PKO Bank Polski nagrodzony w konkursie ECCCSA
PKO Bank Polski zajął trzecie miejsce w kategorii Best Crisis Management Approach w konkursie European Contact Center & Customer Service Awards. Jury doceniło polsko-ukraińską współpracę, której efektem było m.in. rozbudowanie zespołu ukraińskojęzycznych konsultantów w Contact Center banku. 2022-11-24
Jesteśmy dumni z tego, co udało się nam wspólnie osiągnąć. Z tego jak wzajemnie sobie pomagaliśmy, uczyliśmy się od siebie i radziliśmy sobie z kryzysem. Dziękuję wszystkim koleżankom i kolegom, zaangażowanym w ten projekt. Tym, którzy uczestniczyli w jego realizacji, jak i tym, którzy nam wówczas zaufali. Wspólne przeżycia łączą, dziś jesteśmy mocnym, zjednoczonym zespołem. Miło, że efekty naszej wspólnej pracy zostały docenione na arenie międzynarodowej - mówi Agnieszka Wrońska, dyrektor Pionu Transformacji Usług w PKO Banku Polskim.
Obywatele Ukrainy to duża grupa klientów PKO Banku Polskiego. Contact Center banku od lat zapewnia im profesjonalną obsługę w ich ojczystym języku. Ukraińskojęzyczni konsultanci na co dzień pomagają klientom obsługiwać serwis internetowy iPKO i aplikację mobilną IKO oraz odpowiadają na pytania o produkty i usługi. Skuteczna, codzienna pomoc i zaangażowanie w obsługę klientów z Ukrainy sprawiły, że zapotrzebowanie na konsultantów mówiących po ukraińsku stopniowo rosło. Jednak po agresji Rosji na Ukrainę, wzrost ruchu telefonicznego na linii ukraińskiej w Contact Center banku wzrósł o kilkaset procent.
Nagroda ECCCSA to najbardziej prestiżowe wyróżnienie na europejskim rynku Contact Center. Ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ jest symbolem tego, jaką siłę okazaliśmy w obliczu niezwykłych trudności. Cały nasz zespół wykazał się determinacją w działaniu, byliśmy skupieni na niesieniu pomocy pracownikom i klientom. Nagroda to zwieńczenie tych wszystkich działań i potwierdzenie, że pracuję z najlepszym zespołem – dodaje Marek Dźwigaj, dyrektor Biura Sprzedaży i Obsługi Contact Center w PKO Banku Polskim.