Wpisz się w kalendarz doradcy!

Od prawie roku niemal nie wychodzimy z domu. Nauczyliśmy się już nie tylko pracować zdalnie, ale również załatwiać wszystkie najważniejsze sprawy online. Czas w ciągu dnia wykorzystujemy dużo bardziej efektywnie niż przed pandemią. Nowy sposób życia to także nowy sposób jego organizacji. Teraz możemy zaplanować wizytę w banku – tę online i tę fizyczną – co do minuty!
około min czytania

Zdalna praca, zakupy online, teleporady medyczne z lekarzem i konsultacja z księgową – to, co jeszcze do niedawna wydawało się niemożliwe, stało się naszą codziennością. Badania pokazują, że pandemiczny dzień roboczy wydłużył się aż o 48 minut. Z raportu przygotowanego przez Harvard Business School i New York University wynika, że liczba spotkań w tym czasie znacząco się zwiększyła. Stały się one jednak znacząco krótsze i bardziej efektywne. Od wybuchu pandemii w Europie – wiosną 2020 r. – wszystko, co tylko możliwe załatwiamy zdalnie. Kalendarz mogliśmy więc jeszcze szczelniej wypełnić, bo zniknął z niego czas potrzebny na przemieszczanie się.

Można odnieść wrażenie, że z języka polskiego zniknęło już określenie „nie da się” i to jest z pewnością bardzo pozytywne zjawisko – zauważa socjolog Marta Bednarczyk. – Skoro nawet urzędy mogą i pracują częściowo zdalnie, wizyta u lekarza może odbywać się przez telefon, to oczekujemy, że te ułatwienia będziemy w stanie wdrożyć we wszystkich sferach życia.

Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi również PKO Bank Polski. Na swojej stronie internetowej udostępni możliwość umówienia się na wideorozmowę, telefon lub osobiste spotkanie z doradcą w wybranym przez siebie oddziale banku. Już na stronie internetowej będzie możliwość wyboru tematu rozmowy lub spotkania. By doradca mógł się lepiej przygotować, wystarczy w odpowiednim miejscu wpisać do niego krótką wiadomość.

To niezwykła oszczędność czasu. Dziś, gdy liczymy dosłownie każdą minutę, nie chcemy tracić czasu na oczekiwanie na swoją kolej w oddziale. Nie ma też potrzeby, byśmy czekali na kontakt z pracownikiem banku przez infolinię. Za pośrednictwem naszej strony będzie szybko i wygodnie.

 

Z roku na rok coraz szybciej uczymy się szacunku wobec swojego i czyjegoś czasu. Pandemia tylko tę naukę przyspieszyła. Pracodawcy spierają się w kwestii efektywności zdalnej pracy, ale jednego możemy być pewni – załatwianie najprostszych spraw nie wymaga skomplikowanych procedur i tego możemy już wymagać od urzędów, banków czy przychodni. Co da się online, będziemy robić online – dodaje Bednarczyk.

Na stronie pkobp.pl funkcja umówienia się na wizytę w oddziale lub rozmowę zdalną z doradcą będzie dostępna w PKO Banku Polskim od kwietnia.