PKO Bank Polski tryumfuje w rankingu Złoty Bankier

PKO Bank Polski jest czarnym koniem tegorocznej edycji Złotego Bankiera. W rankingu ogólnym Złoty Bankier – wielkokanałowa jakość obsługi - znalazł się na trzecim miejscu i zatryumfował w aż trzech kategoriach.
około min czytania

PKO Bank Polski został doceniony przez kapitułę konkursu za najlepsze w Polsce konto osobiste, konto dla dziecka i najlepszą ofertę kredytu hipotecznego. Złoty Bankier to największe badanie sektora bankowego w Polsce, organizowane przez Bankier.pl i „Puls Biznesu”.

Celem rankingu Złoty Bankier jest wskazanie instytucji bankowych świadczących najwyższe standardy jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i prowadzących działania wyróżniające na tle konkurencji.

W rankingu ogólnym na najlepszy bank PKO Bank Polski uplasował się na trzeciej pozycji, głównie dzięki oddziałom. Jak wskazali organizatorzy konkursu w największym polskim banku przybywa zmodernizowanych placówek, odczuwalny jest lepszy komfort rozmowy, a czas poświęcony klientowi jest znacznie dłuższy. Wszystko to składa się na wysoki standard obsługi w oddziałach. Na wynik w tej kategorii wpływ miały również jakość obsługi call center oraz kompletność oferty dostępnej w kanałach cyfrowych.

Złoty Bankier w kategorii kont osobistych to, jak podkreślili organizatorzy rankingu, przede wszystkim zasługa usług dodatkowych dostępnych dla klientów bankowości elektronicznej (np. telemedycyna, VOD, audiobooki). Nie bez znaczenia były również zeszłoroczne zmiany w tabeli opłat i prowizji, dzięki której Konto za zero stało się prawdziwym bezpłatnym kontem.

W kategorii Konto dla dziecka PKO Bank Polski triumfował przede wszystkim dzięki usługom świadczonym w ramach Konta Dziecka, dla dzieci do 12 roku życia. Bank zbudował przewagę m.in. dzięki korzystnej ofercie oszczędnościowej.

Jak zauważył „Puls Biznesu” kredyt hipoteczny PKO Banku Polskiego właściwie „nie ma słabych punktów”. W ofercie banku znajdują się wszystkie formuły oprocentowania, preferencje cenowe dla obecnych klientów i odpowiednio rozbudowany zestaw opcji w kanałach elektronicznych. 

Złoty Bankier to ranking od blisko dekady sprawdzający jakość obsługi we wszystkich kanałach bankowych. Dziś jest to największe badanie polskiego sektora bankowego, które jest również wskazówką i inspiracją do zmian w polskiej bankowości.