie wdraża nowoczesne technologie, aby umożliwić klientom wygodne zarządzanie finansami w każdym miejscu i czasie.

W poszukiwaniu trwałej efektywności i konkurencyjności, stale wdrażamy innowacyjne rozwiązania, wprowadzamy kolejne produkty dopasowywane do zmieniających się potrzeb klientów i realiów rynkowych. Najwyższa jakość obsługi, dopasowany model doradczy, kompleksowe usługi finansowe, profesjonalne doradztwo, czynią z PKO Banku Polskiego rzetelnego partnera w biznesie – mówi Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.

Bank inicjuje i angażuje się w projekty integrujące społeczeństwo. Rozwija relacje z otoczeniem, prowadzi aktywne działania na rzecz społeczeństwa i z jego udziałem. Od lat rozwija ideę pomagania przez sport, m.in. organizując PKO Bieg Charytatywny odbywający się pod hasłem „Pomagamy z każdym krokiem”. Zaangażowanie uczestników przeliczane jest na konkretną pomoc. W sumie od pierwszej edycji w Biegu uczestniczyły 23 tys. osób. Dzięki nim Fundacja PKO Banku Polskiego przeznaczyła blisko 3 mln zł na posiłki dla najbardziej potrzebujących.

Kluczową kwestią w prowadzeniu biznesu w odpowiedzialny sposób jest transparentna i spójna komunikacja ze wszystkimi grupami interesariuszy. Przyczynia się ona do lepszego zrozumienia instytucji i większej przejrzystości jej działalności. Efektywność działań Biura prasowego PKO Banku Polskiego, wykorzystanie różnorodnych narzędzi po raz drugi z kolei przesądziły o przyznaniu mu tytułu Instytucja Roku 2018. Biuro prasowe doceniono za jakość i atrakcyjność informacji prasowych oraz tempo reakcji na potrzeby mediów – tradycyjnych i społecznościowych.

Ranking „Instytucja Roku” portalu mojebankowanie.pl to badanie przedsiębiorstw z branży finansowej, w którym nagradzane są one za rozwiązania przyjazne klientom.

Agnieszka Skalska
ekspert w PKO Banku Polskim