Wybieramy polską firmę 100-lecia

Zagłosuj na firmę 100-lecia. Wśród nominowanych jest PKO Bank Polski. Głosowanie trwa do 19 października br.
około min czytania

W plebiscycie „Firma 100-lecia Niepodległości” internauci mogą wybierać polskie przedsiębiorstwa oraz marki, które w ciągu ostatniego wieku wyraźnie zapisały się w naszej historii. Wśród firm, na które można głosować, znalazł się PKO Bank Polski, a wśród marek jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów – PKO.

Jak głosować?

Głosy można oddawać do 19 października poprzez stronę https://gospodarka100.niezalezna.pl/plebiscyt. W pierwszym kroku wybieramy firmę 100-lecia, a w drugim – markę. Głos jest ważny po kliknięciu w link autoryzacyjny wysłany na adres e-mail głosującego. Zagłosować można tylko raz.

Laureatów plebiscytu poznamy w listopadzie.

PKO Bank Polski

Od 100 lat marka PKO pozostaje dla wielu pokoleń Polaków symbolem wiarygodności, siły, stabilności i bezpieczeństwa. Naszym największym kapitałem jest zaufanie milionów Polaków, na które pracujemy nieprzerwanie od 1919 r.

Konsekwentnie dostarczamy klientom nowoczesne rozwiązania finansowe, adekwatne do ich potrzeb i ambicji. Zwiększamy jednocześnie skalę biznesu, wypracowujemy solidne – najwyższe w sektorze bankowym – zyski umacniając tym samym naszą pozycję niekwestionowanego lidera krajowego sektora bankowego. Od lat dynamicznie zwiększamy efektywność inwestycyjną, rozwijamy innowacyjność produktów i usług, umacniamy pozycję na rynku polskim i zaznaczamy obecność na arenie międzynarodowej.

Dominującym motywem strategii rozwoju PKO Banku Polskiego na lata 2016-2020 – „Wspieramy rozwój Polski i Polaków” – jest cyfrowa transformacja, zarówno procesów wewnątrzbankowych, jak i usług dla klientów. Doceniając potencjał innowacyjnych rozwiązań tworzonych przez polskich naukowców i młodych przedsiębiorców intensywnie współpracujemy i wspieramy środowisko rodzimych startupów.

Przejawem naszego społecznego zaangażowania jest także uczestnictwo w istotnych dla Polski projektach inwestycyjnych i cywilizacyjnych – od budowy miasta i portu w Gdyni w okresie międzywojnia po dostarczane dziś firmom i samorządom rozwiązania pozwalające realizować ambitne plany rozwoju.

Zapewnienie najlepszych produktów finansowych i kompleksowej oferty to nie wszystko, co PKO Bank Polski proponuje społeczeństwu. Ważnym elementem naszych działań jest zaangażowanie w projekty społeczne, które wpływają na poprawę jakości codziennego życia milionów Polaków, utrwalają pamięć historyczną i tożsamość narodową.

Agnieszka Skalska
specjalista w PKO Banku Polskim