Robimy głośniej. Jesteśmy na Open’er Festival

Open’er Festival to wydarzenie, które od ponad dwóch dekad nadaje ton letniemu kalendarzowi festiwalowemu w Polsce i w Europie. Od 2 do 5 lipca 2025 r. lotnisko Gdynia-Kosakowo znów stanie się sceną dla największych gwiazd muzyki światowej i tysięcy fanów, którzy przyjadą tu nie tylko dla koncertów, ale dla emocji, wspólnoty i energii, jakiej nie daje żadne inne wydarzenie.
około min czytania

Na festiwalowych scenach w Gdyni grały już m.in. Dua Lipa, Arctic Monkeys, Coldplay, Kendrick Lamar, Prince, Radiohead czy Florence + The Machine. Muzyka na Open’erze nie zna granic gatunkowych – łączy hip-hop, rock, pop, elektronikę, jazz i muzykę eksperymentalną. To nie tylko koncerty – to manifestacja młodej kultury, kreatywności i wolności.

W tym roku do grona partnerów wydarzenia dołącza PKO Bank Polski, który zaprasza uczestników do swojej wyjątkowej strefy festiwalowej. Rotunda PKO – z rampą widokową i zjeżdżalnią, strefą DJ-ską, fotobudką, makijażem festiwalowym, basenem z kulkami i… ortograficzno-cyberbezpiecznym dyktandem – stanie się miejscem relaksu, zabawy i pozytywnych emocji.

Weź udział w konkursie i wygraj karnet na Open’er Festival. Tu szczegóły Konkurs „Robimy głośniej”

Muzyka to uniwersalny język emocji. Wywołuje wspomnienia, pobudza kreatywność, jednoczy ludzi i łagodzi stres. W głośnym świecie staje się momentem ciszy wewnętrznej – przestrzenią, w której możemy być sobą i być razem. Nic dziwnego, że muzyka towarzyszy człowiekowi od zawsze – i ma nie tylko rozrywkową, ale też głęboko społeczną i kulturotwórczą rolę.

Od dekad wspieramy działalność najważniejszych instytucji muzycznych w kraju, w tym Filharmonii Narodowej w Warszawie, Filharmonii Krakowskiej, Poznańskiej, Pomorskiej, Białostockiej, Śląskiej i Łódzkiej. Jesteśmy również głównym partnerem Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina – wydarzenia o randze światowej, które odbywa się tylko raz na pięć lat i gromadzi w Warszawie największe talenty muzyki klasycznej. A jednocześnie – angażujemy się w takie wydarzenia jak Open’er Festival.

Muzyka buduje tożsamość i relacje – także z marką

Dziś marka to nie tylko produkt czy usługa. To relacja, tożsamość i wartości. Uczestnicząc w wydarzeniach, które mają znaczenie dla ludzi – takich jak festiwale muzyczne – bank staje się częścią ich codzienności i ważnych chwil. A to z kolei buduje autentyczne zaufanie.

Dlatego właśnie PKO Bank Polski robi głośniej – nie tylko w świecie finansów, ale również tam, gdzie grają emocje.