Partnerstwo doskonałe, czyli podwójna korzyść ze współpracy

Choć cenimy sobie dostęp do banku za pomocą aplikacji i serwisu internetowego, to wciąż kontakt z doradcą jest bardzo ważny. Potrzebujemy rady przy podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych. Na profesjonalną obsługę możemy liczyć także w agencjach PKO Banku Polskiego.
około min czytania

Placówki te powstają przy współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorcami. Działają w całej Polsce, przeważnie w mniejszych miejscowościach. Przypominają małe oddziały, a klientom oferują szeroki wachlarz usług i produktów Banku. Agenci cenią sobie współpracę z zaufaną instytucją, którą reprezentują, prowadząc działalność pod logotypem największego Banku w Polsce.

– Decyzja o uruchomieniu agencji PKO Banku Polskiego pojawiła się, gdy pracowałam już kilka lat w innym banku – najpierw jako doradca klienta, później jako dyrektor oddziału i… czegoś mi brakowało – mówi Katarzyna Wagner-Rocka, właścicielka placówki Lublinie, współpracująca z Bankiem od ponad 5 lat. – Był to 2013 r., rynek franczyz zaczynał się rozwijać, ale szukałam marki, która będzie na lata. Nie chciałam podejmować ryzyka prowadzenia biznesu pod logo firmy, której za chwilę może nie być. Po kilku spotkaniach z przedstawicielami różnych banków zdecydowałam się na współpracę z PKO Bankiem Polskim. – Ogromną satysfakcję sprawia mi realizacja celów zawodowych oraz kontakt z ludźmi – mówi Ewa Awetisjan, właścicielka placówek Banku w Nowym Wiśniczu, Pilznie i Tarnowie od ponad 2 lat. – Wybierając tę branżę, kierowałam się swoimi umiejętnościami oraz tym, co lubię robić najbardziej – pasją do zawodu, który wykonuję, oraz chęcią rozwijania się jako przedsiębiorca. PKO Bank Polski daje mi taką możliwość i wspiera mnie.

Przedsiębiorcy chętnie korzystają z możliwości otwarcia placówki z szyldem największego polskiego Banku, który pomaga małym firmom rozwijać skrzydła na lokalnym rynku. – Gdy dostałam ofertę odkupienia placówki agencyjnej od koleżanki, nie wahałam się. Poczułam w sobie chęć rozwoju. Nie ukrywam, że jest to trudna praca, ale dająca satysfakcję. Dobrze dobrany personel jest podstawą mojego biznesu. Posiadanie kilku placówek pozwala na utrzymanie płynności finansowej firmy, ale wymaga również bezustannej kontroli i nadzoru. Myślę, że każdy z nas najlepiej wie, ile jest w stanie unieść na swoich barkach i iloma placówkami zarządzać – mówi Jolanta Dziedzic, właścicielka placówek Banku w Łękawicy, Jeleśni i Bielsku- Białej, współpracująca z PKO Bankiem Polskim od 17 lat. PKO Bank Polski oferuje swoim kontrahentom, zakładającym agencję, m.in. markę największego w Polsce banku detalicznego, aplikację informatyczną umożliwiającą sprawną i szybką obsługę klientów, wyposażenie agencji w podstawowe elementy oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego. Ponadto w ramach współpracy przedsiębiorca otrzymuje materiały promocyjne, szkolenia z zakresu obsługi klientów oraz sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bank.

Bartłomiej Wypchło
Dyrektor Departamentu Sprzedaży Agencyjnej