Social Media PKO Bank Polski Grajmy Razem nagrodzone na Gali Sportu i Biznesu

18 września w Centrum Olimpijskim w Warszawie w trakcie uroczystej XVI Gali Sportu i Biznesu w ramach Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ, Kapituła Statuetek dokonała prestiżowych wyróżnień w branży biznesu sportowego, przyznając nagrodę za najlepsze social media 2019 – zespołowi PKO Banku Polskiego. Statuetkę odebrał Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.
około min czytania
 

– Jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, które traktujemy niezwykle poważnie, gdyż odbieramy je od najlepszych fachowców w kraju. Nagroda pokazuje słuszność koncepcji, którą obraliśmy na samym początku naszej współpracy z Ekstraklasą. Dlatego w pierwszej kolejności chciałbym podziękować całemu zespołowi, a szczególnie Aleksandrze Kalinowskiej. Prawdziwej pasjonatce, która na każdym etapie koordynowała projekt i była za niego odpowiedzialna. Dziękuję za pracę, zaangażowanie, kreatywność i dbałość o szczegóły – tak ważne przy angażowaniu się w ten projekt. Zostając najpierw sponsorem strategicznym, a potem tytularnym piłkarskich rozgrywek Ekstraklasy chcieliśmy od samego początku dać kibicom namiastkę wielkich emocji. Nie chcieliśmy być wyłącznie zwykłym brandem sponsorskim, ale woleliśmy docierać do kibiców z każdej możliwej platformy. Pomagało nam od samego początku wsparcie prezesa PKO Banku Polskiego Zbigniewa Jagiełły oraz fakt, że jesteśmy najnowocześniejszym bankiem w Polsce. Nie boimy się korzystać z nowych technologii. Nasz profil PKO Bank Polski Grajmy Razem zarówno na Facebooku jak i Twitterze stał się już dla wielu nieodłącznym elementem piłkarskich rozgrywek. Kibice wiedzą, że znajdą u nas ciekawostki, najświeższe newsy, wiele konkursów, a także dzięki nam, zajrzą za kulisy telewizyjnych transmisji z piłkarskich boisk, oraz spotkają się ze swoimi idolami w trochę mniej zobowiązującej atmosferze. Bardzo jestem dumny, że w tak odpowiedzialny sposób zaangażowaliśmy się również w projekt wsparcia młodzieżowego futbolu i klubowych akademii – mówi, Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.

PKO Bank Polski budując nowe kanały komunikacji z kibicami postanowił stworzyć oddzielną platformę skierowaną do kibiców polskiej piłki, która zbudowała świadomość zaangażowania PKO Bank Polskiego jako sponsora piłkarskiej Ekstraklasy. Mnogość konkursów, możliwość porozmawiania z piłkarzami i codzienna dawka najnowszych informacji sprawiła, że kanały PKO Bank Polski Grajmy Razem na Facebooku oraz Twitterze zyskały sporo wiernych fanów. Profil na Facebooku ma 48 tys. polubień i niemal 6 mln. zasięgu najlepszych postów. Na Twitterze natomiast jest to społeczność zbudowana z 11 300 obserwujących. Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ doceniło zbudowanie świadomości zaangażowania PKO Banku Polskiego jako sponsora, stworzenie platformy komunikacji z kibicami i liderami opinii oraz zawiązanie bliskiej więzi z użytkownikami, dzięki czemu platforma stała się projektem rozpoznawalnym i lubianym przez kibiców. Wśród nominowanych projektów znalazły się również social media Cracovii oraz Amp Futbol Polska.

Forum SPORTBIZ od lat jest jednym z najważniejszych wydarzeń, które integruje środowisko sportowe. Stanowi miejsce, gdzie eksperci z wielu pokrewnych dziedzin wymieniają się wiedzą, doświadczeniem i kontaktami.