Contact Center? W tej pracy odnajdzie się każdy!
Joanna Karpińska zaraża optymizmem, chęcią niesienia pomocy i szukania nowych wyzwań. Jest przekonana, że wybierając pracę, którą pokochamy, nie przepracujemy ani jednego dnia w życiu. Dla niej taką właśnie stała się praca w Contact Center PKO Banku Polskiego. 2022-04-22Jak znalazłaś się w Contact Center PKO Banku Polskiego?
Poprzez ogłoszenie w agencji pracy, a następie rozmowę kwalifikacyjną i zaproszenie do wzięcia udziału w rekrutacji do pracy w banku. I rozmowa, i sam proces rekrutacyjny zaraziły mnie chęcią zatrudnienia się w Contact Center, sprawdzenia swoich umiejętności w zakresie pracy z ludźmi i pośród ludzi.
Od czego zaczęła się Twoja praca?
Od zdobycia doświadczenia w procesie szkoleń, tworzenia nowych projektów i przydzielonych mi zadań.
Co najbardziej cenisz w swojej pracy?
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, otwartość przełożonych na nowe pomysły i możliwość rozwoju niezależnie od wieku. Dzięki temu, a także świetnej atmosferze, praca w Contact Center stała się moją pasją, którą chętnie dzielę się z innymi. To dzielenie się jest „wisienką na torcie” wysiłku włożonego w zaangażowanie, szkolenia i czas spędzony w pracy. Wyzwala ogrom pozytywnych emocji. A cóż może być lepszego niż praca, która sprawia ogromną przyjemność, w której w pełni możemy się realizować, która pozytywnie wpływa na naszą kreatywność, a nade wszystko – pomaga nawiązać ciekawe znajomości?
A gdybyś miała wskazać, co w Twojej pracy motywuje Cię do działania, to co by to było?
Z pewnością możliwość angażowania się w powierzone cele i zadania. Nie boję się nowych wyzwań. Co więcej – do ich podejmowania zachęcam innych. Zdobyte doświadczenie i osiągane wyniki są bowiem ścieżką do awansu. Motywuje mnie też atmosfera – czuję się wprost idealnie w powierzonych mi zadaniach. Nie bez znaczenia są też poczucie bycia potrzebnym i możliwość niesienia pomocy innym – zarówno klientom, jak i koleżankom oraz kolegom z pracy.
Wygląda na to, że warto dołączyć do Contact Center...
Jasne! To praca, która kształtuje, kreuje i wyznacza nowe cele. Daje możliwość pokonywania lęków i słabości, wyzwala chęci do zmiany samego siebie. Pozwala na niesienie pomocy i dzielenie się wiedzą. Daje ogromną radość z pracy z ludźmi. Kształtuje zdolność i umiejętność pracy w zespole oraz ukierunkowania na cele innych i swoje.
Zakładam, że zdarzały się trudne wyzwania związane z pracą?
Myślę, że było to samo podjęcie pracy i pierwsze jej dni, w tym sprawdzenie swoich umiejętności w zakresie treningu sprzedażowego, otwartości na nowe wyzwania, odnalezienia się w grupie nowych ludzi.
Który dzień w pracy pamiętasz szczególnie i dlaczego?
Dzień, w którym po raz pierwszy mogłam wykorzystać swój talent i umiejętności sprzedażowe. W którym stworzyłam samą siebie od podstaw. Dzień, w którym zaczęłam poszukiwać kolejnej ścieżki kariery i rozwoju, mając silną motywację do osiągnięcia wysokich wyników w pracy.
Co byś powiedziała osobie, która rozważa zatrudnienie się w Contact Center?
Najlepsza praca to taka, która daje poczucie spełnienia i satysfakcji, pozwala się rozwijać, osiągać zamierzone cele i przechodzić kolejne etapy kariery. Praca, która motywuje do dalszego działania, pozwala mieć swój wkład w sukcesy i budowanie marki firmy, dla której się pracuje. Praca, która staje się ważnym elementem w życiu i to niezależnie od wieku. Wybierając pracę, którą pokochamy, nie przepracujemy ani jednego dnia w życiu. Taką pracą, moim zdaniem, jest praca w Contact Center PKO Banku Polskiego. Przyjdź i spróbuj!
Alicja Pietruczuk