Od sierpnia kibice klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy i klienci banku mogą posługiwać się nowymi kartami płatniczymi z herbami klubów piłkarskich. Po raz pierwszy pojawiły się karty dla kibiców Motoru Lublin i GKS-u Katowice, których kluby kolejno po 32 i 19 latach powróciły do najwyższych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Po roku nieobecności wraca również karta dla kibiców Lechii Gdańsk – to trzeci z beniaminków sezonu 2024/2025 PKO Bank Polski Ekstraklasy. Dla kibiców drużyny z Białegostoku bank wprowadził do swojej oferty nowy, mistrzowski wizerunek.
PKO Bank Polski, jako partner tytularny rozgrywek Ekstraklasy, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kibiców, by jeszcze mocniej angażować wszystkich interesujących się polską piłką nożną do codziennego identyfikowania się z ulubionymi klubami. W ramach współpracy banku i drużyn z Ekstraklasy, klienci mają do wyboru kartę płatniczą z wizerunkiem każdego z 18 klubów. Projekty kart przygotowane zostały przez kluby we współpracy z bankiem.
Oficjalna Karta Ekstraklasy to jedyny taki produkt na rynku, który jeszcze mocniej pozwala identyfikować kibica ze swoim ukochanym klubem. To dla nas siódmy sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce, kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Wybór wizerunku karty spoza standardowej oferty to dla naszych klientów – fanów piłki nożnej – dodatkowe rozwiązanie, z którego coraz chętniej korzystają. Dzięki wizerunkom klubów, karty płatnicze PKO Banku Polskiego nabierają osobistego charakteru – podkreśla Marek Radzikowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Firm.
W tej edycji, oprócz kart beniaminków i Jagielloni Białystok, zmienione zostały wizerunki kart Cracovii oraz Pogoni Szczecin. Kolejne nowe wizerunki dla kibiców pozostałych klubów będą dostępne na początku 2025 roku, przy okazji startu rundy wiosennej rozgrywek.
Osoby, które chcą skorzystać z oferty i jednocześnie wesprzeć ulubiony klub mogą założyć nowe konto z kartą m.in. przez stronę internetową klubu. Prowizja, którą w tym przypadku wypłaca PKO Bank Polski klubom, przeznaczona jest m.in. na rozwój, rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe lub na inne działania prorozwojowe. Obecni klienci PKO Banku Polskiego mogą zmienić wizerunek kart w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO lub w oddziale. Koszt nowej karty lub jej wymiana to 14,90 zł.
Małgorzata Witkowska
Komunikacja oferty bankowości detalicznej
PKO Bank Polski