Nowa kampania promująca konto i aplikację dla dziecka

28 lipca wystartowała nowa kampania reklamowa, która promuje PKO Konto Dziecka i aplikację PKO Junior. W spotach można zobaczyć Krzysztofa Ibisza i Sarę James, a nawet słynnego Kota Cukierka – bohatera książek dla dzieci! Kampania jest kolejną odsłoną nowej ofensywy marketingowej banku. W czerwcu, obok Sary James, w spotach banku wystąpili Szymon Majewski i Bogusław Linda.
około min czytania

Dzieci uczą się szybciej, niż się nam wydaje

Dorośli często myślą, że tematy finansowe są zbyt poważną sprawą dla dzieci. Ale dzieci uczą się szybciej, niż się nam wydaje – czasem szybciej niż ich rodzice! I na tym się koncentrujemy w nowych działaniach marketingowych. Nasz nowy spot to nie tylko reklama, ale też puszczenie oka do dorosłych: zobaczcie, jak dzieci potrafią zaskakiwać wiedzą o bankowości mobilnej czy zarządzaniu pieniędzmi. Pokazujemy świat finansów w sposób prosty, zabawny i bliski dziecięcej codzienności – bez garniturów, ale z dużą dawką uśmiechu. Bo kiedy edukacja finansowa zaczyna się wcześnie, lepiej rokuje na przyszłość

podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Łatwo i bezpłatnie
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy chcą otworzyć konto swoim dzieciom, mogą to zrobić całkowicie zdalnie za pośrednictwem serwisu transakcyjnego iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Prowadzenie PKO Konta Dziecka jest bezpłatne i jest elementem kompleksowej oferty finansowo-edukacyjnej PKO Junior.

We współpracy z profesjonalnymi doradcami
Od listopada ubiegłego roku dzieci mogą korzystać z nowej wersji aplikacji PKO Junior, która została stworzona po konsultacjach z najmłodszymi klientami. Narzędzie łączy naukę z zabawą zawiera elementy, które bezpiecznie wprowadzają dzieci w świat finansów. Jednocześnie dają im sporą dozę samodzielności przy gospodarowaniu pieniędzmi, a rodzicom zapewniają narzędzia do praktycznego uczenia najmłodszych. Dodatkowo, jeśli dziecko skończyło 6 lat oraz ma telefon z systemem Android i funkcją NFC, może płacić zbliżeniowo BLIKIEM, nie potrzebuje do tego karty. PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadził ofertę finansowo-edukacyjną dla dzieci, w tym aplikację mobilną.

Kampanii towarzyszy promocja 250 zł w prezencie za otwarcie PKO Konta Dziecka i spełnienie dodatkowych warunków promocji.