Sukces PKO Banku Polskiego w rankingu Instytucja Roku
PKO Bank Polski zwyciężył w rankingu Instytucja Roku aż w 6 z 10 kategorii. W 9. edycji konkursu bank wyróżnił się w kategoriach: Najlepsza bankowość osobista, Najlepsza bankowość prywatna, Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych, Najlepsza obsługa w placówce, Najlepszy bank dla firm, Najlepsza bankowość internetowa. Dodatkowo 23 oddziały potwierdziły wysoką jakość obsługi i otrzymały tytuł Najlepszej placówki bankowej w Polsce. 2024-03-19PKO Bank Polski dba o jak najlepsze doświadczenia klientów. Wzrost wskaźnika rekomendacji to cel strategiczny banku, dlatego promuje on indywidualne podejście do każdego klienta, aby elastycznie dopasować model obsługi do jego potrzeb i oczekiwań. Efekt tych działań widać w rankingach takich jak Instytucja Roku. Bank zwyciężył w tegorocznej edycji w 6 kategoriach związanych z obsługą różnych grup klientów poprzez różne kanały kontaktu.
Największy polski bank jest dziś liderem jeśli chodzi o bankowość osobistą i prywatną. Rozwija działalność nie tylko w swoim tradycyjnym obszarze działalności – bankowości detalicznej. Jest również liderem w obsłudze klientów korporacyjnych, firm i przedsiębiorstw oraz na rynku usług finansowych dla gmin, powiatów, województw i sektora budżetowego, a także najbardziej liczącym się organizatorem emisji obligacji komunalnych.
Udziały w rynku to efekt zorientowania banku na potrzeby klienta oraz wdrażanie nowoczesnych, bezpiecznych i kompleksowych usług przy użyciu cyfrowych kanałów dostępu co znalazło odzwierciedlenie w wygranej, w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych. W ramach iPKO i IKO klienci korzystają z nowoczesnej bankowości, która wykracza poza tradycyjne finanse. Bank rozwija działalność wykorzystując bezpieczne i nowoczesne rozwiązania, w tym oparte o sztuczną inteligencję i zaawansowaną analitykę danych, robotyzację i automatyzację.
Bank podąża za potrzebami klienta i do nich dostosowuje rozwiązania. Edukuje cyfrowo klientów i uczy ich samodzielnego korzystania z usług i oferty poprzez kanały zdalne. Jednocześnie pracownicy w oddziałach cały czas są dostępni dla osób, które preferują osobisty kontakt z doradcą. To klient decyduje, z jakiego kanału chce korzystać i jaki jest dla niego najbardziej komfortowy. Szereg inicjatyw podjętych przez bank zaprocentował zwycięstwem w kategoriach dotyczących najlepszej jakość obsługi w kanałach zdalnych i placówkach.
PKO Bank Polski nieustannie podnosi kompetencje i rozwija umiejętności sprzedażowe swojej sieci. Aż 23 oddziały banku potwierdziły wysoką jakość obsługi prezentując ofertę banku dla wszystkich grup pokoleniowych zainteresowanych bogatą paletą produktów PKO Banku Polskiego. W rankingu Instytucja Roku tytuł Najlepszej placówki bankowej w Polsce otrzymały oddziały PKO Banku Polskiego:
- Oddział 14 w Bydgoszczy
- Oddział 2 w Częstochowie
- Oddział 3 w Częstochowie
- Oddział 5 w Częstochowie
- Oddział 2 w Gdyni
- Oddział 1 w Kamiennej Górze
- Oddział 2 w Katowicach
- Oddział 1 w Kraśniku
- Oddział 2 w Lesznie
- Oddział 1 w Łowiczu
- Oddział 3 w Opolu
- Oddział 1 w Pabianicach
- Oddział 2 w Rzeszowie
- Oddział 1 w Skoczowie
- Oddział 1 w Szczecinie
- Oddział 1 w Świeciu nad Wisłą
- Oddział 1 w Ustroniu
- Oddział 1 w Warszawie
- Oddział 4 w Warszawie
- PKO Rotunda w Warszawie
- Oddział 33 we Wrocławiu
- Oddział 5 w Zabrzu
- Oddział 5 w Zielonej Górze