PKO Bank Polski zwycięzca konkursu Diament Innowacji 2022
Kapituła konkursu wyróżniła PKO Bank Polski głównie za nowoczesną obsługę klienta poprzez aplikację mobilną i wideo chat. 2022-11-29W związku z pandemią, dla korzystających z usług bankowych, była to jedyna bezpieczna możliwość uzyskania porady lub załatwienia sprawy finansowej. PKO Bank Polski wiedzie prym w udostępnianiu nowoczesnych rozwiązań. IKO, poza realizacją przelewów, umożliwia także m.in. założenie firmy w CEIDG i konta firmowego oraz założenie konta indywidualnego przy wykorzystaniu selfie.
Ułatwiamy korzystanie z usług bankowych, co nabrało szczególnego znaczenia w trakcie trwania pandemii koronawirusa. Wprowadzamy bankowość na zupełnie nowy, cyfrowy poziom i z dumą możemy powiedzieć, że IKO jest dziś najpopularniejszą mobilną aplikacją bankową w Polsce, w której użytkownicy przeprowadzili już ponad 170 mln transakcji. Nasz Asystent głosowy IKO, to dziś najlepiej rozwinięty na polskim rynku finansowym voicebot. Liczba rozmów realizowanych przez wszystkie boty konwersacyjne w banku wynosi już prawie 16,5 mln. Diament Innowacji 2022 potwierdza, że dostarczamy Polakom najlepsze rozwiązania i ułatwiamy im życie – mówi Katarzyna Dziwulska dyrektor pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej w PKO Banku Polskim.
Rozwój Grupy Kapitałowej PKO oraz nagrody i wyróżnienia