Nowe funkcje aplikacji mobilnej iPKO biznes

Użytkownicy aplikacji mobilnej iPKO biznes mają teraz dostęp do informacji o swoich kartach firmowych: debetowych, kredytowych, obciążeniowych oraz przedpłaconych spersonalizowanych wydanych przez PKO Bank Polski. Użytkownicy mogą sprawdzić w aplikacji, ile pieniędzy mają do dyspozycji na karcie firmowej, historię transakcji, limity dzienne i miesięczne. To pierwsze takie rozwiązanie na rynku bankowym w Polsce, skierowane do klientów firmowych.
około min czytania

– Nowe rozwiązanie ułatwia korzystanie z kart przedsiębiorcom i pracownikom, którzy w codziennej pracy i podczas wyjazdów służbowych chcą mieć swoją kartę firmową pod kontrolą. To kolejne działanie umożliwiające klientom całkowicie zdalne korzystanie z usług bankowych – mówi Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.

 

Nowe funkcje aplikacji mobilnej iPKO biznes to:

  • informacja o dostępnych środkach,
  • historia transakcji rozliczonych oraz nierozliczonych (blokad),
  • limity karty (dzienne i miesięczne).

Co ważne, dostęp do aplikacji będą mieli wszyscy użytkownicy kart firmowych wydanych przez PKO Bank Polski, niezależnie od tego, z którego serwisu bankowości elektronicznej korzysta firma. W najbliższych miesiącach bank planuje wzbogacenie aplikacji iPKO biznes o kolejne funkcje, takie jak m.in. aktywacja karty, nadanie i zmiana PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty czy logowanie biometryczne.

Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w dwóch wersjach, dostosowanych do potrzeb użytkownika. Pełna wersja umożliwia korzystanie z rachunku firmowego oraz tokena w telefonie i dedykowana jest użytkownikom bankowości elektronicznej iPKO biznes. Z kolei druga wersja przeznaczona jest dla użytkowników kart firmowych i umożliwia ich obsługę na urządzeniach mobilnych.

Aplikacja mobilna iPKO biznes działa na telefonach z systemami Android i iOS w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Mogą z niej korzystać klienci PKO Banku Polskiego w Polsce i oddziałach zagranicznych w Czechach i Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej banku.

Wdrożenie nowych funkcjonalności zostało zrealizowane metodą Design Thinking z aktywnym udziałem użytkowników, co pozwoliło na wypracowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów. Więcej na ten temat można przeczytać w materiale „Jak tworzono nowe funkcje aplikacji iPKO biznes w procesie Design Thinking?”